среда, 28. мај 2014.

REZULTATI 6.KOLA






58 коментара:

Анониман је рекао...

Čestitke Zoranu na pobjedi. Bravo majstore!
Kohortaš.

Tonči Milat је рекао...

Krasni anagrami, čestitke Zoranu!

Slavko Bovan је рекао...

Još jedan zanimljiv zadatak.

Slavko Bovan је рекао...

Čestitka svima na tabeli od Zorana do Bojana, a ostalim učesnicima zahvalnost na učešću. Masovnim učešćem ovo takmičenje jeste još interesantnije.

Slavko Bovan је рекао...

Svojim plasmanom sam vrlo zadovoljan.

Slavko Bovan је рекао...

Za Srbiju prvo, treća i deveto mjesto. Odlično!

Slavko Bovan је рекао...

Hercegovci (EK "Ero") treće, četvrto, peto i peto mjesto. Uopšte nije rđavo!

Slavko Bovan је рекао...

Zagužvalo se na tabeli. Biće vrlo interesantno u sedmom kolu!

Željko Jozić је рекао...

Slavko,

Ne znam hoće li biti zanimljivo u idućem kolu, ali kod nas dvojice je monotono: daj se pobogu odvoji od mene na tablici ili bar dopusti da ja odmaknem u idućem kolu, zar baš svako prvenstvo moramo biti kao sijamski blizanci u poretku, hahaha!

Uups, skoro sam promašio svrhu dolaska na blog - SRDAČNA ČESTITKA POBJEDNIKU I OSTALIM ENIGMATSKIM TRUDBENICIMA NA TABLICI PA NANIŽE!
Što bi rekao šef bloga "tapšem se po leđima", Želja nisi ni ti bio loš, dioba 2. mjesta je baš po mjeri - da se ne uobraziš, haha!

Slavko Bovan је рекао...

Željko, volim kada sam u dobrom društvu!

Željko Jozić је рекао...

Slavko,

Ma znaam da voliš biti u dobrom društvu, tako je bilo i prošlo prvenstvo kad smo sjedili za istim astalom, ali će neki možda pomisliti da se stvara raspored sjedenja "po elitizmu", haha!
Zamisli samo da pobjednik natječaja (Boris, Zdenko, Tonči ili možda (?))"za test podnošenja tereta slave" moraju sjediti sami za stolom, sa peharom/peharima - i s neispunjenom težnjom da budu dio
dobrog društva i još bolje zabave...

(OPASKA KOMENTATORA: prava zaštićena - intelektualno vlasništvo, haha!)

P.S. Navedena pomisao samo je fikcija i zabranjena čitati i prenositi dalje onima sa smanjenim smislom za humor.

Slavko Bovan је рекао...

Zar ne vidiš da se bacam mamac pominjući Hercegovce. Koliko sam informisan, iz Hercegovine će doći poveća vesela grupa sa glavnom uzdanicom kada je veselje u pitanju - Željko Marinović (Za neupućene: Pogledati neke Eroteke na Adnanovom blogu u kojima se pominje tzv. Džems). Sama ta činjenica garantuje dobru žurku :)

Slavko Bovan је рекао...

Upsss. Pa mi pravimo račun bez krčmara. Mi još nismo dobili poziv od organizatora. Nemamo čak ni informaciju ko će biti pozvan:
1. Peharodobitnici
2. Bododobitnici
3. Probrano društvo
4. Razno

:)
(Dakle, sačekajmo da se krčmar oglasi)

Slavko Bovan је рекао...

Hajd' sad Željko (Joziću) loptica je na tvojoj strani!

Slavko Bovan је рекао...

Nema nam ni Rešada. Čim je odišao dalje (u Njemačku) odmah su počeli da manjkaju njegovi komentari.

Da nisu na "trulom Zapadu" uveli ferboten na interneten?

Marko Mihaljević је рекао...

