недеља, 4. октобар 2015.

POGODITE KO JE NAJBOLJI!

EKK u Valjevu (dio ekipe)
Eroteke (181)
Prvi izvještaj iz Valjeva biće "Eroteka" jer sam vrlo veseo, pa to iziskuje veseli pristup. (Uputstvo za neinformisane: "Eroteka" je polušaljiva-poluozbiljna rubrika)

Da sam neozbiljan (Vi znate da ja nisam neozbiljan!) onda bi moj izvještaj počeo rečenicom: "Razbucali smo ih k'o krmača masnu krpu". Pošto ja nisam neozbiljan, već veseo, moj "Eroteka-izvještaj" počinje ovako:
Enigmatski klub "Kikinda" na svom prvom nastupu na Susretima enigmata Srbije postigao je fenomenalan uspjeh. Rezultat je nezabilježen u 30-godišnjoj istoriji ESS. Bravo za nas!
Od 10 pehara u ponudi, za Kikindu je otišlo sedam komada. Tri preostala nisu u Kikindi jer su "strašno podbacili" Rešad i Slavko. Rešad Besničanin je osvojio skandalozno drugo mjesto iza prosečnog sastavljača Pere Galogaže, dok je Slavko totalno razočarao jer je bio drugi sa svega 42 poena (od 45 mogućih) u sastavljanju anagrama (iza Gordane Jovanović Šarić, a ispred Zorana Radisavljevića). Treći pehar nije "kikindski" jer je naš šahista "poćerao sve svoje rivale ispred sebe". Naravoučenije, poraditi na priprema šahovske sekcije u EKK. (Za one koji ne znaju: U članstvu EKK imamo nekoliko odličnih šahista i jednog fenomenalnog. Zadatak za rukovodstvo - Ovog fenomenalnog animirati da dođe na sledeće Susrete i presliša enigmate-šahiste).
Broj medalja se ne može izračunati bez digitrona.
U sali prilikom dodjeljivanja medalja preovladavala je narandžasta boja, ali su zapažene i nijanse crvene, sa suprotne strane stola.
Tapš-tapš!
Ovo ja tapšem sam sebe po ramenu jer sam vrlo pronicljivo sklopio sastave ekipa pa smo postigli maksimum maksimuma.
Bravo za sve članove, a posebna zahvalnost ide na račun članova koji su se "žrtvovali" za opšti interes. Kolege su bespogovorno (ali uz opšti dogovor) prihvatale da budu članovi treće ekipe kluba. Takmičili su se i Zlatan i Jovan, iako se nikada ne takmiče, i pored toga što je treći član seniorske ekipe (Gojko) zakasnio. 
Imali smo i "žensku momčad".
Deder pribilježite da je prvi put na Susretima neki klub nastupio sa četiri ekipe. (Prva ekipa bila je prva, a Druga peta u rješavanju, Prva prva, a Druga druga u sastavljanju, Prva prva, a Duga treća u sastavljanju anagrama).
Na Susretima smo dobili pet novih članova, i to enigmata od imena i prezimena! (O tome će biti poseban post, jer se i time treba pohvaliti). 
Za najuspješnijeh učesnika proglašen je potpisnik ovih redova. Pošto je prošao rok za ulaganje žalbe, vjerujem da je pehar moj, ali ipak sačekaću 5-6 godina da počnem da slavim.
Posebno ćemo zahvaliti organizatorima (kada se ponovo uozbiljim).
Sada hajde da se veselimo uspjehu.
Mi smo šampioni!
Primamo čestitke!

28 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Pratite ovaj blog i imaćete priliku da pročitate i ozbiljne izvještaje.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Iskrene čestitke na brojnim naslovima. Drago mi je što ste pobijedili one enigmatske strojeve, rječničare i kvadrataše. Pozdrav!

Luka је рекао...

Iskrene čestitke od kolege iz Splita. Rakao sam ti ja Ero: Možete vi to i bez mene!

Fišek је рекао...

Ove rijeci sto procitah
K'o rakija, bas su pitke
Zato prvi ja pohitah
Da uputim vam cestitke

Fišek је рекао...

I dok smisljah gornje rime
Dvojica me pretekose
Al' mogu se ja nosit s time
Sad sam treci, nije lose

Mirka је рекао...

Čestitke Slavku, nosiocima medalja i svim učesnicima!
Po fotografijama bih rekla da ste bili i najveseliji. I na tome BRAVO!

Slavko Bovan је рекао...

Biće još veselih slika, jer smo za ova tri dana imali mnoštvo razloga za veselje. Takođe, nismo imali nikakve primjedbe na žiri. Naprotiv! Izgleda da znaju znanje!
Posebno me vesele plasmani članova koji se prvi put takmiče na ovako velikom takmičenju (Verica Rajović, Dragiša Cetić,...).

