Pobjedniki i ovaj rebus od mene nisu dobili niti jedan bod iz istog razloga: Dijelovi rebusa su "već viđen", na što sma upozorio obojicu no oni su inzistirali pri svome, a mi nismo htjeli eliminirati te, sa rebusaške strane, ipak korektne radove.
Naime, 13 i "strina est(h)er ...", te 1 i "...je danas" je više puta viđeno, a Zoki je vrlo zgodno to povezao sa "herbarijem". Moje mišljenje je da sa "dorađenim idejama", ma kako one bile savršene, nije u redu nastupati na natjecanju, jer je to u biti suautorstvo.
Na ovom natječaju "rebusašima" se najviše svidio Zoranova "dorada", a "petorki" Mihajlov uradak, i rezultat je viđen i komentiran
Od sutra slijede original(nij)e ideje, koje su se morale zadovoljiti nižim mjestima.
Meni je ovaj rebus prilikom ocenjivanja u prvoj fazi bio na prvom mestu, baš zbog toga što mi se činilo da nije tako poznata ideja, a naročito mi se svideo deo sa herbarijem.
To je još jedan problem - Kako ćemo mi koji smo se odnedavno uključili, znati da je nešto već mnogo puta viđeno? Drugi problem je - Kako i ko će odrediti da li je nešto "suviše" puta iskorišćeno ili ne, jer skoro u svakom rebusu ima neki deo koji je već viđen.
Luka, u potpunosti se slažem sa tobom i isto sam postupio kao i ti.
To ˝s trinaest - strina ester˝ je viđeno bar tri puta, a ˝jedan as - je danas´ više desetina puta, veoma vešto je sve to uklopljeno na nov način i mislim da je ovo nov rebus, ali da ga ne treba vrednovati na takmičenju.
Odjavljujem se što se tiče komentarisanja rebusa nadalje, kao i (najverovatnije) učešća na svim budućim takmičenjima.
Nemoj Dejane molim te da se "odjavljuješ", jer je ovo dobra prilika da se napokon napravi neki dogovor oko načina žiriranja i na šta organizatori da obrate pažnju prilikom prijema rebusa.
U prilog gornjem navodu, evo podataka iz moje arhive:
"Strina estera" se često družila s "nesretnim" brojem:
Opet se osami strina Estera (O pet s E osam i s trinaest ERA) - D.Dobra (Feniks 29, 1996. - antologija rebusa) strina Estera (s trinaest eR A) - V.Kutnjak (Kvizorama 464, 2001.) Strina Esteru želi stići! (s trinaeste ruže listići) - M.Cvetković (rebus-blog - Bane 2010). Strina Estera (s trinaest Era Ojdanić) - L.Pavičić (rebus-blog - Bane 2011.) strina esteta (s trinaest Eta) - M.Cvetković (blog eMCe 2016.)
... a "jedan as" se korišten i prije i "danas":
Slalom je danas! (s lalom jedan as) - D.Kos (Kvizorama 36, 1992.) Parada nije danas! (par ada N i jedan as) - Brst (Feniks 62, 1997.) Dobro jaje danas! (do broja jedan as) - A.Košir (Feniks 133, 2000.) Iz atrija Ruža laje danas! (iza tri jaružala jedan as) - Č.Jelić (Fenik 49, ljeto 2007.) Ideje danas ne pale! (ide jedan as, Nepal E) - V.Kutnjak (Kvizorama 825, 2008.) Dobro jaje danas kupite! (do broja jedan as, KU pite) - D.Mataija (Feniks 354, 2008.) Bela nije danas (Neno) Belan i jedan as (Vlado Kalember) - L.Pavičić (24. SOZAH, 2008.) Dokon dorat je danas! (do kondora T jedan as) - M.Šimić (Feniks 497, 2014.) Bona kuje konja danas! (bor, na konjaku jedan as) - D.Prašelj (Feniks 555 2016.
