среда, 25. фебруар 2015.

ASOCIJACIJE (691)


6 коментара:

IlijaO је рекао...

Hm-PRAVDA!

IlijaO је рекао...


Da, sad sam siguran da jest!
PRAVDA je slijepa
Novine PRAVDA
PRAVDA ,uvijek, na vagi
-e ovo ostavljam...

N. Petkovski је рекао...

Eh, poslovično - Ilija me ptereče za tren. Pa ima li PRAVDE?

Inače odgovor je sasvim tačan: pravda je slepa, novine Pravda, a boginja pravde Temida u rukama drži vagu i mač

IlijaO је рекао...

Pa Nikola, nije tren- bilo ih je šest!
12,01-12,07
Pravde, naravno, ima. U Beogradu i Moskvi na kiosku.
Drugdje, teško!

N. Petkovski је рекао...

Ma, ja sam se javio u 12,02 odmah nakon tvog prvog komenata, a ispred drugog, ali ne znam zašto komentar nije otišao (valjda nisam uspeo da objasnim da nisam robot). A onda sam video tvoj drugi komenatr, pa sam dao i objašnjenje za ono tvoje "PRAVDA ,uvijek, na vagi
-e ovo ostavljam..."

A, ono moje "Pa ima li PRAVDE?" se ne odnosi na novine koje ima u Beogradu i Moskvi na kiosku, nego ima li pravde da me stalno za tren pretekneš :):):), jer se to događa zaista već poslovično :):):)

Slavko Bovan је рекао...

Pravda je tačno!