четвртак, 25. јун 2015.

KRSTIN ODGOVOR

Krsta Ivanov povodom ovog teksta (VIDI OVDE) i komentara, šalje odgovor:


Prema stilu pisanja, autor prethodnog teksta, rekao bih da je Zoran, sličica mala i mutna, ne mogu da ga prepoznam, a „...rekao je“, te pošto je prvo slovo stransko, u slobodnom prevodu kvazimajstor je rekaao.
Moj dodatni komentar – odgovor je:
 - „Koga svrbi taj se i češa“ pa se zato drug javio,
 - Ponudi mi bolju saradnju, bolji honorar, eto mene tu, da saradjujem sa još crnjim djavolom,
 - Uhvatio si se za Živanića kao pijan za plot. Dokle i zašto ti jedini kukaš nad Živanićevom enigmatskom sudbinom. Ovim Živanića ne branim. Da nisi plaćeni birov?
 - Što se tiče tvojih titula, to me ič ne interesuje. Svaki ciga svoga konja hvali! Pa tako i ti, sam o sebi sve naj? Ali, ako si sve titule koje navodiš stekao kao što hoćeš i ovu iz Bora, svaka ti čast. Spominješ da se zadovolji pravda ili ispravi nepravda. Nepravdu u Boru samo si tio video? Zašto neko od enigmata preko nekog sajta se ne javi pa da kaže – jeste bila je greška-nepravda. Pa i tvoj prvi komšija, Mile Janković, dva puta je glasao za ne, ali da bi te skinuo sa...dnevnog reda, glasao je za. U glasanju na Predsedništvu (7 – 7), Dodevski i Vučenović nisu bili na SES-u u Bor, glasali su, kao i još neki, samo da nikome više ne dosadjuješ.
 - Tvoje kukanje, što na sastancima u ESS, što preko tvog najomiljenijeg bloga TIO, za titulu iz Bora, dosadilo je svima i zato se niko ne javlja da te brani.
 - Pošto si bezgrešan, enigmatski genije, zašto već jednom ne objasniš tako si pobedio u Kvizorami. Prevarom, uzeo si tudju, rad koji je sastavio kompjuter, a na kraju si i priznao da je tako. Ja to nisam izmislio, tako piše na Net-u. O tome ćuitiš? Zašto taj pehar ne vratiš stvarnom pobedniku.
 - Kako da se protumači tekst koji si dao na „16 Enigmatskoj koloniji M4M“ - „Nadam se da će i Bane izvratiti tako da naredne godine budemo u suprotnim ulogama – on kao organizator, a ja kao sveukupni pobednik“ U Banetovo poštenje ne sumnjam, a ti još od sada najavljuješ-tražiš od Baneta da ti omogući – sveukupni pobednik. Lep način nema šta?
   Skoro si rekao:
Moji gresi se praktično svode na nekakav verbalni delikt…
pa da te podsetim na neke:
 - neke budale iz Enigmatskog saveza Srbije namerno ne stavljaju podatke o mojim uspesima u leksikone i bibliografije...? Ko su te budale? J. Vuković, M.Lazarević i M. Radaković su autori leksikona i bibliografije. Prvoklasni epitet veteranima naše enigmatike.
 - Na "onom tamo" blogu javio se enigmata Aco Janković iz Kragujevca.
Priča tako Aco kako je gostovao na nekom lokalnom šumadijskom radiju...
Аco, sad si pričao takve besmislice po medijima i molim te, nemoj više.
       Kolegijalno i prema Aci, zato je i glasao – za poluprvaka iz Bora.
   Po kom to osnovu može da se uporedi sa mnom i Rešad Besničanin? On je čovek i enigmata kog vrlo cenim, ali je vrhunski samo u užem krugu disciplina, nije ni približno all-round enigmata poput Miroslava Cvetkovića, Branislava Nikića ili mene. Takvih specijalista kao Besničanin ima još, ne mogu oni da budu najbolji enigmati kad su u mnogo čemu prosečni ili slabi.
Jebite se svi koji želite da mi se nikad ne dodeli to priznanje koje mi pripada...“
      I sada možemo da izvučemo zaključak zašto veličaš M. Cvetkovića jer si jednu njegovu ukrštenicu ukrao i pobedio u Kvizorami. Skoro si Jovo imao lepu prepisku sa Cvetkovićem. Zasluženo i kolegijalno
 - Tvojih bisera ima još, ali je zaključak poseban:

Jebem vam mater svima koji podržavate ove lažove, lopove i ološ iz Enigmatskog saveza Srbije!


 I sada od lažova, lopova i ološa iz Enigmatskog saveza Srbije očekuješ podršku i razumevanje. Moj ti je savet nemoj više da se družiš sa lažovima, lopovima i ološem iz Enigmatskog saveza Srbije.
   Jedino ne prihvatamako je bilo, uznemiravanje porodice sa nečije strane radi enigmatike, ali pre bih rekao da je to bilo neko ukazivanje na tvoje „loše stvari“, koje si ti iskoristio za hajku na sve iz ESS.
   I posle svega, prekidam sa komentarima na ovu temu, pa bilo to da stignu kakve psovke, prekore, grdnje i neznam ti šta još... i od onih koji me podržavaju i od onih drugih.