Vratit će se Rešad, jači nego ikad, naoružan s novim vokabularom- njemačkog.

Slavko Bovan је рекао...

Ја, натирлих!

Željko Jozić је рекао...

Gle, evo, eto...i mene! :)

Moja procjena o potencijalnim nazočnicima znane nam proslave:

Do sada je bio slučaj da se pozivaju BODODOBITNICI s "punim ili polupansionom" :), a budući da Robert nije štedio na novčanim nagradama PEHARNICIMA izgleda mi logično ponoviti slučaj sa prvenstva gdje je Boris Nazansky pobijedio, dakle puni pansion. No opet, radi se , po mojoj procjeni o ogromnim novčanim izdvajanjima kad se sve zbroji uđuture tako da se domaćinu ne bi moglo ništa prigovoriti ukoliko u ovo recesijsko vrijeme dođe do neke nove varijante.

P.S. Da se malo našalim za kraj, nije ni nama peharnicima lako. osobito Tončiju koji ih za sada ima dva jer nije svejedno hoće li on ili bilo tko drugi(pa čak i ja :)) ponijeti doma jedan, dva ili više pehara zbog toga što je na put (i s puta) ležernije ići s manjim ruksakom negoli s povećom torbetinom gdje će se to potrpati. :))))

Анониман је рекао...

Pozdrav veselom drustvu! TIO se prati i cita i u Majncu, ne brini Slavko! :)
Cestitke svima sa tabele (naravno Zoranu na pobedi), od ovog kola sam ocekivao veci plasman - no ziri je rekao svoje, i to treba postovati!
Pozdrav od RESADA

Slavko Bovan је рекао...

Znamo mi Rešade da ti pratiš TIO i u Švabiji, ali moramo malo da te "bockamo". S tvojim komentarima je veselije.

Pozdrav i uživaj u odmoru!

Marko Mihaljević је рекао...

Pozdrav Rešade.
Nadam se da uživaš kao i mi ovdje
gdje zbivamo šale.Naravno na tuđi račun, tko je vidio da se šališ na svoj. :)

Marko Mihaljević је рекао...

Željko, nastaviš li ovako do Zagreba ćeš putovati sa jumbo-plakatom umjesto ruksaka. He, he

Na njemu stavi natpis:

"JA IDEM
DOKAZATI SVOJU POBJEDU ..."

Slavko Bovan је рекао...

Željko da mnogo ne talasa! Ništa nije gotovo dok sudija ne odsvira kraj, a ni tada. Može arbitražna komisija da mu oduzme pehar i bodove jer se prekršio taj i taj član pravilnika!
(Ili još grđe - Može da ga "prekomanduje" van tabele u 7 kolu jer se mnogo uskur...hm...biram riječ...)

Slavko Bovan је рекао...

Sad je Rešad zadovoljan jer se mi međusobno šalimo (na svoj račun)!

Željko Jozić је рекао...

Marko, još jednom ti napominjem da, kako si i sam napomenuo, svoju pobjedu u jednom kolu moram u "play off-u" potvrditi "likvidno" iliti "promilno" u disciplini koju tebi kao "predsjedniku žirija" prepuštam. :))

P.S. Smetnuo sam s uma da ovaj blog prate i nedovoljno upućeni pa im ovo izlaganje vjerojatno djeluje kao još jedna u nizu naših zagonetaka. Btw, jednom zagonetač-zauvijek zagonetač. :)))

Marko Mihaljević је рекао...

Otišao Željko kupiti vitrinu.Pa ga nema, nema i nema ...

Marko Mihaljević је рекао...

O vidi đavla, vratio se.
Sto mu gromova!

Željko Jozić је рекао...

Ma tu sam, samo vas špijuniram. :))

Slavko Bovan је рекао...

Marko, sada moramo paziti šta pišemo, može nam Željko izjesti salatu (jer ćemo, vjerujem, biti za istim stolom poznatim pod nazivom "Veselo društvo u ćošku, poznato pod nadimkom Zajebanti")

Slavko Bovan је рекао...

