среда, 30. октобар 2013.

NOSTALGIJA (49)

Piše mi (nam) Stjepan Horvat i šalje fotografiju (zahvaljujem!)

Ovih dana kopajući po nekim ladicama naišao sam na jednu sliku (u  prilogu) na kojoj si i Ti, a po zabilježbi bi to trebalo biti slikano  u Boru, za vrijeme jednog susreta oko dogovora za osnivanje  Enigmatskog saveza Srbije (koji je trebao biti članica Enigmatskog  saveza Jugoslavije). Nadnevak je 23. rujan 1986. Snimak je napravio  Marko Smolčić (nije na ovoj slici već na jednoj drugoj koju je  snimio Ljubislav Drakulić). Ne znam sva imena (ne sjećam se!), ali od  lijeva stoje: Ljubislav Drakulić, Slavko Bovan, Vojin Krsmanović, 
Stjepan Horvat, Đoka Lazić, a čuče: Zoran Stančić, Žarko Pešić  i Krsta Ivanov.

4 коментара:

Neki Tip је рекао...

Hvala na dopuni i dodatku. Fotografija je čak lijepo ispala iz kakvog originala sam ju skenirao. Hvala i na dodatnom prepoznavanju mladih kolega.
Možda može i Krsta nešto da se javi oko toga. Bila su to lijepa vremena bez računala i mobitela, pa mi se svidjela tvoja priča o dolasku u Bor.
Ima li tolikog entuzijazma danas?

Slavko Bovan је рекао...

Entuzijazma?

Kod mene ime (samo mi uvijek manjka vremena).

Slavko Bovan је рекао...

Poslao sam Krsti poruku, pa očekujem javljanje.

Slavko Bovan је рекао...

Krsta Ivanov mi javlja da mu je kompjuter na popravci.