22 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ovo se baš i ne uklapa u današnji veseo dan, ali Krsta zaslužuje da odgovori na sinoćnju prozivku.

Quizmaster је рекао...

Krsta je pričao o svemu, samo ne o onome što je bitno - da li smo Sreten Perić i ja bili oštećeni u Vranju i Boru ili ne.

Naravno, po već oprobanom receptu (a la Bovan), kad neko nema argumente za diskusiju, onda nabaca nešto nebitno i zbrda-zdola, kako bi raspravu usmerio na drugu stranu, zamorio čitaoce i naveo ih da pomisle "Šta to hoće ovaj Radisavljević?". Međutim, ja mogu bez problema da odgovorim na sve što Krsta navodi (a to mu je zapravo sve Bovan servirao, jer Krsta nit je redovni posetilac interneta, nit je upućen u sva enigmatska zbivanja u zemlji i regionu, niti bi bio u stanju da povadi te citate i upotrebi ih u pogrešnom kontekstu). Nisu enigmati glupi, pa da ne znaju da je Krsta najobičniji pion u Bovanovoj pokvarenoj igri, sa ciljem da se još neko angažuje u hajci na mene. Elem:

- Naravno da spominjem Živanića, jer doneta je zvanična odluka da je isključen iz saveza i da članovi ESS ne treba da sarađuju s njim. Neko ko ne poštuje te odluke, već pravda takvu saradnju malom penzijom (koja sigurno nije ni toliko mala, jer bio je inžinjer u jakoj firmi, plus mu žena radi), taj zaista nema nikakvo pravo da izigrava dušebrižnika i da piše neke apele enigmatskoj javnosti. Na kraju krajeva, moja je obaveza da javnosti skrenem pažnju na Bovanove pokušaje da destabilizuje savez, vrati Živanića i obori odluke Predsedništva ESS.

- Predsedništvo ESS sve odluke donelo je glasanjem na sednici 26. aprila, a ono što je prethodilo tome bile su samo konsultacije i nezvanična mišljenja. Sednica je upravo i sazvana zbog otežane komunikacije mejlom. Ako je neko u međuvremenu promenio svoj stav (Mile Janković i Vladimir Šarić), to je zato što su ti ljudi pošteni i što su uvažili činjenice, koje su apsolutno na mojoj strani. Jedini rezon onih koji su glasali protiv bio je "Nemojmo sad da se vraćamo u prošlost", a niko nije mogao da ospori da je u Vranju i Boru bilo neregularnosti. Na glasanju je bilo 6:3 za mene, a bilo bi i 7:3 da Ljubiša Banović nije izašao iz sale, odnosno 9:5 da su došli svi ljudi na sednicu. Bilo bi i 14:0 za mene, kad bi se glasalo ni po babu, ni po stričevima.

- Ne mora niko ni da se javlja da me brani na internetu, jer već su me odbranili predstavnici klubova, koji su na sednici Predsedništva ESS doneli poštenu i pravednu odluku.

- Da sam bezgrešan, nisam, ali, da sam nekog prevario i oštetio od kolega - nisam. Na pomenutom konkursu "Kvizorame" (nemam šta da krijem) pobedio sam tako što sam uz pomoć kompjutera sastavio ukrštenicu 6x8, koju sam dodatno obradio i izmenio neke reči. Dakle, učestvovao sam i u stvaranju tog rada, nije bilo sve samo pritiskom na "enter". Ne postoji nijedan konkurs u časopisima koji zabranjuje upotrebu kompjutera, a potpuno je svejedno da li sam taj program imao ja ili mi je Miroslav Cvetković (koga sam zamolio za pomoć) poslao par kombinacija. Potpuno glupa zamerka, u situaciji kad je barem polovina učesnika konkursa koristilo kompjuter za sastavljanje ukrštenice na taj mali format. Na raznim kvalitetnim konkursima sastavljao sam iz glave ukrštenice na velike formate, osvajajući prva mesta i visoke plasmane, čime sam pokazaoo da sam i izvrstan sastavljač ukrštenica.

- Ne razumem komentar o "Memorijalu 4M". Ja ove godine nisam ni teoretski mogao da budem pobednik, jer sam organizovao tri od četiri discipline. Zahvaljujući tome, omogućio sam prostor Banetu Nikiću da se istakne, a na kraju sam ga u šali zamolio da me naredne godine zameni u ulozi organizatora, čime će se stvoriti realni uslovi da po šesti put osvojim pobedničku sliku na Enigmatskoj koloniji. Nisam rekao da ću sigurno pobediti, jer biće kvalitetnih enigmata koji će pokušati da me nadmaše.