Prekjučer nakon objave prvoplasiranog rebusa pucalo se iz svih oružja, bilo direktno bilo indirektno po: organizatoru, sustavu bodovanja, odabranoj sudačkoj petorci ..., komentiralo se: (pre)jednostavnost rebusa, ponavljanju ideje ..., i ko će nabrojat što sve ne.
A danas, svi junaci mukom zamukoše? Zar "dežurni kritičari" nemaju što da kažu za drugoplasirani uradak? Nema riječi pohvale, ni pokude za rad koji je po ocjenama "rebusaša" osvojio prvo mjesto?
Dakako, čast izuzecima.
Nakon objave rebusa, dao sam svoje mišljenjenje, navodeći i prepisku s autorom, očekujući vaše komentare i o ovom uratku, kako bi iz svega izvukli po(r)uku za buduća natjecanja.
Možda pojedinci ne smiju oglasiti radi autora drugoplasiranog rebusa? Ne vjerujem da je to razlog!
Svako različito misli, tako da verujem da nema "leka". Jedino što bi moglo pi pitanju originalnosti da se uradi je da organizatori prilikom prijema rada odmah provere koliko je poznata ideja, pa da eventualno ne prime rad i naravno o tome obaveste autora, da može da napravi nešto drugo. Imamo bazu rebusa, tako da je to izvodljivo, jedino se trebamo dogovoriti kako i gde da se postavi granica.
Luka, nemoj to suviše lično da primaš na sebe, ove svađe su konstantne, tako je bilo i prošle i pretprošle godine za EDL, jedino je Mirka ove godine sa sjajnim rebusom uspela svima da stavi flaster na usta. :)
Svetlana, ja sam kritiku prihvatio, i rekao da ima osnove za sve što je rečeno, no sustav žiriranja je dao ovakav rezultat. Isto tako sam naglasio da autori upozoreni na "ponavljanje ideje", no oni su ostali pri svome. Ja kao organozator, sam mogao te radove jednostavno eliminirati, no onda bi se javili "čitači između redaka" s opaskom da isto ne piše u propozicijama, i sl, i rasprava ode u nedogled.
Smatram da su polemike sa pohvalama i pokudama uvijek dobro došle, da se u nekom novom natjecanju pokuša eliminirati ovakve manjkavosti, no uvijek će biti kritika iz ovih ili onih razloga, i sve je dobro dok one nisu zlonamjerne.
Kao što si vidjela uz bazu, iz kojih je Bane objavio "napete" rebuse, imam i ja svoju arhivu, pa kao organizator potrudim se provjeriti. No, tko radi taj i griješi, a i ja sam samo "grešan čovjek", te se desilo da na žiririnje pošaljem svoj rebus STRIKINE ZAMISLI. Nakon opaske da je već objavljen, srećom na vrijeme sam ga povukao. Nažalost, to se desilo sa još jednim uratkom, koji je čak ušao u top-20, a što sam otkrio tek ovih dana, kad je sve gotovo, no o tom potom.
Mislim da smo mi svi ovde već rekli više nego dovoljno i da bi sad bio red na sudije da se oglase. Recimo da se pozabave sa ovih nekoliko jednostavnih pitanja: Da li članovi žirija koji su visoko rangirali „napete citate“ zaista nisu znali da je ta kombinacija otrcana? Da li se te sudije stide da odgovore? Da li ima razloga da se stide? (Mislim da ne, jer organizator ih je izabrao, možda ih nije pitao koliko su pratili rebuse, pouzdao se u njihovo opšte enigmatsko znanje, i oni su prihvatili, i nema njihove greške, a druga je stvar što to ocenjivanje nije proteklo onako kako bi se očekivalo.) Ako nisu znali, da li to znači da nisu dovoljno kompetentni? A pitanje za organizatora je da li ubuduće treba pitati svakog potencijalnog sudiju da kaže da li misli da je dovoljno upoznat sa rebusima (odn. sa disciplinom koju će potencijalno ocenjivati) da bi mogao da ih dobro ocenjuje. Naravno da niko ne može sve znati, ali čovek može da proceni svoje znanje i sposobnost snalaženja u datoj oblasti.
