субота, 28. април 2018.

PODRŠKA TAKMIČARIMA NA UNI

Mladen Marković

Slavko Bovan

13 коментара:

Mandrak је рекао...

... a promašio sam i sintagme. :) Stoje jedna ispod druge, ali nisu par. :)

Slavko Bovan је рекао...

Nema veze, ovo i jeste samo da se podrže takmičari na Uni.

Slavko Bovan је рекао...

I ja sam mislio prvo raditi ovo sa MAČ SA DVIJE OŠTRICE, ali najbolja od svih žena me zvala na ručak, pa kad se vratih, pobrkah papire i krenuh od ČIST RAČUN DUGA LJUBAV.

Mandrak је рекао...

Dobro ti je ispala. Ubacio si i Dane ludaje. :)
Moja je malo kretenska. Za 2,5 sata mogu da napravim 3 ovakve. :)

Svetlana је рекао...

A ja taman htela pohvaliti Slavka što je stavio ime svoje supruge u ukrštenicu, kad videh da to nije njegova, već Mladenova ukrštenica... :D

Slavko Bovan је рекао...

Svetjana, uvrstio sam je i ja. Vidi LJUTA PAPRIČICA.

Slavko Bovan је рекао...

Vidim da mi je kod crtanja ostalo jedno crno polje viška (kod redenici) dole desno)

Slavko Bovan је рекао...

Izbacio sam to crno polje koje je bilo viška, a ovo PATRIORI (13. vodoravno) je naravno PATRIOTI, ali me sada mrzi da prepravljam to slovo.

Slavko Bovan је рекао...

Gojko Mandić mi šalje SMS da je i on pravio bušmana i to na licu mjesta (na Uni).

Svetlana је рекао...

Slavko, za ovaj odgovor si zaslužio da ti Milijana stavi deset takvih u sutrašnji ručak. :D

Slavko Bovan је рекао...

Ona je već navikla na ovakve moje pokušaje duhovitosti, te se ni ne osvrće na to.

Hajro је рекао...

Pozdrav svima, bušmanijada okončana (žirirali su svi), kvizovka još jedno kolo, ostali su nam i anagrami i rješavanje... sve ćemo to sutra, plus proglašenje pobjednika, ručak i onda ono "vidimo se iduće godine" .

Анониман је рекао...

Meni se čini da u trećem stupcu Slavkove križaljke treba LASCIVNOST umjesto LASCIDNOST,valjda je lapsus u pitanju.Srećom dade se lako prepraviti u npr.BESTIDNOST.Pozdrav,RankoN