Quizmaster је рекао...

- Meni je žao ako su se naši pisci i bibliografi uvredili, ali oni nisu imali nikakvo pravo da iz leksikona namerno izostavljaju te važne podatke i da tako stvaraju lažnu sliku o enigmatskoj sceni u Srbiji (koju ne čine samo aktivnosti u Enigmatskom savezu Srbije, nego i brojna vrhunska takmičenja u organizaciji Saveza zagonetača Srbija). To kakvo su mi razočarenje naneli (pri čemu nikad nisam dobio izvinjenje), daleko je veći bol od nekih uvredljivih reči koje sam ja kasnije napisao. Ali, bilo pa prošlo - ja sad na blogu stavljam obaveštenje o konkursu "Nove zagonetke", jer želim dobru i lepu saradnju sa tim klubom koji je podržao dolazak Ace Jankovića na mesto novog predsednika ESS, dok mi ne treba saradnja sa Bovanom i drugim nepoštenim enigmatima koji bi da se u savez vrati Živanić.

- Nisam poluprvak iz Bora, nego ravnopravni prvak tog takmičenja i ta moja titula nije manje zaslužena i vredna od bilo čije, jer je ostvarena uz lep rezultat od jedne zlatne i dve srebrne medalje. Nekima je to možda vrhunac enigmatske karijere, ali ja sam imao i razne daleko veće uspehe, kakve nije imao nijedan ovdašnji enigmata.

- Aco Janković je na tom šumadijskom radiju spominjao neke najuspešnije srpske enigmate, a to se nadovezalo na neke Bovanove provokacije i neistine, pa otuda i moja žučna reakcija, jer mi je prekipelo da me omalovažaju i neadekvatno tretiraju fantastične rezultate koje sam postigao. Aco je dobar čovek i nije zlopamtilo, tako da mi nije zamerio na tome, a pomenuta psovka nije ni bila upućena njemu, nego nekim zlonamernim ljudima (neka se sami prepoznaju).

- Sa Miroslavom Cvetkovićem sam imao neke prepirke preko interneta, ali ne mogu negirati da je ono što on priprema vrhunska enigmatika. I Rešada Besničanina veoma cenim zbog njegovih fenomenalnih ukrštenica, ali ne mogu biti neiskren, pa tvrditi da je all-round enigmata, kakav bi trebalo da bude neko ko pretenduje za titulu najboljeg enigmate Srbije.

- Poslednja psovka rečena je u situaciji kad je neko telefonom uznemiravao moju 73-godišnju majku, koja je morala da pije "bensedine" kad je čula da se njen sin (koji se oporavljao od teške operacije želuca) svađa sa nekim ljudima preko interneta.

Ako ste završili s tim besmislenim napadima na mene, ja bih vam opet dobronamerno predložio da ne rovarite dalje po savezu i da povučete sve uložene žalbe i optužbe, jer ED "Đorđe Natošević" i ja nećemo sedeti skrštenih ruku na te napade, niti ćemo dozvoliti da nam se krade ono što nam pripada. Ukoliko nećete da poštujete odluke saveza, najbolje za sve bi bilo da napravite neku novu organizaciju i da tamo lepo Živanića postavite za predsednika, pa se družite do mile volje sa njim. Ovako samo bespotrebno trošite i vaše i naše vreme i energiju.

Slavko Bovan је рекао...

Da zaključimo:
Zoran je uvijek u pravu!
Bovan je kriv za sve!

To su dva aksioma koja treba da prihvati vaskolika enigmatska javnost i sve će biti u redu. Evo ja prvi prihvatam. Vjerujem da će to prihvatiti svi ostali enigmati na planeti Zemlji, jer, zaboga, oni su svi samo moji pioni. Svi odreda ne znaju da koriste internet, ne znaju da misle svojom glavom... Ne usuđujem se da kažem da to nema blage veze sa istinom, jer je to bogohuljenje i time bih prekršio prvi aksiom, a to se ne oprašta!
Haug.

Miroslav Cvetković је рекао...