Aha, pa dobro; dao sam mu neke bodove, ali ne baš mnogo. Smetaju mi te čak dve viđene kombinacije na oba kraja, a još više mi smeta što ne samo da je ime u rešenju nego još i strano. Znam da se po hrvatskom standardu ono tako piše, ali, svejedno, ono je i za Hrvate strano. Sredina i cela konstrukcija je lepa, pa mislim da je ipak u vrhu među pristiglim rebusima.
Predložih već da svi, autori i petorica prozvanih, obrazlože svoje glasove.
Pokazalo se da nismo dovoljno koristili postojeće baze podataka za rebuse, a i da jesmo nije lako odrediti šta je previše bajato i koji su kriteriji svježine. Možda bi bilo dobro da ubuduće organizator (ili asistent organizatora) priloži podatke o sličnim idejama. U tom dijelu priče ne možemo puno više uraditi.
Ono gdje bi moralo biti moguće uraditi više od emocija i oštrih riječi u komentarima (moglo bi se naći “napetih citata”) je pitanje kriterija po kojima se prosuđuje kvalitet rebusa (pretpostavimo savršeno originalnog). Mislim da je kompetentnost ocjenjivača više vezana za njegovu sposobnost da na autorske ideje primijeni kriterije ocjenjivanja nego za to da li je vidio svaku rebusašku umotvorinu od par hiljada objavljenih posljednjih godina i koliko je njegovih objavljeno. Ne bi mu škodilo da je vidio baš sve, objavio što više…, ali to nije presudno. A koji su kriteriji ocjenjivanja rebusa? Kreativnost je valjda iznad svega, ali možemo se pitati koje vrste ideja postoje, koje od njih smatram(o) vrednijim…? Jesu li to ideje zasnovane na radnji, situaciji, nekakvom odnosu prikazanih objekata, nizu ilustracija ili nešto drugo…? Kolika je tolerantnost kad je riječ o suvislosti rješenja, koliko je ideja manje vrijedna ako ima neko dodatno slovo, koliko “nosi” lakoća i logičnost vizuelnog predstavljanja, koliko uvijek poželjna rješivost …? Mnogo je tu pitanja i biće tu razlika među teoretičarima, ali je sigurno da dok ne počnemo o tome ozbiljno pisati, nuditi primjere i strpljivo popričati o tome, nećemo se pomaknuti naprijed u našoj priči o žiriranju rebusa.
Zahvaljujem Hajri na iskrenom komentaru, i podržavam da se o teoriji rebusa i kriterijima žiriranja raspravlja, pa se iz toga možda nešto i izrodi, pa će biti i manje prigovora.
Milane, zahvaljujem na mišljenju o drugoplasiranom rebusu, i slažem se da on zaslužuje određene bodove za trud i zgodnu "poveznicu" sa herbarijem. Da petorka nije dala glasove kakve je dala, ovaj uradak bi pobijedio. Postavlja se pitanje da li bi to bilo zasluženo?
