субота, 25. август 2018.

DANAS U SREMSKOJ MITROVICI


EKK pehar za Ranka

Odbačeni i izbačeni
Danas sam imao kratak izlet do Sremske Mitrovice. Kao što znate, tamo se održavaju Susreti enigmata Srbije, a kao što, takođe, znate EKK je samovoljom tzv. predsednika eliminisan iz tzv. Saveza. Narednih dana biće nekih osvrta na Sremsku Mitrovicu (lična zapažanja) ali neće biti oficijelnih izveštaja (rezultati takmičenja, eventualne odluke i sl.). Izveštaje ćete, možda, pročitati na nekom drugom mestu. Možda!
Za početak mogu da kažem samo da je sve bilo u granicama očekivanog. Taman kada smo mislili da je dotaknuto dno (u Subotici) saznajemo da je dno još dublje. Parada (teškog) pijanstva i bahatosti. Čelnici ostataka ESS, potpuno van kontrole, bukom, vikom, psovkama i omalovažavanjem pokušavaju da izgrade autoritet. Ništa neočekivano! Nije neočekivano i pristajanje amorfne mase članova koji nemaju trun dostojanstva da se usprotive ovakvom "DNO DNA" srozavanju.

Lično nisam imao velikih neprijatnosti. Tzv. predsednik je više puta (desetak) kada sam se god našao u njegovoj blizini povišenim glasom (obraćajući se nekom drugom) provocirao i vređao mene, ali badava mu trud. Dobio je totalno ignorisanje. Pošto vlasnik Saveza i njegov posilni u liku predsednika Saveza nisu uspeli da izazovu bilo kakvu moju reakciju, žestoku, ali baš žestoku paljbu su osuli na jednog uvaženog kolegu, koga su na očigled velikog broja kolega najprostije izvređali i opsovali onako kočijaški!. (Verujem da će se aktivirati ona Odluka iz Subotice, te da će izgrednici sami sebe isključiti!!!). 
Prvi kratki izveštaj završavam sa: Totalno rasulo i katastrofa. Mnogo kolega je skratilo svoj boravak u SM i beže glavom bez obzira. Ja sam svoj boravak neplanirano produžio za tri sata (zbog autobusa). Šta će se dešavati večeras ne znam, ali saznaćemo.
Što se tiče članova EKK, mi smo ostali dostojanstveni. Bilo je prijatnih druženja (pisaću o tome), nismo se upuštali u bilo kakve rasprave, jer očigledno ne vredi se upuštati u bilo kakav razgovor. Problem koji je evidentan moraće  da reše oni koji trenutno drže glavu u pesku. Srećno im bilo.

33 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Vjerujem da će biti i dijametralno suprotnih viđenja događaja. Lično sam se uvjerio da je to moguće. Sjedimo na klupi ispred objekta Ilija, Nedjeljko, Marjan i ja. Marjan jako uznemiren, a iz zgrade se čuje vika i buka (povišenim glasom dvojac objašnjava da je (karikiram) "mlijeko crno" i da ostali ima da klimaju glavom. Prilazi nam jedan član predsedništva (pogodite koji). Pitam: Šta sad bi? U Subotici psovali sve redom,mene, Zlatana, Jovana... a šta je sad Marjan skrivio? Član predsedništva reče ono što me frapiralo: "Mile je malo preterao!"
Alooooooo, sokole!
Istina, nije ga udario. Đe je ono, nema vrijeđanja i odmah se isključuje vređač?! Mene isključiše a da nikoga nikada nisam vrijeđao. XY član predsedništa se vrati na sednicu i čujem da je glasao (u nekakvom glasanju) da se EKK ne vraća u savez. Uzgred rečeno, što se tiče EKK, mi smo davno donijeli odluku...Nikakvo vraćanje u ovakav Savez nećemo ni razmatrati. Hvala! Dakle, ni ponovno izbacivanje nas se uopšte ne tiče, ali rječito govori da je moguće da je mlijeko crno.

Mandrak је рекао...

Bože, šta li će dalje biti? :D

Ne, ne... to pitanje ovde ipak nema smisla. Tu promene nema: uvek isti, bogati kulturno-umetnički program u režiji tzv. ESS - a.

I uzgred, meni su danas malo gorele uši, valjda se je neko setio bar da me opsuje. :P

Slavko Bovan је рекао...

