субота, 14. март 2015.

REŠAVAČKO TAKMIČENJE

Foto: Edvin Šalgo
Nakon Osnivačke skupštine EK "Kikinda" održano je Prvo prvenstvo Kikinde u rešavanju enigmatskih zadataka.
Poredak:
1. Milorad Živanić 250
2. Vanja Tomašev 250
3. Čedomir Milanović 250
4. Ilija Ozdanovac 250
5. Josip Dubrović 230
6. Jovan Nedić 200
7. Tunjo Džijan 133
8. Miodrag Ivanišević 129
9. Mirjana Grbić 129
10. Dragomir Karanović 119
11. Ervin Šalgo 99
12. Milijana Bovan 97
13. Paja Čudanov 66
Poredak četvorice prvoprasilanih odlučivao je foto-finiš!
Svi učesnici su dobili nagrade u knjigama.
Dakle, prvi šampion Kikinde u rešavanju enigmatskih zadataka jeste Milorad Živanić iz Beograda dok su dvojica Kikinđana, Vanja Tomašev i Čedomir Milanović odmah do prvoplasiranog ("kasnili" po pola minuta), a četvrti sa maksimalnim brojem bodova bio je Ilija Ozdanovac.
Čestitka "maksimalistima" a onda redom svim učesnicima.

2 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Najbolja od svih žena zauzela odlično drugo mjesto u konkurenciji žena!

Belirac је рекао...

Na ovakvim takmičenjima fotografima bi trebalo davati bar pet minuta fore :). Dok sam ja slikao ostale takmičare, oni su ubrzano rješavali pa ja na kraju nisam stigao do kraja riješiti ukrštenicu koja je nosila 50 poena.
Šahisti uvijek izjavljuju da su propustili pobjedu. Onda mogu i ja reći da sam propustio približiti se Josipu i Iliji...