Očito će se bolji odgovor na ovo pitanje moći dati kad se vide svi ilustrirani rebusi. Dakle, uz objave rebusa Vaši komentari su dobrodošli, a na kraju se može napraviti mali presjek, i iz istih izvući zaključak, koji je rebus zaslužio da bude Boživrana 2017
Pokušat ću ovaj" slučaj" uporediti sa ocjenjivanjem u RTL emisiji"Večera za pet", ( i čudo jedno- tu nitko nikom ne prigovara niti spočitava, jer takav je ugovor!?). Primjer: Na ekranu, lijepo posložen stol, ugodna atmosfera doma, domaćin se manje više trudio da mu, sve što spravlja, bude vrhunsko. I dok traje večera ( predjelo, glavno jelo, desert), puna usta hvale od četiri gosta. Najeli se, lijepo ispunili večer, možda malo glazbe i zabave, izgrliše se i izljubiše, i odoše kućama. Ali, u međuvremenu: slijede ocjene! Pa onda, lijepo, 1.Moja ocjena je 3,2-ja ne volim puretinu, ovo predjelo je preteško za moj želudac, a ovaj ledeni vjetar je nešto gnjecav, a ni atmosfera mi se baš nije svidjela! 2. Moja ocjena je 5,0 ( čemu li ta nula iza zareza?)- i onda hvalospjevi o svemu i svačemu ( a taj se vjerojatno ranije čuo i dogovorio sa domaćinom). 3. Moja ocjena za večeru je 4,2- domaćin je nekako bio utegnut, predjelo mi se jako dopalo ( očistivši dvaput tanjur), ali mi se nije svidio stoljnjak i bilo je previše ukrasnog kamenja na stolu..a i stolica mi je škripala... 4. Moja ocjena je 2,8 - ne znam zašto su tanjiri bili pretrpani hranom, odresci su bili preveliki, kako sam se samo namučila dok sam cijelog pojela, ledeni vjetar je bio sasvim okej, ali je visio u lijevo, a ja sam perfekcionist!
Bulšit! Pa tko da udovolji osjetilima ( nepcima) njih četvoro? Što se ovakav način ocjenjivanja ne može uporediti sa svim drugim ocjenjivanjima! Odnosno- ako se nešto ponudi na sud- onda se o ukusima i donešenim presudama ne raspravlja! Imajući u vidu da će svi ovi, gore navedeni, večerati kod sinoćnjeg sudije!
16 коментара:
Pobjedniki i ovaj rebus od mene nisu dobili niti jedan bod iz istog razloga: Dijelovi rebusa su "već viđen", na što sma upozorio obojicu no oni su inzistirali pri svome, a mi nismo htjeli eliminirati te, sa rebusaške strane, ipak korektne radove.
Naime, 13 i "strina est(h)er ...", te 1 i "...je danas" je više puta viđeno, a Zoki je vrlo zgodno to povezao sa "herbarijem". Moje mišljenje je da sa "dorađenim idejama", ma kako one bile savršene, nije u redu nastupati na natjecanju, jer je to u biti suautorstvo.
Na ovom natječaju "rebusašima" se najviše svidio Zoranova "dorada", a "petorki" Mihajlov uradak, i rezultat je viđen i komentiran
Od sutra slijede original(nij)e ideje, koje su se morale zadovoljiti nižim mjestima.
Meni je ovaj rebus prilikom ocenjivanja u prvoj fazi bio na prvom mestu, baš zbog toga što mi se činilo da nije tako poznata ideja, a naročito mi se svideo deo sa herbarijem.
To je još jedan problem - Kako ćemo mi koji smo se odnedavno uključili, znati da je nešto već mnogo puta viđeno? Drugi problem je - Kako i ko će odrediti da li je nešto "suviše" puta iskorišćeno ili ne, jer skoro u svakom rebusu ima neki deo koji je već viđen.
Luka, u potpunosti se slažem sa tobom i isto sam postupio kao i ti.
To ˝s trinaest - strina ester˝ je viđeno bar tri puta, a ˝jedan as - je danas´ više desetina puta, veoma vešto je sve to uklopljeno na nov način i mislim da je ovo nov rebus, ali da ga ne treba vrednovati na takmičenju.
Odjavljujem se što se tiče komentarisanja rebusa nadalje, kao i (najverovatnije) učešća na svim budućim takmičenjima.
Nemoj Dejane molim te da se "odjavljuješ", jer je ovo dobra prilika da se napokon napravi neki dogovor oko načina žiriranja i na šta organizatori da obrate pažnju prilikom prijema rebusa.
U prilog gornjem navodu, evo podataka iz moje arhive:
"Strina estera" se često družila s "nesretnim" brojem:
Opet se osami strina Estera (O pet s E osam i s trinaest ERA) - D.Dobra (Feniks 29, 1996. - antologija rebusa)
strina Estera (s trinaest eR A) - V.Kutnjak (Kvizorama 464, 2001.)