Jedva čekam da se to u Mitrovici završi da se svi akteri vrate kućama, te da počnu sa: Slavko ruši savez.

Slavko Bovan је рекао...

Od četrdesetak prisutnih (Rekoše da je juče u 15 na spisku bilo 41 ime, zajedno sa nama "u prolazu", te ne znam da li je kasnije došlo još 60 nejavnih i jedna javna ličnost, kako je najavljeno.)
U evidencji članstva EKK od tih 41 su (abecednim redom):
Rešad Besničanin
Slavko Bovan
Krsta Ivanov
Milenko Mijatović
Sofija Necin
Nedjeljko Nedić
Ilija Ozdanovac

Da nije šta jeste, bilo bi makar 25-30 narandžastih.

Luka је рекао...

Obzirom na način funkcioniranja i djelovanja, krovna oganizacija bi trebala promijeniti svoj naziv u ERS (Enigmatski Razvez Srbije"!

Slavko Bovan је рекао...

Jedan "nebitan" detaljčić- Kao učesnik svih 18 mogu posvjedočiti da je ovo prvi put da nije bilo svečanog otvaranja (bilo najavljeno ali ga nije bilo). Možda će danas i otvoriti i zatvoriti o istom trošku?

Slavko Bovan је рекао...

Pardon. Na EKK u gornjem komentaru nedostaje ime Gordane Šarić. Baš sad čitam njenu najnoviju knjigu koju sam juče dobio.

IlijaO је рекао...

Oni koji su nazočili i vidjeli - znaju, a svi drugi znatiželjni trebaju sačekati službenu verziju.Možda za sve postoje dodatna "službena" objašnjenja, pa će sve, naravno, biti transparentno i kristalno jasno, ili ako zbog "Bovanovih pijuna" i ubačenih žbira ne bude "Silenzio stampa"!
Mislim da ne treba prejudicirati stvari unaprijed pa suditi po viđenom ili doživljenom. A uostalom, tko garantira da će se baš svi sudionici provesti super i svi biti zadovoljni ? Osim onih kojima je unaprijed sve plaćeno i koji samo trebaju kimnuti glavom ili dignuti ruku, kada se to od njih zatraži... Treba se prisjetiti lanjskog Belog ? Ni mene i kolegu Nediljka nitko ( nismo ni tražili niti očekivali ) nije "dočekao", ali nismo napravili predstavu. Iz prostog razloga- mi nismo " svetski prvaci" ! HM- sve se zna !
Naposljetku, meni, a znam da je i Nediljku, je bilo " vrlodobro" na jednodnevnom izletu u SM. Sreo sam neke drage ljude, što je i bio cilj, napričao se s njima, popio tzv"kavu", prošao Mitrovicu,i ispunio smisao izleta. Usput budi rečeno, na već dosadno pozivanje jednog "poslanog u akciju omasovljavanja" enigmate da se "takmičimo", ogluših se uz obrazloženje da to nema smisla, kao i oni oko mene ( ukupno tri stola s oko 10-ak osoba). Stekao sam dojam da im je bilo draže sjediti u hladu kafića i ispijati kavu, pivo ili sokić, no natjecati se...Možda su već tada znali tko će pobediti!
Pohvale i pozdrav Šarićima, Milenku M., Marjanu i Živadinu, koji su našli vremena i s nama proveli određeno vrijeme u ugodnom druženju.
Slavkov školski drug iz tamo neke klupe je bio u par navrata nekako zbunjen. Nije znao ili se nije snašao u situaciji. Imao sam utisak da bi sjedio s nama, ali....
Sve u svemu, ocjena odličan, a o SES-u ne bih. Jer, po meni, od mojih zadnjih pet - peto mjesto, bez bodova.
Tko god što mislio...Možda sam si zbog prejakog sunca ili par piva više sve to umislio....

Slavko Bovan је рекао...

Izvještaji sa lica mjesta govore da zatvaranje susreta neće biti svečano. Neki razočarani se javljaju sa puta kući (Krenuli nakon doručka). Pitam se je li u S M ostao iko.

Slavko Bovan је рекао...

Zlatan me zvao telefonom da raportiram. Rekoh mu da smo pametno odlučili da idem sam jer bi se on dodatno nasekitao. Sutra predsesništvo EKK razmatra sve novosti.

Slavko Bovan је рекао...