Hajde malo da se uozbiljimo. Rastjerasmo ove ozbiljne ljude koji gore od želje da ostave svoj komentar, ali ne dolaze do izražaja od nas neozbiljnih.

Marko Mihaljević је рекао...

Ima jedna dobra vijest. Ja i ti Slavko nismo osvojili pehar, a i nećemo jer nismo promijenili imidž,
pa ćemo biti sretni jer će Jozića smjestiti s ostalim slavodobitnicima za zasebni astal. Jao njima kad ih "udavi".
Ja i ti ćemo lijepo uživati u hrani i piću, a on neka se "hrani" slavom.

Ha, ha

Željko Jozić је рекао...

Nego dečki, kakvi su vam planovi za 15.6., kakav prijevoz imate natrag i
imate li ikakve obaveze koje vam mogu pokvariti partijanu? :)

Marko Mihaljević је рекао...

Ja nemam planova, meni tako ionako pobjegne autobus.

Željko Jozić је рекао...

Btw, ako ostali (pristojni) ne mogu od nas ostaviti svoje komentare mi im nismo krivi, kao što ni Robert nije kriv onima u kvizu što nisu imali "najbrži prst". :)

Slavko Bovan је рекао...

Ja zasad razmišljan kako ka Zagrebu, a za povratak ...može i zadržavanje do Kraljevice (27.)da smanjim putne troškove (Mislim da je dovoljno 12-13 dana da se upozna Zagreb)

Slavko Bovan је рекао...

Eee, Željko neka si im kazao.

Ja nisam imao hravrosti da ovima koji mi komentare šalju na mejl kažem "hajdete u veselo društvo" (plašim se da me pogrešno ne shvate misleći -"S kim si takav si!")

Marko Mihaljević је рекао...

Je li bolje imati "najbrži prst" ili
"najbrži jezik" ?

Marko Mihaljević је рекао...

Ako dolazi naš cjenjeni kolega Željko Marinović u Zagreb bit će dovoljno za upoznavanje grada svega dva dana.

Marko Mihaljević је рекао...

Ako dolazi naš cjenjeni kolega Željko Marinović u Zagreb bit će dovoljno za upoznavanje grada svega dva dana.

Željko Jozić је рекао...

Slavko, malo si se preračunao: da bi samo degustirao sve što se nalazi na vinskim kartama lokala u Zg, trebalo bi ti više, pivo i ostala manje plmenita pića ni ne računam. :)))

Slavko Bovan је рекао...

Marko, ne tegli me za jezik...mogao bih da lanem šta je bolje (nije na tvom spisku)

Marko Mihaljević је рекао...

Nisam Marinovića vidio odavna, nadam se da će doći u Zagreb.
Nastavim li ovako neću do 2 ujutro završit opisivanje križaljki.

Željko Jozić је рекао...

Marko, na upit o prstu i jeziku mislim da su važni podjednako, ta i sam dobro znaš da konobaricu netko dozove diskretnim pokretom prsta, dok opet Dalmatinca konobara moraš verbalno dozvati sa rečenicom: "Mulac di si ti, ekipa mi ima prazne čaše a tebe baš danas (i češće, haha) fjaka uvatila!

Slavko Bovan је рекао...

Alarm, alarm, alarm!
Imam dojavu da nas posmatra NN lice iz "Kviskoteke". Brzo se upristojite!

Slavko Bovan је рекао...

Opasnost prošla, ode!

Nastavimo se normalno ponašati...hm...mislim nenormalno...hm...mislim normalno

Željko Jozić је рекао...

Slavko, evo već sam se posramio, čak ću i paziti da ne radim tipfelere. :)
Nego što je s tvojom najavom o prognozi posjećenosti bloga za danas?

Slavko Bovan је рекао...

