недеља, 19. август 2018.

KO JE NA SLICI?

Juče! Ko je na slici? (Ko popunjava skandinavku?)

28 коментара:

Andon Koloski је рекао...

ТАЛИЧНИ ТОМ?

Slavko Bovan је рекао...

Nije. Talični Tom će ovako dogodine u ovo doba.

Mandrak је рекао...

Tonci?

Slavko Bovan је рекао...

Mladene, gore piše da nije TALIČNI TOM (TONČI MILAT). Čovjek sa slike nije Talični tom, ali jeste brži od svoje senke :)

Mandrak је рекао...

Ne, nisam pogledao prethodne komentare.

Belirac је рекао...

Da nisu anagrami od HAMID i NADAN?

Slavko Bovan је рекао...

Tajanstveni kolega (svima poznat) naredio mi je:"Ne pomaži". Ipak, pomoć...





more je Jadransko... i slano je

Slavko Bovan је рекао...

Jovane, možda jeste, a možda nije :)

Радоја Рацановић је рекао...


У први мах нисам ни примјетио гдје се смјестио овај анђелак. Немам појма ко би могао бити, али слика је фантастична - десетка чиста!

Анониман је рекао...

Лука?
Никола

Slavko Bovan је рекао...

Nije Luka.

Belirac је рекао...

Moji "anagrami" trenutno su na moru (i to Jadranskom), a druge okolnosti se uklapaju...

Slavko Bovan је рекао...

HMIDA i DANNA nisu.

Andon Koloski је рекао...

Дали је рука која држи хемиску оловку можда Илијина?

Slavko Bovan је рекао...

Ne.

ljubica bilalovic је рекао...


Mene najviše buni to što je more slano.

ljubica bilalovic је рекао...


Ilija crnogorski?

Slavko Bovan је рекао...

Ljubici, stvarno je zbunjujuća činjenica da je more slano.
Na slici nije Ilija.

Vesna Nedic је рекао...

Ovaj maleni dječačić jako sliči svojoj sestrici Sabini (barem mi se tako čini) pa pretpostavljam da Adnan popunjava križaljku. Ili sam u krivu?

Slavko Bovan је рекао...

Da, brižni otac je Adnan Spahić.

IlijaO је рекао...

Eto, čudo jedno, 'ko zna, zna....

Luka је рекао...

Pozdrav Adnanu i obitelji, ma gdje bili! Jednoć je ljetovao na Čiovu, pa ako je i ove godine tako, mogli bi se naći na pivici!

Luka је рекао...

... a po slici moglo bi biti!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Znači, stigao je novi bebač?

Cryptoman је рекао...

Pozdrav ekipi!
Da, ovo je sa Čiova. Luka te dalmatinske sokake očito baš poznaje. :)
Trenutno smo na Rivi pa, Luka, ako je usput... :)
Sutra se turneja završava.

Ah da, i čestitam Vesni za oko detektivsko-inspektorsko... :)

ljubica bilalovic је рекао...


Slavko, mutikašo!!!
Ja sam prvo pomislila na Spahiće, ali ti si rekao:
HMIDA i DANNA nisu!!!

Luka је рекао...

Ja večeras taksiram Split-Kaštale, sutra ujutro idemo par dana na Hvar, tako da ćemo pivce ipak odgoditi za neki slejdeći susret.

Cryptoman је рекао...

Luka, hvala na javljanju.
Biće prilike svakako.
Pozdrav.