четвртак, 14. фебруар 2013.

ASOCIJACIJE (28)

Autor: Milan Sečujski

10 коментара:

Milan S. је рекао...

Ja se nešto prisećam da sam ovo video u "Kviskoteci" pre par decenija, tako da se baš ne usuđujem da se izjasnim kao autor. Da li se još neko seća?

Slavko Bovan је рекао...

Mene više brine to što nema odgonetke

Slavko Bovan је рекао...

Sad mi stiže poruka na sa netačnim ali logičnim rješenjem. Zamislih se!

N. Petkovski је рекао...

Mogu da ponudim dva "rešenja" - POLJE i RASA. A ovde verovatno može biti "logičkih" mali milion rešenja.

Slavko Bovan је рекао...

Nije ni jedno ni drugo.
Rješenje je tako logično da logičnije ne može biti.

Kod odgovora POLJE i RASA ima manjkavosti.

Новица је рекао...

море

Slavko Bovan је рекао...

Tako je. More. BELO, CRNO, ŽUTO i CRVENO more (ima li neko drugo obojeno osim "sinjeg mora"?)

ljubica је рекао...

Meni se sviđaju i asocijacija i ilustracija!
Čestitam i Novici!

N. Petkovski је рекао...

Crna RASA (Afrikanci), žuta RASA (Azijati), bela RASA (Evropejci), crvena RASA (Amerikanci - Indijanci). A smejem se samom sebi, jer nisam prepoznao MORE, a ovu sam asocijaciju (samo rečima, a ne obojenim slikama), davno, davno i ja postavio na jednom makedonskom kvizu, pa je se sad ne setih.

Slavko Bovan је рекао...

Koncepcija "Asocijacija" postavljenja je tako da 80% budu laka rješenja, a ostalo malo teža (dakle svako deveto ili deseto). Ipak, ne bih da budu baš banalna (previše laka). Ova asocijacija dokazuje da je sve relativno. Smatrao sam (pogrešno) da je ovo IZUZETNO lako. A na kraju vidim da i nije. Grafičko rješenje je Milanovo. Ja sam samo pritisnuo dugme "objavi".