среда, 2. октобар 2013.

REAGOVANJE

Autor: Luka Pavičić

5 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

Batinska bitka
B(a)TI(ns)KA
BITKA

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Belirac је рекао...

ovo je nova (pod)vrsta sitnih zagonetaka?

Unknown је рекао...

Koliko ja znam, ovu vrstu zagonetke je "izmislio" Luka Pavičić. Nekoliko ih je bilo objavljeno 2010.godine u "Enigmatskoj radionici" kod Zorana Radisavljevića. Povremeno ih objavljujemo na forumu "Enigmatika i druge zavrzlame" kod Jovana Novakovića, najčešće Luka i moja malenkost (ja sam sastavio petnaestak upletaljki do sada). Ako se slova povavljaju istim redosljedom recimo u imenu i prezimenu neke osobe, onda je to "usmjerena upletaljka". Sigurno da Luka može više da kaže o ovoj zagonetci. Od mene toliko.

Belirac је рекао...

Hvala Iliji na opširnom objašnjenju. Nadam se da će se javiti i Luka sa svojim komentarom: kako je došao na takvu ideju, je li on izmislio naziv i sl.

Bilo bi dobro da obojica napišete rješenja svih dosad objavljenih upletaljki. Od takvog materijala možemo napraviti članak za "Enigmopediju".