петак, 23. септембар 2016.

OGLASNIK (17)

Na svoj blogu Nedjeljko Nedić objavio je sledeće:
Poštovani kolege i prijatelji, konačno mi je u rukama moja najveća križaljka u životu o kojoj pričah tako dugo. Na objavu čekah čak pet mjeseci. Mamutsku sam skandinavku sastavljao i opisivao devet mjeseci, dok je računalno sređivana mjesec dana. Njezine brutto dimenzije su 14 x 770 (10.794 polja), a netto 13 x 770 (10.010 polja). Kako je svako polje 2 x 2 cm, a ima i naslovnicu i odgonetke na kraju, dimenzije su joj zapravo 30 cm x 1.640 cm. Uvrstio sam ukuipno 3.272 riječi od kojih se ponavljaju jednoslovi, dvoslovi i nekoliko troslova. Crnih je polja 1.427. Skandinavka je jednodijelna i umotana u kolut.

Cijena pojedinoga primjerka jest 25 KM, 15 EUR, 100 KN i 2.000 SRD. U cijenu je uračunana i moguća poštarina. Svaki kupac na poklon dobiva po jedan primjerak mojega Haiku abecedarija i Rjučnuka (rječnika s riječima koje od samoglasnika sadrže jedino onaj najrjeđi - U), koji je u tisku. Skandinavku možete naručiti u komentarima ili na moju e-poštu. nedicnedjeljko@gmail.com
Naručitelji koji dolaze u Široki svoj će primjerak tamo i osigurati, dok oni drugi trebaju poslati i adresu na koju će im biti poslana. Način plaćanja je po dogovoru do konca tekuće godine. Unaprijed vam se zahvaljujem!

Нема коментара: