петак, 13. април 2018.

KIKINDSKE (1000)


Kikindske 1000, 13.04.2018.
Valja napomenuti da "Kikindske" od prvog broja imaju enigmatsku rubriku. Autor skandinavke u prvom broju isti je kao autor 1000. skandinavke. U jednom periodu, "Kikindske" su imale enigmatiku na celoj strani, a bili su veoma popularni tzv. "opaljeni anagrami". U vreme kada sam bio zaposlen u ovim novinama (u okviru Informativnog centra Kikinda) izašlo je i 13 brojeva "Razbibrige", lokalnog enigmatskog lista.
Za "Kikindske" sam uradio enigmatiku za preko 800 brojeva, jedino u vreme kada sam radio u "Kikindskim novinama" (koje su počele izlaziti u okviru ICK) onda je skandinavku, na moju preporuku, radio Željko Dimović. Poslednje dve godine, enigmatiku radi EK "Kikinda".

4 коментара:

Belirac је рекао...

Čestitka "Kikindskim" na 1000. broju i na volji da stalno objavljuju enigmatsku rubriku.

Mandrak је рекао...

Pa, ti si bre i na naslovnoj strani (20 godina mlađi :P).

Slavko Bovan је рекао...

Nije ovo naslovna strana već plakat.
Da tu sam!

Slavko Bovan је рекао...

...a na nsalovnoj strani ovih novina bio sam desetak puta (Više nego Zdravko Čolić, Lepa Brena i Novak Đoović zajedno)
:)