четвртак, 26. април 2018.

MEMORIJAL PAVIĆ-KRAKER


Feniks 608, 26.04.2018.
(Prilog: Jovan Nedić)

22 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Bravo za Nebojšu.
Bravo za prve pratioce.
Čestitka svima sa vrha tabele.

Bravo za Feniks!!!!!

Slavko Bovan је рекао...

Vrlo sam zadovoljan svojim plasmanom. U ovakvoj konkurenciji biti u gornjoj polovini tabele je odlično.

Slavko Bovan је рекао...

Nadam se da će mi stići bolje skenirane stranice.

Анониман је рекао...

Također čestitam Nebojši na zasluženoj pobjedi,a čestitka svim ostalima visoko plasiranima.Isto tako sam zadovoljan svojim plasmanom s obzirom da sa zbog ovog takmičenja prvi put u životu smislio dva rebusa.RankoN

Mandrak је рекао...

Čestitam Nebojši. Stvarno mi je drago što je pobedio njegov rad.
Svi znamo da je on jedan od najvećih talenata našeg doba, i bilo je vreme da se to verifikuje na nekom ozbiljnom konkursu.

Čestitam i Dejanu, on je prema tabeli pobedio u kategoriji rebus. Stvar sam zeznuo ja. :P

Mandrak је рекао...

U stvari, ne znam. Ako se ova prva brojka odnosi na rebus, zeznuo nas je on. :P

Slavko Bovan је рекао...

Mladene, kada se neko plasira na drugo mjesto (iza Nebojše) onda NIKO nije ništa zeznuo.

Mandrak је рекао...

To stoji. A opet... verujem da bi Dejanu za nijansu više prijalo da se plasirao ispred Nebojše. :)
Meni ne, časna reč. Ja sam ovo zbog njega radio, inače verovatno ne bih ni učestvovao.
U svakom slučaju, sviđa mi se poredak.

IlijaO је рекао...

Zar nije Anton Jurić za rebus dobio 67 bodova? Bar tako piše...

Marko Mihaljević је рекао...

Čestitam Nebojši na trijumfu, već je odavno zaslužio svojim trudom i talentom jedno ovakvo priznanje!

Mandrak је рекао...

Tačno, Ilija. Nisam očekivao takvu asimetriju, valjda zato nisam video.
Zapravo, slučaj Petra Grubišića je još interesantniji: 62 + 17.

Tonci M је рекао...

Lijeva brojka je križaljka, to se vidi po dodijeljenim bodovima žirija za pobjednički rad. Mora se reći, Nebojša je svoj stil stvarno doveo do savršenstva, nema šanse da naiđem na njegov rad u Feniksu u kojem neću uživati: čestitke kako pobjedniku, tako i križaljkaško-rebusaškom dvojcu na drugom mjestu, i uz duboku sućut svima koji su ga poznavali, Zlatku na posthumnoj bronci.

Dejan Minić је рекао...

Čestitam Nebojši na pobedi. Svaka čast, majstore!

Mladene, ipak si ti zeznuo:) Šalim se, vrlo sam zadovoljan svojim plasmanom (drugo, deveto i 22. mesto), te zahvaljujem Mladenu i Slavku na trudu.

Malo sam se rastužio kad sam video Zlatka na trećem mestu, ali takav je život...

Svaka čast Feniksu i Peri na odlično osmišljenom Memorijalu.

Gojko је рекао...

Bravo Neba....čestitam...drago mi je kao da sam ja na tronu...Zlatkov plasman izaziva pomiješana osjećanja...

Радоја Рацановић је рекао...


Čestitam i organizatoru i pobjedniku! Carevi ste!

Hajro је рекао...

Čestitke Nebojši, nije iznenađenje, da je bilo klađenja kladio bih se na njega. O Zlatku nemam riječi, ovaj vikend na Uni neće biti isti bez njega, od prvog susreta smo "kliknuli"..., svi smo veliki gubitnici... Čestitke i ostalim autorima, organizatoru i žiriju... zadovoljan sam svojim plasmanom, šega je što sam dobio više poena za rebus nego križaljku.

Slavko Bovan је рекао...

Mislili ste da neću pomenuti EKK?!
E, baš hoću. "Narandžasti" su masovnim učešćem podržali ovo takmičenje, a plasmani svih su vrlo solidni.
Interesantno je da je od osam imena koja se pominju u plasmanu do 10. mjesta četvorica sadašnjih članova EKK, dvojica nekadašnjih, a svega dvojica koji nisu SADA članovi EKK.

Slavko Bovan је рекао...

Ovo će detaljnije da se analizira kada budu objavljivane skandinavke.

Raduje me reaktiviranje Petra Grubišića nakon dvadesetak godina (ako je to onaj Petar koji je bio članska katra EK "Ero" broj 2).

Slavko Bovan је рекао...

Što se tiče Zlatka, meni jednog od najdražih autora ukrštenica, mislim da nam je svima drago što se njegovo ime pominje na vrhu tabele. Sjećaćemo ga se po dobrom, a vjerujem da će kolege na Uni da u ime svih nas kažu nekoliko riječi u znak sjećanja na Zlatka.

Slavko Bovan је рекао...

Nebojši još jednom (Jutro je pametnije od večeri) čestitam. Dejan će potvrditi da sam, dok smo se dopisivali oko zajedničkog rada, kazao: Moja ambicija je da me ima na tabeli, a tipujem da će pobijediti Nebojša. Dakle, svaka čast!

Slavko Naletilić је рекао...

https://www.grude.com/clanak/?i=13645&mario-knezovic-za-grudecom-donosi-veliku-pricu-grudska-enigmatika-i-razbibriga

Slavko Bovan је рекао...

Naknadno objavljujem stranicu koju je skenirao Jovan Nedić. Zahvaljujem!