Vrlo je gust saobraćaj, ali neće pasti rekord (jer je rekord zaista impozantan). Jedino da u naredna 3 sata nahvatamo 60-70 novih posjetilaca (Onih poji nisu ni gvirnuli danas na blog).
Kada je dobra posjeta u ovo doba po satu bude najviše 25-26 novopridošlih (To su obično oni koji se ne uklapaju u našu vremensku zonu, ili ne mogu da spavaju).

Slavko Bovan је рекао...

Poruka iz Glavnog štaba (to se u Hrvatskoj zove Glavni stožer, zar ne?)

"Reci Marku i Zeljku da cemo oko 4-5 ujutro organizirat utrku u puzunju do flaše" (kraj citata)

Ime i prezime pošiljaoca poruke poznato šefu TIO

Slavko Bovan је рекао...

Marko i Željko (Jozić) nemaju nikakve šanse ako dođe Džems (Željko Marinović). On je za tu disciplinu utreniran k'o Bolt za 100 m.
Ipak, i pored utreniranosti trenira danonoćno. Vjerujem da SADA postiže neke svoje rekorde.

Marko Mihaljević је рекао...

To ti želiš da te podmitimo ukoliko želimo saznati ime organizatora "budućeg tradicionalnog natjecanja".

Željko Jozić је рекао...

Ajmo probat prognozirat ishod idućeg kola te ukupni poredak na kraju natječaja:

KAMELEONKA:

1. Slavko...koji? Bog će ga znati, sigurno neki sramežljivi i samozatajni talent iz zabiti podno Fruške gore :)
2. Marko...koji sad, kad nema ni jedan poznati? :), zacijelo neki iz šumarije u Delnicama, a križaljke je počeo sastavljati jedino zato što su mu zabranili ulazak u birtiju zato što je pio samo na veru :)
......
nastavite niz

UKUPNO

1. Želja sigurno ne, a bogme ni Slavko....doook Marko ima dobre šanse, u promilima naravno - mislim da utopi žal u alkoholu :)))
Ostale ni neću uzeti u razmatranje jer su u štrajku i ne žele uzeti učešća u Slavkovom "večernjem šou bez granica", :))))

Marko Mihaljević је рекао...

Ja popijem "pokoju" s vremena na vrijeme jer tražim svoju granicu.
Ali evo već dvadesetak godina nikako da je nađem.

Željko Jozić је рекао...

Što da ti kažem Marko u vezi alkohola, večeras sam jedva odolio kad su me ljubazni susjedi na početku 3. dobi htjeli diskretno pridobiti za svoje "maligno" druženje, onako po ciganski. Zapravo, bilo mi ih je malo žao jer mi jedan može biti djed, a ja da ga davim, davim...to stvarno nije po bontonu, ipak treba poštovati starije...ili me uhvatila panika da me ne bace pod stol (u ovom slučaju rustikalno istesanu klupu onkraj moje zgrade), bit će da je to, što drugo? :))

Željko Jozić је рекао...

Đeste ponoćni blogovski AKINI, jesu li vas pritisli rokovi za enigmatske tezge te morate do ujutro poslati naručeno? :)

Željko Jozić је рекао...

Dobro, dobro, idem i ja malo enigmatizirati, neće san na oči pa da ga kumiš. :)

Slavko Bovan је рекао...

Ja bih predložio Pauletiću, da sve ovo do sada poništi i krene od početka. Taman smo se zagrijali!

(Ako ne može to, može li presipitivanje odluke da sledeće takmičenje bude tek 2018.)

Marko Mihaljević је рекао...

Evo mene natrag.
Malo sam udarao žigove na nakit, sad se mogu vratiti svijetu enigme.

Slavko Bovan је рекао...

Marko će biti zadužen da pregleda da li su pehari po propisima i ako je potrebno da zvekne žig(s posebnim naglaskom na onaj pehar za šampiona u trci "Puzanje do flaše").