Iz zapisnika sa prošlogodišnjeg sastanka u Subotici:
1. Тачка: Договор око сарадње у оквиру ЕСС
У расправи око тренутног стања у ЕСС учествовали су сви присутни. Након опширне и на моменте жестоке расправе постигнут је договор о томе да се од ових Сусрета (од 19. августа 2017. године) прекине са свим лошим стварима и да се настави рад у пријатељској и толерантној атмосфери. Усвојена је следећа


О Д Л У К А
Удружени клубови, друштва, удружења и секције у ЕСС се обавезују да преузимају одговорност за јавно понашање својих чланова и да ће се коректно односити једни према другима. Уколико дође до непоштовања ове ОДЛУКЕ онда ће председништво ЕСС преузети мере против оног ко је прекршио одлуку.

Slavko Bovan је рекао...

Sad je na potezu Nova zagonetka. SIGURNO je da će biti nekih zamrzavanja! Sigurno, sigurnije, najsigurnije.

Izvor koji bi htio da ostane anoniman је рекао...

SLAVKO, JESI LI OVO TI NAPISAO ILI?


Još jednom najbolji!

Upravo sam se vratio kući sa 18. Susreta enigmata Srbije u Sremskoj Mitrovici, koji su protekli u vrlo zanimljivim takmičenjima i lepom druženju četrdesetak ljubitelja enigmatike i isto toliko ljubitelja kvizova.

Ovog puta nisam osvojio nijednu zlatnu medalju, ali su srebrne medalje u sve tri zvanične discipline (sastavljanje anagrama, rešavanje i sastavljanje zagonetaka) bile dovoljne da na svečanoj dodeli nagrada budem proglašen za najuspešnijeg učesnika ove tradicionalne manifestacije. Više o tim takmičenjima napisaću večeras kad se odmorim, a trenutno sa zadovoljstvom ispijam kafu prvakušu koju mi je pripremila najbolja od svih mama.

Na ovakvim takmičenjima često odlučuju nijanse i nije lako domoći se bilo koje pojedinačne medalje, stoga velike čestitke zaslužuju i pobednici u pojedinačnim disciplinama Milutin Tepšić (rešavanje zagonetaka), Rešad Besničanin (sastavljanje zagonetaka) i Darko Marković (sastavljanje anagrama), kao i pobednička ekipa na kvizu, "Sir mi jedemo" iz Beograda (u sastavu: Miloš Karna, Miroslav Kordić, Nikola Miljković, Vladimir Stanković). Najuspešnija takmičarka bila je Gordana Jovanović Šarić sa dve bronzane medalje.

Sve pohvale zaslužuju ljubazno osoblje Doma učenika (posebno odlične kuvarice), zatim tamburaška grupa koja nas je zabavljala u kafani "Hogar", domaćini kviza u kafeu "Book Bar", gospođa iz muzeja koja nam je pričala o sačuvanim iskopinama nekadašnje rimske prestonice Sirmijum i svi drugi ljudi dobre volje koji su pomogli da ovi 18. Susreti enigmata Srbije uspešno proteknu.

Slavko Bovan је рекао...

Neki plagijator. Uvijek su kopirali najbolje, zar ne?

Slavko Bovan је рекао...

Pozdrav Iliji Tarabiću od Slavka Nostradamusa.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Budući da se nisam mogao natjecati, cilj mi je bio pozdraviti se s kolegama i razgledati grad i to sam ostvario. Ugođaj oko SES-a bio je komoran, ponajviše nalik sprovodu ... Kako Slavko i Mladen nisu mogli biti krivci, ovoga je puta "žrtvom" bio Marjan.

Slavko Bovan је рекао...

Nedjeljko, to je tvoje subjektivno mišljenje. Neki bi kazali da je bilo dobro, čak odlično.
Cijeli dan mi zvone telefoni i dolaze poruke od ogorčenih članova ESS. Ne znam zašto mene zovu, ali zovu. Svima sam isto odgovorio, a sada i JAVNO - Aman, ljudi TRAŽILI STE - GLEDAJTE.

"Mi s tem nemamo ništa" (parafraziram jednu rečenicu iz TV serije). Nas je VAŠ predsjednik sam izbacio, a vi ste mlako reagovali (Svaka čast Radojici i Vuku!). Sad kad sve dolazi na naplatu vi bi da EKK rješava problem. Moraćete sami. Srećno!