Strina Esteru želi stići! (s trinaeste ruže listići) - M.Cvetković (rebus-blog - Bane 2010).
Strina Estera (s trinaest Era Ojdanić) - L.Pavičić (rebus-blog - Bane 2011.)
strina esteta (s trinaest Eta) - M.Cvetković (blog eMCe 2016.)
... a "jedan as" se korišten i prije i "danas":
Slalom je danas! (s lalom jedan as) - D.Kos (Kvizorama 36, 1992.)
Parada nije danas! (par ada N i jedan as) - Brst (Feniks 62, 1997.)
Dobro jaje danas! (do broja jedan as) - A.Košir (Feniks 133, 2000.)
Iz atrija Ruža laje danas! (iza tri jaružala jedan as) - Č.Jelić (Fenik 49, ljeto 2007.)
Ideje danas ne pale! (ide jedan as, Nepal E) - V.Kutnjak (Kvizorama 825, 2008.)
Dobro jaje danas kupite! (do broja jedan as, KU pite) - D.Mataija (Feniks 354, 2008.)
Bela nije danas (Neno) Belan i jedan as (Vlado Kalember) - L.Pavičić (24. SOZAH, 2008.)
Dokon dorat je danas! (do kondora T jedan as) - M.Šimić (Feniks 497, 2014.)
Bona kuje konja danas! (bor, na konjaku jedan as) - D.Prašelj (Feniks 555 2016.
Vjerujem da i u bazi rebusa ima sličnih primjera.
Evo još jedne "trinaestice"
doktrina esteta (dok, trinaest, eta) - DEM (Blog EiDZ 2013.)
Prekjučer nakon objave prvoplasiranog rebusa pucalo se iz svih oružja, bilo direktno bilo indirektno po: organizatoru, sustavu bodovanja, odabranoj sudačkoj petorci ..., komentiralo se: (pre)jednostavnost rebusa, ponavljanju ideje ..., i ko će nabrojat što sve ne.
A danas, svi junaci mukom zamukoše? Zar "dežurni kritičari" nemaju što da kažu za drugoplasirani uradak? Nema riječi pohvale, ni pokude za rad koji je po ocjenama "rebusaša" osvojio prvo mjesto?
Dakako, čast izuzecima.
Nakon objave rebusa, dao sam svoje mišljenjenje, navodeći i prepisku s autorom, očekujući vaše komentare i o ovom uratku, kako bi iz svega izvukli po(r)uku za buduća natjecanja.
Možda pojedinci ne smiju oglasiti radi autora drugoplasiranog rebusa? Ne vjerujem da je to razlog!
Stoga izvolite, još uvijek nije kasno!!!
Mislim da su se već svi "izduvali" Luka. :)
Svako različito misli, tako da verujem da nema "leka". Jedino što bi moglo pi pitanju originalnosti da se uradi je da organizatori prilikom prijema rada odmah provere koliko je poznata ideja, pa da eventualno ne prime rad i naravno o tome obaveste autora, da može da napravi nešto drugo. Imamo bazu rebusa, tako da je to izvodljivo, jedino se trebamo dogovoriti kako i gde da se postavi granica.
Luka, nemoj to suviše lično da primaš na sebe, ove svađe su konstantne, tako je bilo i prošle i pretprošle godine za EDL, jedino je Mirka ove godine sa sjajnim rebusom uspela svima da stavi flaster na usta. :)
Svetlana, ja sam kritiku prihvatio, i rekao da ima osnove za sve što je rečeno, no sustav žiriranja je dao ovakav rezultat. Isto tako sam naglasio da autori upozoreni na "ponavljanje ideje", no oni su ostali pri svome. Ja kao organozator, sam mogao te radove jednostavno eliminirati, no onda bi se javili "čitači između redaka" s opaskom da isto ne piše u propozicijama, i sl, i rasprava ode u nedogled.
