понедељак, 1. септембар 2014.

REBUSANJE (1136)


8 коментара:

IlijaO је рекао...

HA-HA !

DŽEM PERIĆU PRIJA!

Sretene,ovaj je tvoj!

Slavko Bovan је рекао...

Tačno!

Mišo је рекао...

ne da ilija svoju ''satnicu''! To znači i da su lijepo doputovali. Pozdrav!

IlijaO је рекао...

Pozdrav i zahvala tebi, domaćinima i drugima koji su pridonijeli da se ja, a vjerujem i moje kolege,osjećamo ugodno, kako u Boru, tako i u Zaječaru, Beogradu i Novom Sadu. I, da, sretno smo doputovali sinoć oko ponoći!

Dejan Minić је рекао...

Ovaj rebus je objavljen u jučerašnjem (inkriminisanom) "Alo" dodatku.

Анониман је рекао...

Nije što je "moj", ali stvarno dobar i jednostavan rebus, a uz to i istinit. Za mene džem od šipurka nema premca.
Zahvaljujem Dejanu na rebusu (ako je mislio na mene)i Iliji O. (koga sam upoznao u Boru) na rešenju i sugestiji.
Lozničanin

Dejan Minić је рекао...

Sretene, baš na tebe sam mislio:)

Slavko Bovan је рекао...

...i ja kada sam ovo tempirao na dan nakon Susreta u Boru.