Za sve one koji to ne znaju:
Godinama unazad nisam član ESS, a i kada sam "bio" to je bilo samo formalno. Nikada mi političke ili interesne grupe nisu bile privlačne. Mnoštvo, reklo bi se ozbiljnih ljudi u jednoj, nikada uspešnoj "organizaciji" godinama se zavarava da čine nešto korisno za enigmatiku. U stvari, šačica "entuzijasta" se godinama rotira na funkcijama koje, uglavnom, ni njima samima ne donosi nikakvu korist. Upadne pokatkad i neko "sposobniji", pa izvuče i neku korist. Branko Polić je držao nekoliko redakcija (ko zna koliko listova samo u "Blicu"), Žarko Pešić je imao NEKOLIKO velikih tezgi i NEKOLIKO KOMPJUTERA koji su štancovali ukrštenice dan i noć. Niko nikada ne reče ništa protiv njih. Valjda smo dobro vaspitani, pa o pokojnicima govorimo samo najbolje. A, sećam se da su me obojica, dok su bili živi, više puta zvali i sve najgore pričali o onom drugom kad bi im se tezge preklopile (tezge koje su dobili predstavljajući se kao predsednici ESS). Jednom su se, gotovo poklali oko neke ukršteničice u "Kuriru" ili nekom drugom, beznačajnom listiću. Žarko Pešić je uzimao tuđe radove iz "Eureke" i prodavao ih nekom izdavaču iz Bora - to mnogi znaju, ali se prave da ne znaju. Ima tu još "svetlih primera", ali i poštenih ljudi koji su tu zalutali, naivno misleći da od ove družine enigmatika može imati koristi.
Poslednjih godina je JEDINI problem ESS činjenica da nekoliko, ranije dokazanih autora, manje ili više koristi računarske programe. Dakle: ljudi koji uz pomoć računara sastavljaju dobre i odlične radove su krivi što je ESS nemoćan u borbi protiv Mileta Budića, Jove Pokrajca i još nekih kompjuteraša "enigmata". A nemoćan je jer se i ne bori protiv njih: sve drugo je važnije od toga. Te najvažnije stvari su: šta je ovaj kolega rekao ili napisao o nekom drugom, a šta mu je ovaj, saznavši to od drugih, po principu gluvih telefona odgovorio. Ko je kome "maznuo" tezgu u nekom listiću koji uopšte i ne plaća honorare, zašto mi je urednik lupio crno polje posred beline, zašto je Anu opisao kao pevačicu, a ne teniserku kad sam JA tako napisao, šta je nečiji "prijatelj" rekao o mojoj (njegovoj) 29. knjizi, zašto je Jovo glasao za Novaka ako smo se dogovorili da sad glasamo za Viktora...
Susreti enigmata su posebna priča: do poslednjeg dana se ne zna da li će ih biti i koliko će koštati učesnike, koliko takmičenja će biti, ko će sastaviti zadatke, ko će biti u žiriju... Nekako se, uglavnom održe, svi su prezadovoljni (osim onih koji ne pobede u nekom takmičenju), učesnici se izljube na rastanku... Nekoliko dana nakon toga počnu priče. Nekoliko poznatih tračera iz grupe "trajnih" članova Predsedništva, Potpredsedništva, Odbora, Pododbora, Komisija... krene sa spinovanjem. Ubrzo se priključi nekoliko "oštećenih", ali i velika grupa naivnih koji u to poveruju. Izvređaju se po nekoliko puta pojedinci i grupe istomišljenika, a zatim se zakaže vanredna skupština da ih smiri. Naravno, skupština samo proširi jaz i tako - dođe vreme za nove SES. A vreme kad se nešto moglo učiniti za ovu našu stvar ostade daleko iza nas.

Luka је рекао...

Običan posjetitelj ovoga bloga, a i drugih blogova u okruženju, nepoznavajući srž problematike, vjerovatno nije ni zainteresiran da dijeli lekcije ili istjeruje pravdu. No, iole razuman čovjek zasigurno ne može ostati imun na raznorazne izjave, komentare, pa čak i vrijeđanja. Čovjek da ne povjeruje što je sve u stanju kolega kolegi reći.

A zbog čega? Sve radi sitnih i(li) krupnih interesa pojedinaca i(li) grupacija.

Promišljam, da je i danas vrlo aktualna 2.000 godine stara rečenica, koju je, prema predaji, na jednom "montiranom procesu" izrekao čovjek po imenu Poncije Pilat:

ŠTO JE ISTINA?

Ja mu nakon toliko vremena anagramski odgovaram:

OS JE TAŠTINI!!!

I na kraju, uza sve kvalitetne i(li) manje kvalitetne enigmatske umotvorine, koje pojedinci nesebično daruju posjetiteljima bloga, čovjeku se, po mom mišljenju, "ukazao" jedan nezavisan, nenormalan i kulturan komentar.

Evala Miroslave!

Quizmaster је рекао...

Bovane, džabe ti sve provokacije koje pokušavaš već mesecima na svom blogu (i na koje nisam ni reagovao dok to što forsiraš nije prešlo neke granice koje se ipak ne mogu tolerisati).

Misliš da je narod glup, pa da ne vidi šta radiš? Pokušao si, uz pomoć Krste, da huškaš kolege protiv mene na skupštini "Nove zagonetke" i "Vuka Karadžića", pa kad ti to nije uspelo, nastavljaš na internetu.

To ako nisi nešto potpisan ne znači da se ne vidi tvoj rukopis. Ne zasmejavaj nas da Krsta Ivanov zna neke detalje koje ti, s vremena na vreme, ubacuješ u internet rasprave (naravno, onda kad nemaš odgovarajućih argumenata za diskusiju). Ali, svi ti "aduti" koje si rafalno ispalio su najobičnija glupost. To da sam ja opsovao tebe, Peru, Miku, Žiku, to je sve deo ovdašnjeg folklora i potpuno je nevažno u odnosu na činjenice koje sam izneo o raznim nečasnim i nepoštenim postupcima tebe i drugih kolega.

