среда, 7. октобар 2015.

ANAGRAMIRANJE (1950)

Autor: Zdenko Capan
Ijekavica.

9 коментара:

Luka је рекао...

prijestolonasljednikovica

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je tačno.

Andon Koloski је рекао...

Zdenko, impresioniran sam ovim anagramom, za postavku dajem cistu 10, dok za resenje mnogo vise, iako jedno bez drugo ne moze.Ovim anagramom ,,u zaborav pada" jucerasnji PROASTROZATVORENIK. Zanima me ako neko zna koja je najduza jednoslovna postavka i sa druge strane najduze jednoslovno resenje nekog anagrama. Ovaj danasnji ima 24 slova ,ako sam dobro izbrojao, a onaj juce u postavci18 slova.Enigmatski pozdrav.

Marko Mihaljević је рекао...

Zdenko je čudo za anagrame, već za koji dan premetnut će on nešto novo pa će i ovaj "pasti u zaborav".

Nedjeljko Nedić је рекао...

Kolega Andone, stiže li kod vas zagrebačka Kvizorama? U njezinome svakome drugom broju Zdenko objavljuje premetnute stihove pjesama slavnih pjesnika i stvara zapravo nove pjesme. Riječ "nevjerojatno" ne može pojasniti to što Zdenko čini!

Mirka је рекао...

Zdenko, svaka čast! Prelijepo!

Andon Koloski је рекао...

Na zalost, ne stize u Makedoniji nista iz hrvatskih enigmatskih casopisa, tako da mi zaljubljenici u enigmatiku smo malo vise zakinuti.Ali zato su tu ovi blogovi, pa bar malo i mi da dozivimo zadovoljstvo uz vrhunsku enigmatiku i naravno njihove stvaraoce...Pozdrav.

Zdenko је рекао...

Hvala svima :)

S. Čolaković је рекао...

Odličan.