уторак, 6. октобар 2015.

DANI LUDAJE - REBUSI



Poredak rebusa
Ukupno 220 rebusa.
Sudije: Milan Sečujski, Rade Goljović, Branko Milovanović, Pero Galogaža, Adnan Spahić, Aladin Mahmutović, Dušan Đukić, Miroslav Cvetković, Ilija Đurković i Svetislav Cvetković.

Poredak (Nezvanično!)
Ne navodim rešenja rebusa jer će narednih dana biti objavljivani u redovnim termimima za „Rebusanje“

1.Mirka Šajić, Prijedor, rebus broj 204 – bodova 43
2.Dejan Minić, Leskovac , rebus broj 141 – bodova 38
3. Milan Žarkovački, Novi Sad, rebus broj 166 – 36
4. Miodrag Ivanišević, Beograd, rebus broj 126 – 29
5. Branislav Nikić, Požarevac, rebus broj 50 – 24
5. Dejan Minić, Leskovac , rebus broj 03 – 24
7. Dejan Minić, Leskovac, rebus broj 101 – 22
8. Milosav Marjanović, Valjevo, rebus broj 149 – 21
9. Boris Nazansky, Zagreb, rebus broj 202 – 20
10. Dejan Minić, Leskovac, rebus broj 132 – 19
10. Milan Žarkovački, Novi Sad, rebus broj 203 – 19
12. Dragan Stamenić, Novi Beograd, rebus broj 87 – 18
12. Luka Pavičić, Split, rebus broj 53 – 18
14. Dragiša Cetić, Gacko, rebus broj 105 – 16
15. Zdenko Capan, Karlovac , rebus broj 78 – 15
16. Tomislav Popović, Beograd, rebus broj 83 – 14
17. Marko Mihaljević, Ostrvica, rebus broj 43 – 12
17. Miodrag Ivanišević, Beograd, rebus broj 127 – 12
17. Dejan Minić. Leskovac, rebus broj 71 – 12
18. Jovan Novaković, Požarevac, rebus broj 195 – 11
18. Dragan Stamenić, Novi Beograd, rebus broj 93 – 11
18. Marko Mihaljević, Ostrvica, rebus broj 44 – 11
18. Života Petković, Ravno Selo, rebus broj 17 – 11
22. Miodrag Ivanišević, Beograd, rebus broj 129 – 10
23. Zlatko Delić, Banja Luka, rebus broj 119 – 9
23. Nikola Milićević, Doboj, rebus broj 79 – 9
25. Luka Pavičić, Split, rebus broj 102 – 8
25. Dragiša Cetić, Gacko, rebus broj 48 – 8
25. Marko Mihaljević, Ostrvica, rebus broj 42 – 8
27. Milan Žarkovački, Novi Sad, rebus broj 175 – 7
28. Ilija Ozdanovac, Privlaka, rebus broj 138 – 6
28. Budimir Ćosović, Zagreb, rebus broj 210 – 6
29. Nedjeljko Nedić, Ugljara, rebus broj 110 – 5
30. Boris Nazansky, Zagreb, rebus broj 109 – 4
30. Dragiša Cetić, Gacko, rebus broj 47 – 4
32. Marko Mihaljević, Ostrvica, rebus broj 41 – 3
32. Vladimir Šarić, Šimanovci, rebus broj 176 – 3
32. Zdenko Capan, Karlovac, rebus broj 51 – 3
35. Milan Žarkovački, Novi Sad, rebus broj 205 – 1

Naknadno će biti objavljena tabela sa ocenama sudija.

23 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Moguće su neke izmene u donjem delu tabele. Na vrhu tabele neće biti promena.

Čestitam Mirki, Dejanu, Milanu, Miodragu, Branislavu,...itd.

Dragiša је рекао...

KER MI TUMOR IMA!

Prva čestitka!

Slavko Bovan је рекао...

Svima zahvaljujem na učešću.

Slavko Bovan је рекао...

Zvanično proglašenje u subotu 10.10.

Dragiša је рекао...

Mirka, čestitam ti fenomenalnom uspjehu !
Čestitka i najbližim pratiocima !
A i ovima malo dalje!

P. S. Kermit je uvijek volio velike bare!

Dragiša је рекао...

...na fenomenalnom...

Migo је рекао...

Bravo Mirka, čestitam!
Vidimo se u Kikindi!

Luka је рекао...

Čestitke autorici prvoplasiranog rebusa. Iza sebe ostavi mnoge rebusačke veličine!

Luka је рекао...

... rebusaške veličine!

Ilija Đurković је рекао...

Čestitke Mirki na velikom uspjehu, a onda Dejanu i svim ostalima!

Marko Mihaljević је рекао...

Čestitam Mirki na lijepom ostvarenju :)

Mirka је рекао...