Kad sam ranije najavio da će Živanić biti smenjen i da će mi titula, koju sam zaslužio postignutim rezultatima u Boru, biti kad-tad priznata, tebi je to bilo smešno. Uživao si da mi se rugaš što sam nemoćan da promenim nepravdu. Srećom, pa ipak ima i poštenih ljudi u savezu, poput novog predsednika Ace Jankovića, koji vodi brod u sasvim dobrom smeru, daleko od Živanićevog kursa koji je odgovarao tebi, Krsti i još šačici pojedinaca.

Анониман је рекао...

Skoro nisam nista normalnije i ispravnije procitao o ESS i ostalim ektivnostima enigmata, osim izlaganja Miroslava Cvetkovica. I ja sam istog misljenja, ali to nema gde da iznesem i nema kome. A ako kojim slucajem i nekome o tome kazem, to ne vredi. Inace ovo traje od davnih vremena, od kada su u ESS vladali drugi ljudi, na isti nacin kao i ovi sada.
To je dovelo i dovodi do osipanja clanstva i gubitka prijatelja i ljubitelja enigmatike. DJekna jos nije umrla a kad ce ne zna se.

IlijaO је рекао...

Odmah nakon što sam pročitao Miroslavov komentar, ostah u dilemi: javiti se i pohvaliti i podržati ga ili se držati po strani- jer, "riječ je, zaboga, o enigmatima u Srbiji", pa, što me se to tiče. Međutim, kako su enigmati uvijek enigmati i zagonetači, ma gdje bili, na kojoj strani svijeta, osjetih potrebu da kažem: Svaka čast, Miroslave, tebi i tvom razmišljanju iz kojeg sam ja izvukao samo jedan zaključak : Car(evi) je- napokon, gol!
Za pohvalu je također, što je, kao jedan od rijetkih, bez dlake na jeziku, izrekao ono što velika većina enigmata u Srbiji zna i jednako razmišlja, ali se boji( tko zna iz kojih razloga) izreći, a kada nešto i izlanu, to bude upakovano i nejasno, valjda da ne navuku na sebe bijes Orlanda.
Isto tako, što kazati o ljudima koji se skrivaju iza oznake anonimac i koji, bar koliko sam čitao do sada, nikada nisu bili konstruktivni ili bar kulturni u okviru osnovnog kućnog odgoja ili bontona( takvi nisu ni čuli za takvu knjigu a kamoli čitali), pa onda i pomirljivi, imajući na umu da bi svaki napisan komentar u prijateljskom ozračju vodio ka općoj pomirbi zbog dobrobiti kako enigmata u Srbiji pa tako i šire.

Анониман је рекао...

Ja sam među prvima imao duel s gospodinom Radisavljevićem i ponudio mu svoje usluge rekavši mu da je psihijatrijski slučaj. Nakon toga bilo je još poznatih enigmata koji su "ratovali" sa Zoranom i koji su uzalud pokušavali da mu pomognu ali bezuspješno. U našem narodu ima jedna izreka koja glasi: kako se ko skroji tako se i podere. To se u Zoranovom slučaju najbolje vidi. I šta sad? Čovjek je takav kakav je. Tvrdoglav, bez dlake na jeziku, ponekad neprijatan do bola, nerazumljiv za mnoge, odličan enigmata, možda i najbolji na ovim prostorima ali dozlaboga sujetan i zato neuspješan u komunikaciji, nažalost i na svoju i na tuđu štetu. Pa dobro, niko od nas nije savršen. Nisam imao priliku da se susretnem s njim i da porazgovaramo kao ljudi, bez teških riječi, pljuvanja i uvreda. Mislim da bi se ipak mogli razumjeti bez obzira što različito mislimo o mnogim stvarima. Pa ako se i ne bismo razumjeli vjerujem da to ne bi bio razlog da se doživljavamo kao smrtni neprijatelji.
M. Milićević

Quizmaster је рекао...

U ovome što Miloš priča ima nekih ohrabrujućih detalja, mada sam početak nije nimalo prijateljski (jer, kad se neko u internet komunikaciji proglašava za psihijatrijski slučaj, to se radi da bi se sagovornik uvredio, a ne zato da bi mu se pomoglo). Stvara se neki lažni utisak da sam ja nemoguć za razgovor i saradnju, što naravno nije tačno, jer sa mnogim kolegama koji su dobri i pošteni odlično sarađujem i nemam nikakvih problema.