Sve u svemu, svi smo postigli rezultate koji su prebacili sve i najsmjelije želje.

Ako se osvrnemo na radove rivala, treba reći da su i drugi postigli rezultate za pohvalu. Time je naš uspjeh još značajniji. Hvala i rivalima na fer odnosu prema takmičenju.

Радоја Рацановић је рекао...

ИСКРЕНО МЕ РАДУЈЕ ВАШ УСПЈЕХ.
НАДАМ СЕ ДА ЋЕ БИТИ НА ДОБРОБИТ (СРПСКЕ) ЕНИГМАТИКЕ.

Mandrak је рекао...

Čestitam nagrađenima, koliko me je sramota ESS - a, toliko sam ponosan na EKK. :)

Бранислав Никић је рекао...

Čestitke Slavku za osvojene medalje, kao i kolegama iz EKK za sjajan uspeh. Šteta što je bilo malo ekipa koje bi se suprotstavile velikom broju članova EKK. Onima koji nisu došli - jedan veliki minus.

Slavko Bovan је рекао...

Hvala svima na čestitkama.

Slažem se sa Banetom da onima koji nisu došli, a najavljivali su spektakularne uspjehe, zaslužuju minus. Ne valja uteći sa sportskog borilište.
Ipak, ne možemo biti prestrogi. Možda su imali važnije obaveze.

Slavko Bovan је рекао...

...ili su možda ljubitelji Grunfa pa se drže maksime: "Bolji je častan bijeg nego nečastan poraz."

Mesud је рекао...

Čestitam svim članovima i kolovođi narandžastih!

Vanja Tomašev је рекао...

Svaka čast.

Cryptoman је рекао...

cestitke Slavku i ekipi (tj. vise njih) za vise nego uspjesan debi!

Slavko Bovan је рекао...

Jutro je pametnije od večeri. Sada kada sam pametniji, napisao bih da uopšte nismo bili loši.
Nadam se da su svi članovi EKK srećno stigli kućama i da sređuju utiske. Danas popodne i uveče možete očekivati niz izvještaja.

Dragiša је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Dragiša је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Dragiša је рекао...

Čestitke predsjedniku kluba ZLATANU PUPEZINU, koji je najzaslužniji za vrhunsku rasterećenost svih članova, bez koje rezultati ne bi bili ni približni postignutim!

Veliki pozdrav svim kolegama koji su sa raznih strana svijeta došli u Valjevo!

Marko Mihaljević је рекао...

Čestitka cijelom društvo što se krije iza "zidine" na fotografiji!

Slavko Bovan је рекао...

Molim da ne pišete anonimne komentare, a pogotovo ne komentarišete anonimno nešto što je objavljeno na drugim blogovima. Hvala na razumijevanju. (Komentar, iako je bezazlen, ipak je izbrisan).

Анониман је рекао...

Nagradno pitanje (za one koji nisu sudjelovali na susretima): koje piće u ruci drži član u sredini slike? Kohortaš.

Анониман је рекао...

Nagradno pitanje (za one koji nisu sudjelovali na susretima): koje piće u ruci drži član u sredini slike? Kohortaš.

Ilija Đurković је рекао...

Stigao sam rano jutros u Podgoricu, presvukao se i požurio na posao. Umor je prisutan, ali preovladavaju uspomene na lijepo druženje i pozitivnu atmosferu u Valjevu. Čestitke svim članovima EK "Kikinda" na odličnim takmičarskim rezultatima i dostojnom reprezentovanju kluba. Bio je to stvarno nezaboravan vikend u društvu dragih kolega.

I.Memić је рекао...

Čestitke Slavku i ekipi(EKK)

Belirac је рекао...

Čestitam i ja svima nama što je EKK "taki" klub! S mog računara od jutros ne mogu pristupiti ovom blogu (a i nekim drugim enigmatskim blogovima). Ne znam šta je u pitanju, valjda neka internetska "sabotaža"! Zato večeras ovo pišem s drugog računara. Još jedanput bravo za sve nas koji smo bili u Valjevu.

IlijaO је рекао...

To Jovane!!! Svaka nam čast, "mi" smo dali boju i smisao susretu i postavili letvicu tako visoko da će je ubuduće teško biti srušiti. Ne umanjujem zasluge domaćina- DAPAČE, odradili su to svjetski...

Rešad Besničanin је рекао...

Još uvek sabiram utiske, svaka čast organizatorima, a članovi EKK su u svom debiju pobrali lovorike, te mi je čast da sam član takve ekipe.