Smatram da su polemike sa pohvalama i pokudama uvijek dobro došle, da se u nekom novom natjecanju pokuša eliminirati ovakve manjkavosti, no uvijek će biti kritika iz ovih ili onih razloga, i sve je dobro dok one nisu zlonamjerne.
Kao što si vidjela uz bazu, iz kojih je Bane objavio "napete" rebuse, imam i ja svoju arhivu, pa kao organizator potrudim se provjeriti. No, tko radi taj i griješi, a i ja sam samo "grešan čovjek", te se desilo da na žiririnje pošaljem svoj rebus STRIKINE ZAMISLI. Nakon opaske da je već objavljen, srećom na vrijeme sam ga povukao. Nažalost, to se desilo sa još jednim uratkom, koji je čak ušao u top-20, a što sam otkrio tek ovih dana, kad je sve gotovo, no o tom potom.
Mislim da smo mi svi ovde već rekli više nego dovoljno i da bi sad bio red na sudije da se oglase. Recimo da se pozabave sa ovih nekoliko jednostavnih pitanja: Da li članovi žirija koji su visoko rangirali „napete citate“ zaista nisu znali da je ta kombinacija otrcana? Da li se te sudije stide da odgovore? Da li ima razloga da se stide? (Mislim da ne, jer organizator ih je izabrao, možda ih nije pitao koliko su pratili rebuse, pouzdao se u njihovo opšte enigmatsko znanje, i oni su prihvatili, i nema njihove greške, a druga je stvar što to ocenjivanje nije proteklo onako kako bi se očekivalo.) Ako nisu znali, da li to znači da nisu dovoljno kompetentni? A pitanje za organizatora je da li ubuduće treba pitati svakog potencijalnog sudiju da kaže da li misli da je dovoljno upoznat sa rebusima (odn. sa disciplinom koju će potencijalno ocenjivati) da bi mogao da ih dobro ocenjuje. Naravno da niko ne može sve znati, ali čovek može da proceni svoje znanje i sposobnost snalaženja u datoj oblasti.
Milane, ponovno se vraćaš na Napete citate, sudije, organizatora...
No gdje je tvoje mišljenje o ovom rebusu s obzirom na "ponovljenost" većeg dijela rebusa, i kojeg su "favorizirali" sami autori, ali ne i petorka!
Diskusiju sam nastavila kod trećeplasiranog rebusa...
Aha, pa dobro; dao sam mu neke bodove, ali ne baš mnogo. Smetaju mi te čak dve viđene kombinacije na oba kraja, a još više mi smeta što ne samo da je ime u rešenju nego još i strano. Znam da se po hrvatskom standardu ono tako piše, ali, svejedno, ono je i za Hrvate strano. Sredina i cela konstrukcija je lepa, pa mislim da je ipak u vrhu među pristiglim rebusima.
Predložih već da svi, autori i petorica prozvanih, obrazlože svoje glasove.
Pokazalo se da nismo dovoljno koristili postojeće baze podataka za rebuse, a i da jesmo nije lako odrediti šta je previše bajato i koji su kriteriji svježine. Možda bi bilo dobro da ubuduće organizator (ili asistent organizatora) priloži podatke o sličnim idejama. U tom dijelu priče ne možemo puno više uraditi.