Ne znam ni zašto mi se toliko prebacuje da sam sujetan, kad bi zamerke pre trebalo uputiti nekim zlobnim ljudima koji me stalno provociraju i omalovažavaju moje uspehe, a kao što smo videli, ne prezaju čak ni od toga da mi ukradu priznanje koje sam na takmičenju u Boru zaslužio svojim rezultatima. Iz nekih knjiga, koje bi trebalo da posluže kao istorijsko svedočanstvo o srpskoj enigmatici, izostavljeni su podaci o velikim uspesima koje smo postigli ja i Savez zagonetača Srbije. To nisu moje izmišljotine i halucinacije, to su činjenice da se smišljeno radilo protiv mene, a nažalost, ima i sada pojedinaca (Bovan pre svih) koji nastavljaju tu harangu.

Tačno je da sam tvrdoglav, ali umem i da popustim, jer bilo je ljudi sa kojima sam bio u velikoj svađi, pa smo uz neke prijateljske gestove prevazišli te sukobe, vratili međusobno poverenje i opet sarađujemo. Dakle, nemam ništa protiv ideje da jednog dana sretnem i upoznam vrhunskog enigmatu Miloša Milićevićem, ali bi trebalo da zaboravi tu ideju o psihijatrijskoj pomoći, jer ako neki tvrdi da samo ja treba da se menjam, a da pri tome nije ni pokušao da sagleda stvari iz moje pozicije, rekao bih da takav pristup nije pošten. A šta bi bio neki prijateljski gest koji bi Miloš mogao da učini? Pa, recimo da sugeriše Bovanu da prekine tu harangu koju je pokrenuo na mene, da odustane od svojih žalbi i da prizna ono što svaki pošten čovek vidi - da smo Sreten Perić i ja bili oštećeni u Vranju i Boru.

Анониман је рекао...

Naravno da ono sa psihijatrijom nisam mislio ozbiljno već sam time htio da naglasim ozbiljnost problema koji dovode do konfliktnih situacija. Nadam se da si to tako i razumio. S druge strane želim da vjerujem u tvoje priznanje da si, bez obzira na tvrdoglavost, ipak popustljiv i spreman na kompromis! Naravno, lako je imati dobru saradnju sa kolegama koji su "dobri i pošteni", kako ti reče, ali šta je sa nama ostalima koje ne doživljavaš tako ili samo imaš loša iskustva? A sujeta? A ko od nas nije, više ili manje, sujetan?! Veliš da niko nije pokušao da stvari sagleda iz tvoje pozicije. Moguće je da je tako i mnogi zaista nisu spremni na tu, kako mi kažemo, decentraciju. A jesi li ti pokušao da te stvari posmatraš iz njihove pozicije? Na vrhu ima mjesta koliko ti srce želi ali nema mjesta za sjedenje! A kada bih ja bio toliko moćan i uticajan ni jednog trena se ne bih dvoumio da učinim bilo koji prijateljski gest koji bi izgladio sve nesporazume, ne samo sa Bovanom, već sa svima koji te poznaju i uvažavaju tvoj rad i čekaju da i ti nešto učiniš na tom planu!
M. Milićević

Анониман је рекао...

Sve to štima kako kažeš, ali . . .
Svojim dobrovoljnim pristankom na takmečenje unatoč uočenim nepravilnostima dao si svoj pristanak na neregularnost tog i ostalih takmičenja. Zato - prestani već jednom daviti javnost o nereguilarnostima. U startu si ih priznao.

Quizmaster је рекао...

Ovo što kaže neki anonimni posetilac, nema nikakvog smisla.

Ljudi koji učestvuju na raznim sportskim i drugim takmičenjima imaju pravo da ulože žalbu na neregularnost takmičenja i kad se ustanovi da je ta žalba opravdana, rezultati se menjaju.

Stvarno ne razumem kako neko može da ima takav rezon da čovek treba dobrovoljno da pristane da ga neko u životu zajebava i pravi budalom. Po toj logici, svako bi trebalo kao ovca da izađe na glasačko mesto, pa iako je svestan da je vladajuća partija pokrala izbore, da ćuti to i trpi. Eto šta učini komunizam, kako ljudima ispere mozak i pretvori ih u slepe poslušnike.

Slavko Bovan је рекао...

Nemam ja kome da se pravdam ni za šta, ali često tralalalalalala ponavljanje može nekoga navesti da je nešto iz pamfleta, potkrijepljenog ulaganjem Kviska, možebiti istina.

Samo da ne ostane nedorečeno:

Kolegi Ivanovu nisam poslao ni jedno slovo iz njegovih obraćanja, nisam mu kopirao ili skenirao ništa sa interneta. Čak ni tekst nisam redigovao, i preslagao. Išao je onako kako mi je stigao. Krsta je sam prikupio citirani materijal. To što poznati TV voditelj sumnja u sposobnost uvaženog starijeg kolege, te njegov udarnički rad kopanja po "najvećim biserima obraćanja kolegama", to jeste problem "sumnjača".

Mogu samo da dodam- Svaka čast Krsti. Ja ne bih imao živaca da kopam po internetu, ma koliko zabavno bilo čitati ovo poučno štivo proizišlo iz radionice Najvećeg od svih najvećih.

Slavko Bovan је рекао...

