петак, 20. јул 2018.

NATJEČAJ (ŠIROKI BRIJEG)



Povodom 6. Susreta enigmata koji će se održati 28.7.2018. godine u Širokom Brijegu organizacijski odbor raspisuje:

NATJEČAJ ZA SASTAVLJAČE


1.Natječaj se sastoji od dvije discipline: prva je premetaljka a druga magični kvadrat 7x7.

2. Premetaljka se sastavlja na sljedeću temu: ŠESTI SUSRETI ENIGMATA U GRADU NA GORI. Premetaljka mora biti sastavljena od zadanih slova, bez dodavanja ili izmjena.

3. Magični kvadrat 7x7 se sastavlja prema važećim i pravopisnim pravilima. Najmanje u jednoj od 7 riječi mora biti pojam ŠEST. (npr: šestari, šestica, Šestine ….) Magični kvadrat ne treba opisivati, za manje poznate pojmove valja navesti pouzdane izvore.

4. Svaki sudionik natječaja može poslati najviše 3 rada u svakoj disciplini potpisanih punim  imenom, prezimenom i adresom. 

5. Premetaljke i magične kvadrate slati na elektroničku adresu marijofilsoldo@hotmail.com najkasnije do 23.07.2018. godine

6. Pristigle radove ocjenjivat će eminentni žiri a rezultat natječaja bit će objavljeni  28.07. 2018. godine u Širokom Brijegu. 

7. Najboljim sastavljačima pripast će dvije jednake novčane nagrade: 100 KM autoru najbolje  premetaljke i 100 KM autoru najboljeg magičnog kvadrata. U svakoj kategoriji podijelit  ćemo po dvije utješne nagrade (knjige).   

20 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Valja podržati!

Slavko Bovan је рекао...

Bojim se da će biti mnogo istih/sličnih kvadrata. Anagram još nisam probao da sastavim, ali probaću!

ljubica bilalovic је рекао...


Ja sam podržala i poslala sam anagram. :)

Slavko Bovan је рекао...

Tako i treba. Široki Brijeg ti nije daleko da peuzmeš eventualnu nagradu na Danu enigmata.

ljubica bilalovic је рекао...


:))

Анониман је рекао...

Ja sam poslao i dolazim u Široki da čestitam pobjedniku. Pero

Анониман је рекао...

Poslao tri kvadrata ...

D. Ivanovski

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

ŠESTI SUSRETI ENIGMATA

28.07.2018. godine, Široki Brijeg

Raspored programa

12,00 – 15, 00 sati – Prijem gostiju u hotelu „Park“

15, 00 sati – Natjecanje u sastavljanju potiraljke, restoran „Borak“, vrelo Lištice

18.00 sati – Natjecanje u sastavljanju križaljke (14x8) – Gradski bazen

20,00 sati – Prigodni program, svečana večera, proglašenje pobjednika – Gradski bazen

Voditelji programa: Frano Vukoja

Glazba: Lucija Zovko

23.30 sati – Posjet festivalu „West Hercegovina Fest“

29.07. 2018. godine

10, 00 sati – Posjet parku prirode „Blidinje“

12,30 sati – Natjecanje u rješavanju anagrama – motel „Risovac“ Blidinje

13, 00 sati – Zakuska motel „Risovac“

Cijena kompletnog aranžmana (ručak, večera, prenoćište s doručkom, zakuska) za jednu osobu iznosi 75 KM.

Skupina enigmata iz organizacijskog odbora: Frano Vukoja, Zdenko Ćavar, Ibro Memić, Ružica, Soldo, Mariofil Soldo, Dragiša Cetić, Željko Marinović, Predrag Bošnjak, Nevenko Soldo i Filip Karačić

Za informacije i rezervacije nevenkosol@gmail.com ili tel. 063 446 847

Slavko Bovan је рекао...

Poslao sam dva anagrama.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Poslao sam kvadrat i premetaljku, a Jurić samo kvadrat. Ne dolazim!

Slavko Bovan је рекао...

23.30 sati – Posjet festivalu „West Hercegovina Fest“

Nevenko javlja da tada nastupa Bajaga. Dakle, Pero ima obavezu da ide i to sa natpisom "I ja sam iz Bjelovara"!

Анониман је рекао...

Pero dolazi. U petak u Mostaru sa Jamesom, a u subotu u Široki.Pozdrav, Pero

Belirac је рекао...

Danas sam poslao tri kvadrata 7x7...

Nedjeljko Nedić је рекао...

Anton je poslao i premetaljku.

Slavko Bovan је рекао...

Čujem da je odbor za doček gostiju u stalnom zasijedanju.

Анониман је рекао...

Вјерујем да јесте али без "и"! :)
М. Милићевић

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Ta, znam, ali ne znaju moji brzopleti prsti.

Belirac је рекао...

Mari(j)ofil potvrdio da su moji kvadrati 7x7 stigli na pravu adresu.

Sugerirao sam mu da bi žiri kod objavljivanja rezultata trebao napomenuti o kom se kvadratu radi.

Prijašnjih godina autori koji su poslali više sastava iz objavljenih rezultata nisu znali koji im je sastav uzet u plasman.