Ono gdje bi moralo biti moguće uraditi više od emocija i oštrih riječi u komentarima (moglo bi se naći “napetih citata”) je pitanje kriterija po kojima se prosuđuje kvalitet rebusa (pretpostavimo savršeno originalnog). Mislim da je kompetentnost ocjenjivača više vezana za njegovu sposobnost da na autorske ideje primijeni kriterije ocjenjivanja nego za to da li je vidio svaku rebusašku umotvorinu od par hiljada objavljenih posljednjih godina i koliko je njegovih objavljeno. Ne bi mu škodilo da je vidio baš sve, objavio što više…, ali to nije presudno. A koji su kriteriji ocjenjivanja rebusa? Kreativnost je valjda iznad svega, ali možemo se pitati koje vrste ideja postoje, koje od njih smatram(o) vrednijim…? Jesu li to ideje zasnovane na radnji, situaciji, nekakvom odnosu prikazanih objekata, nizu ilustracija ili nešto drugo…? Kolika je tolerantnost kad je riječ o suvislosti rješenja, koliko je ideja manje vrijedna ako ima neko dodatno slovo, koliko “nosi” lakoća i logičnost vizuelnog predstavljanja, koliko uvijek poželjna rješivost …? Mnogo je tu pitanja i biće tu razlika među teoretičarima, ali je sigurno da dok ne počnemo o tome ozbiljno pisati, nuditi primjere i strpljivo popričati o tome, nećemo se pomaknuti naprijed u našoj priči o žiriranju rebusa.
Zahvaljujem Hajri na iskrenom komentaru, i podržavam da se o teoriji rebusa i kriterijima žiriranja raspravlja, pa se iz toga možda nešto i izrodi, pa će biti i manje prigovora.
Milane, zahvaljujem na mišljenju o drugoplasiranom rebusu, i slažem se da on zaslužuje određene bodove za trud i zgodnu "poveznicu" sa herbarijem. Da petorka nije dala glasove kakve je dala, ovaj uradak bi pobijedio. Postavlja se pitanje da li bi to bilo zasluženo?
Očito će se bolji odgovor na ovo pitanje moći dati kad se vide svi ilustrirani rebusi. Dakle, uz objave rebusa Vaši komentari su dobrodošli, a na kraju se može napraviti mali presjek, i iz istih izvući zaključak, koji je rebus zaslužio da bude Boživrana 2017
Zahvaljujem svima na suradnji!
Pokušat ću ovaj" slučaj" uporediti sa ocjenjivanjem u RTL emisiji"Večera za pet", ( i čudo jedno- tu nitko nikom ne prigovara niti spočitava, jer takav je ugovor!?).
Primjer: Na ekranu, lijepo posložen stol, ugodna atmosfera doma, domaćin se manje više trudio da mu, sve što spravlja, bude vrhunsko. I dok traje večera ( predjelo, glavno jelo, desert), puna usta hvale od četiri gosta. Najeli se, lijepo ispunili večer, možda malo glazbe i zabave, izgrliše se i izljubiše, i odoše kućama.
Ali, u međuvremenu: slijede ocjene!
Pa onda, lijepo,
1.Moja ocjena je 3,2-ja ne volim puretinu, ovo predjelo je preteško za moj želudac, a ovaj ledeni vjetar je nešto gnjecav, a ni atmosfera mi se baš nije svidjela!
2. Moja ocjena je 5,0 ( čemu li ta nula iza zareza?)- i onda hvalospjevi o svemu i svačemu ( a taj se vjerojatno ranije čuo i dogovorio sa domaćinom).
3. Moja ocjena za večeru je 4,2- domaćin je nekako bio utegnut, predjelo mi se jako dopalo ( očistivši dvaput tanjur), ali mi se nije svidio stoljnjak i bilo je previše ukrasnog kamenja na stolu..a i stolica mi je škripala...
4. Moja ocjena je 2,8 - ne znam zašto su tanjiri bili pretrpani hranom, odresci su bili preveliki, kako sam se samo namučila dok sam cijelog pojela,
ledeni vjetar je bio sasvim okej, ali je visio u lijevo, a ja sam perfekcionist!
Bulšit! Pa tko da udovolji osjetilima ( nepcima) njih četvoro?
Što se ovakav način ocjenjivanja ne može uporediti sa svim drugim ocjenjivanjima! Odnosno- ako se nešto ponudi na sud- onda se o ukusima i donešenim presudama ne raspravlja!
Imajući u vidu da će svi ovi, gore navedeni, večerati kod sinoćnjeg sudije!
Eto, tako ja vidim ovu našu sapunicu!
Постави коментар