Drage kolege, nemojte mi zamjeriti ove moje povremene ironično-sprdačke rečenice. Moram povremeno, jer ne može drugačije. Ne vrijedi!

Da, da ne zaboravim:
Bovan je kriv za sve!

Quizmaster је рекао...

Bovane, možda će nekog začuditi zašto sad spominješ "poznatog TV voditelja", ali ja dobro znam zašto si to uradio - da mi se narugaš što sam već duže vremena nezaposlen. Ovo nije prvi put (a verovatno ni poslednji put) da se služiš takvim niskim udarcima, jer već si mi se jednom rugao što zavisim od pomoći mojih požrtvovanih roditelja penzionera. Zaista bedno i pokvareno.

Ako ćemo da pričamo realno, moglo bi se ipak reći da sam ja bio mnogo bolji i uspešniji novinar nego što si ti u životu bio nekakav pravnik. Naime, od tog zanimanja ja sam živeo petnaestak godina, putovao sam u desetak zemalja i radio vrlo odgovorne poslove novinara, reportera, voditelja, komentatora i urednika emisija, dok se ti sve donedavno nisi najeo hleba od svoje struke. Nisi se proslavio ni odbranom Živanića u "Mažestiku", kad si ispalio neki repertoar pravničkih tumačenja i menjao boje u licu kao semafor, jer niko nije ozbiljno shvatio tvoja lupetanja.

No, da se vratimo na temu... Krsta nije imao nikakvog razloga da se žali, jer ni on ni EK "Bor" ničim nisu oštećeni. Po Krstinom priznanju, EK "Bor" je bio samo organizator SES, a za enigmatski deo je bio zadužen Enigmatski savez Srbije. Dakle, sve odluke koje je donelo Predsedništvo ESS u vezi tog takmičenja nimalo se ne dotiču EK "Bor" i nema šta oni da se bune kad im nije narušen ugled dobrog organizatora.

Njegov motiv što ti se pridružio u hajci na mene jeste to što se pribojava da će, ukoliko savez bude dosledno poštovao zabranu saradnje sa Živanićem, morati da bira između honorara i članstva u savezu. A kako smo već čuli, za dinar bi sadio tikve i sa crnim đavolom, te bi mu zaista teško pala takva situacija.

Da neko poveruje u tvoje tvrdnje kako Krstini komentari i žalba nemaju nikakve veze sa tobom, to može samo onaj kome je IQ manji od broja godina.

Slavko Bovan је рекао...

Svaki razgovor sa Oliverom Mlakarom je besmislen, jer on čita i ono što nije napisano.
Halo, čovječeeeee!
Da, spradam se, ali ne s time što si nezaposlen!!!! (Jesi li dobio otkaz ili si sam napustio profesiju i uzeo otpremninu).
Sprdam se jer se kriješ iza tuđe slike. Aman, čovječe. Osvijesti se!

Spradam se jer maltretiraš sve okolo, a ne radiš ono šta najbolje znaš - Ne sastavljaš zagonetke. Ne žiriraš, ne pripremaš takmičenje, ne vodiš svoj blog. Kampiješ na ovom mjestu i oduzimaš mi dragocijeno vrijeme jer odgovaram na tvoje besmislena pisanja i vrijeđanja svih okolo.

Badava ti ja pokušavam skrenuti pažnju da nije lijepo da Krsti kažeš (karikiram ali je to tačno značenje):"Nisi sposoban ni za šta već ti ti sve radi Slavko".

Krsta da hoće, već bi rekao da ja veze nemam sa ovim njegovim pismom. Najmanje dvojica znaju da je to istina (Krsta i ja). Ponavljam, ni slovo mu nisam napisao, nisam ga "huškao", nisam kopirao tvoje bljuvotine... Uostalom, zašto da se tebi pravdam?!

Takođe, okani se Živanića. On je u ovoj priči nebitan. Bitno je to da si priticima razne vrste primorao ljude da donesu nerazumno, neutemeljenu, glupu i za ESS štetnu odluku. Ko si ti da određuješ kako se računa najbolji učinak? Gdje to piše da se ne računa četvrto ili 14. mjesto? Gdje se kaže da se računaju ili ne računaju ove ili one medalje? Gdje piše da su (kako veliš) dva zlata vrijednija od jednog zlata i jednog 27. mjesta?
Porediš nekakva poništavanja sa Olimpijadama.
Aman, dragi Olivere...Ne znam ni jedan slučaj da je poništen neki rezultat iz praistorije osim ako je doping u pitanju. Insistriram da se provjeri da li smo Dinko i ja bili dopingovani. (Digresija: Da li je bilo dopinga na sastanku na kome je usvojena ova odluka koju si ščepao i ne puštaš?)

Uostalom. Sada je sve na organima ESS. Četiri žalbe su otišle i neko će o njima odlučivati. Nikoga ja ne huškam. Oni koji su bili na skupštinama N. Zagonetke i Vuka će to potvrditi.