Hvala na čestitkama. Prelijepo iznenađenje. Biće fešta u Kikindi!
Čestitke Dragiši i Mladenu.

IlijaO је рекао...

Čestitke sada a ostala obilježja čestitanja ostavljam za Kikindu! Bravo Mirka!

Dejan Minić је рекао...

Konačno jedna dama na vrhu:) Čestitam Mirki!

Mandrak је рекао...

Čestitke Mirki i drugim visokoplasiranim učesnicima.
Ja sam navijao za Dejana, a on je - kao što se vidi iz poretka - više od moralnog pobednika. Ako su po izboru 10 članova žirija 4 njegova rada na vrhu tabele, i to u ovakvoj konkurenciji - apelujem na organizatore da bude nagrađen (obavezno i novčano!). :)

Бранислав Никић је рекао...

Браво Мирка, велики је успех у оваквој конкуренцији освојити прво место. Честитке и Дејану за 4 ребуса у првих 10, као и Милану Жарковачком који се као нова нада пласирао на високо 3. место.

Mišo је рекао...

Čestitke za Mirku, Dejana i ostale učesnike. Konkurs je, vidi se, opravdao ''raspisivanje''!

Dejan Minić је рекао...

Zahvaljujem na čestitkama, iako nisam pobedio. Mladene, ne treba meni novac, ja ovo radim iz čiste ljubavi.

ljubica bilalovic је рекао...


Bravo Mirkice!!! Jedina i to (naj)prva!!!!

Andon Koloski је рекао...

Svaka cast Mirka, iskrene cestitke i od mene.

Анониман је рекао...

Iskusan sam enigmata i znam šta je kvalitetan rebus. Sastavio sam dva rebusa, jedan nije bio bogzna šta ali sam ga poslao da bi bilo što većeg učešća na konkursu. Ali onaj prvi je pravo remek delo i računao sam da se plasira u sam vrh, ako ne da bude pobednički, ono bar među prvih 5-10. Ali cvrc Milojka! NEMA GA NIGDE MEĐU NAVEDINIM na tabeli koji su dobijali bodove. Dakle moj vrhunski rebus NIJE DOBIO NI JEDNOG POENA! NULA, NULCATA NULA! E, sad ću ja da pitam: Koji su bre ovi klovnovi iz žirija i to DESETORO NJIH!!! (a reklo bi se da su poznata imena). Znaju li bre oni šta je rebus, šta je vrhunski rebus? Drastično sam oštećen jer sam najavio da šaljem kolosalan rebus, a oni mi iz inata lupili šamarčinu posred lica. Takva degradacija enigmatike je nečuvena, čak ni Zoran Radisavljević ne mođe da se "pohvali" da mu je takva učinjena. Čekam da se objave rebusi, pa ću i ja napisati moj, pa presudite sami, ali presudite i "sudijama". Da sam na utakmici ja bih iz sveg grla vikao "UUUUUAAAAAAA SUDIJEEEEEEE". A vičem i ovde!

Inače biću kavaljer i čestitaću dami koja je pobedila i ostalima koji su "bolji od mene" jer su dobili poene, ali kvazisudijama nikako. Neka se stide!

Moralni pobednik konkursa

Nedjeljko Nedić је рекао...

Mirki upućujem iskrene čestitke na rebusaškoj pobjedi. Od svojih rebusa, ja koji sam u 35 godina među 12.000 zagonetaka objavio 50-ak rebusa, nisam ništo očekivao, no moj, čije rješenje ne ću napisati jer je vjerojatno bodovan, bolji je od ovoga prvoplasiranoga, ali je vjerojatno slabiji od inih 100. Možda je Mirka u svojemu rebusu situacije jedina koristila Kermitta, a to ne znam, pa je to presudilo. Ovako mi je sve to nalik na najbolji rebus s 1. Kviskotekinoga Prvenstva Hrvatske u enigmatici iz 1997. kada je Pauletić najboljim proglasio rebus Rudolfa Reića s odgonetkom: KAMENA GROMADA (kame, nag Rom ada)!!!! Osobno držim da rebus čija odgonetka ima samo 13 slova! raspoređenih u čak 4 riječi i s glagolom na kraju ne može biti najbolji, no ja nisam bio u ocjenjivačkome sudu. Ja se ne ljutim, nego sam začuđen što M. Cvetković, Đurković, Đukić, Galogaža i Sečujski, kao rebusaši, nisu pronašli boljega. Ipak, bit će bolje nagodinu! Pozdrav!

Анониман је рекао...

Dragi Slavko!
Kad objaviš rezultate žiriranja jaću ti poslati svoj komentar. A tebe molim da zaštitiš žiri od uvreda. Trebat će ti u budućnosti. Pozdrav, Pero