уторак, 25. јун 2013.

NOSTALGIJA (23)


12 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Gledajući ove slike, zaključujem da "bjeline" nisu izmišljotina novijih vremena.

Анониман је рекао...

Neka se javi onaj sa digitronom (VT) da malo ovo iskomentariše, naravno bez rešavanja ovih križaljki.

Maher enigmatike.

Анониман је рекао...

Potpisao bih se ja imenom i prezimenom, ali nešto neće da radi sa mobilnog telefona.
Čekamo komentar "čuvenog enigmate" VT

Mile Janković.

Slavko Bovan је рекао...

Ne vidi se ko su autori. Nadam se da će neko dojaviti ko je sastavio ove naslovne ukrštenice/križaljke u prvim brojevima "Vjesnikovog kviza"

Slavko Bovan је рекао...

Takođe, zapažam da ima dosta tzv "ulaza" u rubna polja. Ako se dobro sjećam, to je kasnije bilo zabranjeno (ili, u najmanju ruku, nepoželjno)

Gojko је рекао...

Anagram od...Nostalgija...TI ONAJ GLAS...
Vjesnikov kviz(VK,tacnije VKV enigmatski list)...bio na glasu zbog dobrih pera/u svemu vazna bila mu mjera...ono Vjesnik se dobro rimuje sa Pjesnik,zar ne

N. Petkovski је рекао...

Da, masovno se ulazilo u rubna polja i to nikome nije smetalo. Krivac što se od toga odustalo, u neku ruku sam ja. U ono vreme redakciji sam poslao nekoliko klasičnih ukrštenica, a oni su mi javili da klasičnih imaju podosta, a da im manjkaju skandinavke. Kako su dimenzije skandinavki i klasičnih ukrštenica uzajamno bile iste (isti broj redova i isti broj kolona, samo ih je trebalo okrenuti za 90 stepeni), ja sam im predložio da moje klasične ukrštenice "prekomanduju" u skandinavke i pritom se ne bi pojavio nikakav ulazak u rubna polja. Njima se ta čistoća opisnog reda i opisne kolone veoma dopala, pa tako malo po malo to je postalo pravilo i odonda se više nije tolerisalo ulaženje u rubna polja (možda jedino iznimno, ali minimalno - tek jednom ili dvaput).

Slavko Bovan је рекао...

Ima podosta enigmata širom Balkana koji su emotivno vezani za ovaj list.

Belirac је рекао...

Koliko se sjećam, u prvim brojevima "Kviza" radovi nisu bili potpisani.

Slavko Bovan је рекао...

Možda nisu potpisani, ali uvijek će se naći neko ko zna ko je autor. Malo ćemo se raspitati.

Slavko Bovan је рекао...

Za mene su bile najbolje one naslovne stranice Vjesnikovog kviza sa karikaturama.

Ilija Đurković је рекао...

I meni se one najviše sviđaju! Karikatura, karakteristični Kviščić i broj časopisa u donjem lijevom uglu - veoma prepoznatljivo i nezaboravno. Mnogo mi se sviđa i obilježavanje broja zagonetke i njegovo zaokruživanje nakon uspješnog rješavanja!
Poslije 25 godina sam nabavio primjerke "Vjesnikovog Kviza" i tačno se sjećam pojedinih naslovnih stranica!