уторак, 19. фебруар 2013.

REBUSANJE (137)


10 коментара:

Milan S. је рекао...

KAMARA DELOVA

Miroslav Cvetković је рекао...

Lep rebus, kakve već Milan ume da pravi, rešiv... od 4, 4, 4 dobijete 6, 6. Međutim... U ovih mojih skoro četrdeset godina enigmatisanja uvek se malo štrecnem kad u rebusu ugledam kamu. Bilo je tih rebusa na desetine (u "Čvoru", "Vjesnikovom Kvizu", "Eureci"...). Previše negativnih konotacija nosi ovaj "dvosekli bodež ili oštar nož uopšte" da bi se za njim toliko često posezalo. Jeste zgodan za rebuse, ali... Kondom se, recimo, izuzetno retko koristi iako je, priznaćete bezopasan: ne možete se ni poseći, a kamo li nekome prerezati grkljan njime. Ne stidite se - koristite ga slobodno (i u enigmatici), on neće sprečiti začeće i rođenje dobrog rebusa!

Slavko Bovan је рекао...

Prvo, autor je Dejan, a za ovo drugo - Imaš priliku da iskoristiš kondom...mislim u rebusu. Izvoli!

Miroslav Cvetković је рекао...

Pomešao sam autora rebusa i autora komentara (sastavljača i reševača).
Izvinjavam se obojici!
Šta ćete... zamor materijala - od jutros mlatim po ovom jadnom računaru.

Luka је рекао...

Zamorio se računar?

Miroslav Cvetković је рекао...

Kao i ja jadnik ima problem sa godinom proizvodnje (kraj 2003.).

Анониман је рекао...

Pošto MC voli kondome, evo ideje za dva rebusčića: - zakon dom ometa i dokon domaćin!
NP

Miroslav Cvetković је рекао...

Nacrtaj (ili opevaj) svoje ideje, ja sam gornji rebus sastavio, pripremio za "štampu" i poslao Slavku za 10-ak minuta.

Slavko Bovan је рекао...

Daaaa.
Pošto sam u vremenskom tjesnacu (glancam Lukine rebuse za takmičenje) nemam vremena za pripremanje ideja. Sada mogu da samo plasiram gotove proizvode kao što je ovaj MC-eov

Dejan Minić је рекао...

Ovde se vodi živa diskusija, a ja eto radim.

Moram da priznam da mi nikad nije palo na pamet da kondom koristim u rebusu, hehe.

A inače, ja stvarno volim da vidim noževe, mačeve, katane, kame, šila...u rebusima. Očigledno nam se ukusi razlikuju:)
Odoh da smislim jedan sa kondomom.