Kome je bilo dobro u Sremskoj Mitrovici, neka mu je bilo dobro.
Mislim (a vrlo sam siguran da sam objektivan i neostrašćen) da je bilo totalno RASULO. Nit se znalo ko pije a ko plaća (figurativno rečeno).Kako su provedena takmičenja, pojma nemam niti me mnogo zanima, ali sve ostalo je bilo totalni haos. Detalj - Turistički obilazak grada na koji nas je krenulo 34 (lično izbrojao) završilo je na Žitnom trgu nas 8 (lično izbrojao).Ioako "ja s tem nemam ništa" bilo me je stid od djevojke koja se svojski trudila da nam pokaže znamenitosti grada.
Onima koji su organizatori, važnije je bilo da se međusobno (predsednik i sekretar) žestoko oko nečega posvađaju na sred ulice nego da se potrude da SVOJIM gostima budu pri ruci.

Slavko Bovan је рекао...

Pitanje za kvizaše: Znate li da je jedne godine prvak SFRJ u fudbalu bio Vardar?

Andon Koloski је рекао...

Тада нисам био рођен. Никола се сигурно (при)сећа, а можда је и гледао,тада, неку Вардарову куп утакмицу.

Анониман је рекао...

Da, 1987 godine Vardar je bio prvak SFRJ u fudbalu.
Gledao sam utakmicu Vardar - Partizan 5:0.
Pančev, Ringov, Savevski, Najdoski ... sve vrhunski
igrači ...
U Ligi šampiona Vardar je otpao u prvom kolu,
izgubio je od Porto-a dva puta.
Inače 1961 godine Vardar je bio pobednik
i jugoslovenskog kupa.

Dragan Ivanovski

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
IlijaO је рекао...

Za druge ne znam, ali, Ilija nije lažov!
Da se zna!
Toliko o tzv.SES-u!Ni slova više!

Slavko Bovan је рекао...

Ilija, nema potrebe da odgovaraš na anonimne mudrolije. (Treba samo malo strpljenja da blogogazda dođe do bloga i prihvati se brisaljke anonimnih komentara).
Inače, svi koji su slijepi do očiju, ili koji se pecaju na besplatne, polubesplatne pansione odavde do Vrnjačke Banje, naravno da imaju drugi pogled na stvarnost.

Što se tiče pitanja za Vardar. Da, bio je prvak ali onda kada nisu računati rezultati Partizanu, Zvezdi, Dinamu, Hajduku... jer su kažnjeni, ali kazne su brzo ukinute te je ta titula anulirana. (Inače, meni je Vardar uvijek bio drag klub).

Slavko Bovan је рекао...

Danas sam podnio izvještaj Pupezinu. Trebalo mi je dobrih pola sata da sve potanko objasnim. Naime. Zlatan čita ove izvještaje, sve mu je jasno, ali opet nije mu najjasnije(kao ni meni) reagovanje, odnosno nereagovanje pojedinih ESSbranilaca (okretanje glave od evidentnog problema).

Zlatanova pitanja:
1. Nijeeee valjda? (Na moje poređenje sa stanjem svijesti čelnika ESS sa Suboticom)
2. Zar i Zoran nije isključen? (Na moje - Zoran najbolji u galaksiji)
3. Kako je izgledato to žiriranje?
i onda:
4. Šta je skrivio Radaković?
5. Zašto Šarić obezbeđuje pehare, a i on je izbačen?
6. Šta kaže Lazarević?
7. Hoće li Mile isključiti i samog sebe?

Ponovo se složismo da je bila pametna odluka da se Zlatan ne zamara putem do S. Mitrovice jer bi vjerovatno prošao isto ili gore od Radakovića.

Belirac је рекао...

Prisjetite se šta je na ovom blogu pisalo 26. februara 2017. godine: ovdje.
Kako je počelo, tako i traje i tu se ništa promijeniti neće...

Slavko Bovan је рекао...

Jovane dobro da podsjeti na ovo jer sam i ja zaboravio sve detalje. U umeđuvremenu se dosta toga dešavalo, pa se ponešto izgubi iz vida. Dakle, valja zapisivati da se zna.

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Zašto menjati stari dobri običaj brisanja anonimnih komentara, pa makar bili biseri mudrosti?!
Briše se!
(Sugerišem da se komentar ponovi sa potpisom).

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Ko se to meni opet napio ko tuka?!

Stari lajkaĐija је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.