уторак, 31. мај 2016.

ŽUGIĆEV REČNIK (B)

Stanko Žugić šalje drugi nastavak (slovo B) svog Rečnika od 4 slova i piše:

Izvinjavam se što nisam bio u mogućnosti da još jednom proverim pojmove iz knjige jer sumnjam da mi preostaje toliko života koliko sam utrošio skupljajući reči pre dvadesetak godina.
Smatram da sam dao dobru osnovu za jedan pristojan rečnik ukoliko se kolege potrude da uočene greške isprave, dodaju neke nove koje nisam obuhvatio i sve to pošalju na tvoj sajt. Ovaj način bi omogućio da svako ko je skinuo rečnik izvrši izmene (što bi oduzelo malo vremena), pa bi smo dobili jedan pristojan rečnik.
Jednu stvar nisam nikada volio, a to je kad neko kaže za neki posao koji si uradio da nije dobar, a kad ga pitaš kako bi trebalo da bude urađen taj kaže da ne zna.
Zato molim ako je neko našao neku reč iz nepouzdanog izvora kao i ja da je ne proglasi ispravnom u odnosu na onu iz ovog rečnika.
Hvala na pomoći svima koji se bar malo potrude.


Slovo A je OVDE

2 коментара:

Н. Петковски је рекао...

Све честитке Станко! И да нам још дуго поживиш, па да допуниш и остала слова, нема их још много, још само 28.

Твој речник обилато користим и сматрам да је јако користан.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Čestitam Vam kolega Žugiću i hvala što nam omogućavate da koristimo Vaše uradke. Ja ću ga zacijelo koristiti i dopuniti svoju privatnu četvorku. Trenutačno radim na ER3. Pozdrav!