петак, 21. јун 2013.

REBUSANJE (363)


4 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

LIKOVNA AKADEMIJA
(Koli, Vana, deka, Jami)

Slavko Bovan је рекао...

da

Slavko Bovan је рекао...

VAŽNO

Treba da znate da postoje neki problemi sa mejlovima. U zadnjih nekoliko dana nešto se čudno dešava sa yahoo - adresom.

Saznajem da neke moje poruke nisu stigle (više komada), da su neke stigle sa velikim zakašnjenje a da više poruke nije stiglo meni.

Takođe, neke poruke su mi stihle u više primjeraka (rekord je 7 istih u poeriodu od 3 minuta).

Dakle, ako ne dobijete odgovor od mene, odmah znajte da je neki zastoj u komunikacijama.

Za važne poruke koristite obe adrese.

Slavko Bovan је рекао...

Da ponovim.

Imam (dobar) običaj da odgovaram na sve poruke. Dakle, kada ne dobijete potvrdu od mene da je stigla poruka, treba da vam je odmah sumnjivo, te poruku ponovite.