Dakle, ili će se poništiti neutemeljena odluka, ili će se potvrditi odluka sa tajne sjedince predsjedništva i ti ćeš u svoju biografiju upisati još jednu titulu (i Sreten, iako to ne traži, takođe jednu).
Postoje samo te dvije varijente i dodatak, ako se usvoji druga varijanta, onda će biti još nekih preispitivanja.
Jednom rekoh da su presedani vrlo opasni. Ponekad se razbiju o glavu onima koji su ih "ustoličili". Hajd' zdravo i doviđenja.

Quizmaster је рекао...

Opet si nabacao gomilu dezinformacija i besmislenih komentara.

Otpremninu sam uzeo ne zato što sam dobrovoljno hteo da napustim televiziju, nego jer sam bio prisiljen na to. Dospeo sam, kao još neke kolege, u nemilost tadašnjeg direktora i celu godinu dana taj psihopata je sprovodio mobing nada mnom. Na kraju, kad je došlo do sistematizacije radnih mesta, rekli su mi da biram hoću li otići sa otpremninom ili ću dobiti otkaz kao tehnološki višak (bez tog novca). Ti vrlo dobro znaš sve te okolnosti zbog kojih sam ostao bez posla, ali i dalje nastavljaš da mi se rugaš, što samo potvrđuje koji si bednik i pokvarenjak.

Pošto nastavljaš sa hajkom na mene i nećete da povučete vaše žalbe, nastaviću da spominjem Živanića i da podsećam javnost na njegove prevare, kao i na tvoju otvorenu saradnju sa njim. Kad se neko zbog nanete štete zvanično isključi iz organizacije, on ne može da bude ni član kluba niti da učestvuje u bilo kakvim aktivnostima unutar te organizacije. Kao nekakav pravnik, morao bi znati da je tako svugde u svetu. Ovo znači da ukoliko ne budete poštovali tu odluku, postoji realan osnov da iz saveza budete isključeni i ti i EK "Kikinda".

Što se tiče SES, premda to nigde nije zvanično zapisano, za izbor najuspešnijeg takmičara se oduvek posmatrao broj pojedinačnih zlatnih, pa zatim srebrnih i bronzanih medalja. Neću ti dozvoliti da obmanjuješ ljude kako je sve ove godine to bilo "slobodno sudijsko uverenje", jer takav presedan je napravljen baš u Vranju, kad nije postojala nikakva logika ni kriterijum po kome bi ti mogao da budeš bolji od Perića. Ista nepravda ponovila se i godinu dana kasnije u Boru, jer Knežević nije imao bolji pojedinačni učinak od mene. Ekipne medalje, kao što znamo, nikad se nisu ni računale za tu nagradu, inače bih po tom osnovu ja bio najuspešniji enigmata u Požarevcu. Prema tome, odluka Predsedništva ESS da se isprave počinjene greške bila je ispravna i ja čestitam svim kolegama koji su smogli hrabrosti da budu pošteni i priznaju da su činjenice apsolutno na mojoj strani.

Slavko Bovan је рекао...

Da zaključimo:
Zoran je uvijek u pravu!
Bovan je kriv za sve!

Andon Koloski је рекао...

Blago vama kad imate o cemu da vodite polemiku. Sa strane gledano mogu reci da je dobro sto se da tako kazem enigmatska prepiska ponovo vratila u modi. Mi u Makedoniji , nazalost, nemamo o cemu enigmatski da se prepiremo jer vec 10-tak god. imamo enigmatsko zatisje. O tome jeli neko najbolji, drugi objavio najvise ukrstenica, treci krao kao predsednik Enigmatskog saveza, da je bila urota na takmicenju u Boru... sve je to prolazno (izuzev KRADJE). Ovde mogu postaviti jedno logicno pitanje: Koja je cena svega toga dokazati na internetskim blogovima da je ucinjena nepravda na takmicenje u Boru? Ja sam stekao dojam da je Zoran u pravu. Ali isto tako mogu reci i da su i Dinko i Slavko u pravu. Kad veliki Akira Kurosava nije uspeo da odgonetne tacno sta se desavalo u shumi u ,,RASOMON"-u (4 istine o istom dogadjaju) tesko da dodje do jedne istine u ovoj polemici.
Sve sto je ruzno receno povodom ove enigmatske prepirke preporucio bih da se zaboravi, da se sedne I sa pivom nazdravi ka novim enigmatskim visinama (do neke druge polemike).
Hvala svima na odlicnim enigmatskim radovima. A uskoro mozda se I ja prikljucim sa nekim sitnim enigmatskim prilozima.
Za domacina ovog bloga:
Imam ukoricene vise brojeva enigmatskog zabavnika ,,KOTELEC" iz 80-tih godina proslog veka I tamo enigmatski radovi na makedonskom jeziku od S.Bovan.

Slavko Bovan је рекао...

Hvala na javljanju i na podsjećanju na "Kotelec".