петак, 17. август 2018.

ANAGRAMIRANJE (3954)

Prošireni anagram (jedno N je višak)

13 коментара:

Zdenko је рекао...

ENGLESKI AMERIKANA(+C)?

Sneška је рекао...

Anagram anagrama,
NA MARGINI LEKSIKE (A=I)

IlijaO је рекао...

I GENERAL MEKSIKANAC!

IlijaO је рекао...

EKRANSKA ENIGMA: LICE!

Luka је рекао...

E, CENE ANAGRAMSKI LIK

Migo је рекао...

Zdenko je ubacio slovo C jer mu je tako odgovaralo!
Ne vidim smisao pravljenju dodatnih anagrama i sa tim slovom.

Migo је рекао...

Vidim, sada vidim. A ja sam greškom ubacio jedno slovo N više nego što je trebalo.
Iako sam provjeravao više puta desilo se ono što ne bi trebalo.
Izvinjavam se svima koje sam oštetio.

Slavko Bovan је рекао...

Moj propust. Zaboravih da napomenem da je anagram proširen. Pardon.

oaktreeB је рекао...

Ako je rešenje AMERIKA I ENGLESKA, onda slika Hjua Granta evidentno dosta zbunjuje.

IlijaO је рекао...

Ma to je valjda ona pjesma Ramba Amadeusa "Amerika i Engleska biće zemlja proleterska".
Jer druge poveznice ne vidim! Možda nam Migo pojasni što je pjesnik htio reći...

Migo је рекао...

Hju Grant je engleski glumac koji je glumio u brojnim engleskim, američkim i englesko-američkim filmovima. Bilo kako bilo taj zajednički jezik se razlikuje, a on je morao da "meri naglaske".
Može li da prođe komentar?

Luka је рекао...

Uvažavajući Migovu ideju, a na tragu Sneškina i Ilijina premeta, dobih:

REA: ENIGMA LEKSIKA!

Sneška је рекао...

ENIGMA ERE KLASIKA (bez N)