среда, 23. октобар 2013.

SAJAM KNJIGA DANAS (1)

Tepšić, Otašević, Šarić, Lazarević, Živanić, Vuković i Bovan

Deo štanda "Alme" posvećen enigmatskim izdanjima

Knjige koje su stigle za Kikindu
Danas je održano prijatno druženje enigmata na Sajmu knjiga, na uobičejenom mestu - na štandu "Alme" (Hala 1). Prisustvovali su: Milutin Tepšić, Đorđe Otašević, Vladimir Šarić, Miroslav Lazarević, Milorad Živanić, Jovan Vuković, Anica Milošev, Dragan Lojanica i Slavko Bovan.
Alma je verovatno jednini izdavač koji enigmatici posvećuje značajan prostor. Ceo jedan deo (više od polovine) namenjen je predstavljanu enigmatskih knjiga i rečnika. Za pohvalu!
Ceo dan  bio je vema sadržajan te će biti potrebno 2-3 dana da obradim svaki od "mini-događaja" kojih je bilo obilje. Nekoliko ugovorenih sastanakaa još više spontanih susreta zaslužuju posebnu obradu i posebnu fotografiju. (Ubrzo će mi stići neke atraktivne fotografije, a kao prva pomoć evo nekih).
Malo sam i pazario. 
Šest velikih knjiga otišlo je za Beograd, a vratio sam desetak raznih izdanja. O nekima će, takođe biti posebno reči.
Pratite objave, ima dosta zanimljivosti, podosta "tupljenja" ali i "oštrenja"!
Trebalo bi da bude i pokoje izdanje "Eroteke".

12 коментара:

Belirac је рекао...

Žao mi je što i ja danas nisam bio na Sajmu knjiga. Repriza enigmatskog susreta je u nedjelju, u jedan sat poslijepodne, na istom mjestu.

Mišo је рекао...

Sve po dogovoru. Nadam se da ćedoći i Sreten. Lazarević je rekao da će i on pokušati da nađe vremena da dođe.

Belirac је рекао...

Na donjoj slici se baš ne vidi koje su to sve knjige stigle u Kikindu. A da blogogazda doda njihov popis?

Slavko Bovan је рекао...

Biće za koji dan.
Sve knjige su kupljene s RAZLOGOM. (Jedna je u podzu "Sajam knjiga danas (3)")
Još jedan dokaz da sam vidovit, jer večeras vidim da će mi literatura biti neophodna :)

Slavko Bovan је рекао...

Alma je izdavač mnogobrojnih enigmatskih knjiga (čak i nekih vrlo rijetkih izdanja u malom broju primjeraka).

Doduše, čujem da je bilo i nekih nebuloznih predloga izdavaču. Takve pikanterije obično dodatno razvesele prisutne.

Slavko Bovan је рекао...

Lazarević priprema (u izdanju Alme) knjigu o ukrštenicama. Pokazao mi je neke strane. Vrlo dobro napravljeno!

Анониман је рекао...

Ako me oči ne varaju, Tošketova nova (peta) petica je ubedljivo najobimnija knjiga na štandu "Alme".
Na gornjoj slici prepoznajem "sedmoricu mladih".
Sve u svemu juče je baš bilo živo i veselo na Sajmu.
Lozničanin

Анониман је рекао...

Ja mislim da je to omot (korice) za vise knjiga. (mozda gresim????).

Slavko Bovan је рекао...

Jedna knjiga. Naknadno ću kazati kioliko ima strana (cijena svega 1000 dinara)

Slavko Bovan је рекао...

Pomenuta knjiga ima 662 strane.

Анониман је рекао...

Što reče jedan od Topalovića "Al ga je opravio", mislim na rečnik.
Lozničanin

Belirac је рекао...

Ipak, to je još uvijek manje od 758 stranica, koliko ima knjiga "Bolman je bio Bolman", ali je broj 662 stvarno vrlo impresivan.