среда, 28. март 2018.

KVISKOTEKA (1. KOLO)



Kviskoteka 1194, 30.03.2018.

25 коментара:

Belirac је рекао...

Može li neko ispisati imena i prezimena slavnih nogometaša koji ove godine nastupaju u Rusiji na mundijalu (ako tog mundijala uopšte bude)?

Belirac је рекао...

Ili bar tih sa slike...

Marko Mihaljević је рекао...

na slici su Harry Kane, Lionel Messi, Mohamed Salah, Luka Modrić, Toni Kroos, Neymar, Kylian Mbappe i Luis Suarez

Slavko Bovan је рекао...

Jovane, ne treba ti spisak učesnika. Dovoljno je odabrati jednu fudbalsku zvijezdu i napraviti dobru križaljku. Npr. Mohamedu Salahu ništa ne fali :)
Ja se vodim mišlju da uzmem neko dugo ime i prezime, pa mi je za oko zapao YUKI ABE :)

Marko Mihaljević је рекао...

Trebao bi izabrat nogometaša s nešto dužim imenom i prezimenom. Ne bi bio loš izbor GRZEGORZ KRYCHOWIAK -:)

Milan Žarkovački је рекао...

Može li se negde videti tok prethodnih enigmatskih prvenstava Hrvatske, naročito poslednjeg?

Tonci M је рекао...

IRRENEUSZA JELENA zbog PTSP efekta :D

Marko Mihaljević је рекао...

Ha, ha. To je bila dobra fora koja je i Robija izbacila iz takta. Ne znam tko je sastavio taj anagram iako sam i sam bio jedan od sastavljača :D

Slavko Bovan је рекао...

Milane, prošlo prvenstvo možeš pogledati na ovom blogu pod oznakom "Kviskoteka" AKO LISTAŠ DALEKO UNAAZAD.

Marko, Tonći, mogi biste nama neupućenima pojasniti koja je fora u pitanju.

Slavko Bovan је рекао...

Odlično bi bilo ako bismo se nas 30-40 dogovorili i SVI uvrstili nekog fudbalera "sa dvije lijeve noge"i tako ga učinili zvijezdom.

Slavko Bovan је рекао...

POČE NAJ-TABELA (lopta je bačena).

Belirac је рекао...

Je l' vi to tvrdite da se u natječajnu križaljku može uvrstiti ime i prezime svakog nogometaša koji će učestvovati na mundijalu?
Nemojte poslije da ne(t)ko zbog toga bude diskvalificiran!

Slavko Bovan је рекао...

Jovane, naravno da ne tvrdimo, već se malo šalimo. Normalno je da će ljudi uvrštavati izuzetno poznate fudbalere, a ne npr. trećeg golmana reprezentacije Tunisa.

Ja sam već odabrao dvojicu-trojicu svojih kandidata i svi su nosioci igre u svojim reprezentacijama koje konkurišu za šampiona.

Marko Mihaljević је рекао...

Slavko, ne sjećam se godine. Pokušali su obnoviti nekadašnji popularan kviz Kviskoteku. Jedan on "novijih" zadataka je bio i odgonetanje anagramnih ličnosti. Uvijek su to bile općepoznate ličnosti. Budući da je Robert Pauletić bio nenadmašan u ovoj igri i odgonetao anagrame za nekoliko sekundu u jednoj emisiji su stavili anagram od Ireneusza Jelena (tada malo poznatog poljskog nogometaša koji je igrao za Auxerre, bio je "poznat" jer je Dinamu dao gol na Maksimiru. Robija je taj "Jelenko" izbacio iz taktu jer su namjerno ubacili nebitnu ličnost samo da mu otežaju i pokušaju igru učinit zanimljivijom jer je bilo koji enigmat u startu u prednosti prema drugim natjecateljima.

Belirac је рекао...

Pa zato sam i predložio da napišete imena tih koje smatrate da su slavni, možda među nama ima i onih koje fudbal "ič" ne zanima.

Slavko Bovan је рекао...

Hvala, Marko.
Jelen nije nepoznat. Prvi je rođak Darija Srne.

Jovane, ako uvrstiš nekoga sa ove slike, nećeš pogriješiti. Važno je da križaljka bude dobra.

IlijaO је рекао...

U propozicijama jasno piše. "...imena i prezimena nekog od slavnih nogometaša...". Po tome je izbor vrlo sužen i strogo određen. Ali, teško je, zapravo, prosuditi tko je to "slavan", bilo u svojoj zemlji ( može bit i narodni heroj- a mi za njeg nismo čuli), bio to netko iz Lige prvaka ili Lige petice! I ja imam svoga favorita! Samo kako da 31 slovo strpam u 22 "rupe"!??

Nedjeljko Nedić је рекао...

Moja preporuka: obvezatno uvrstite nekoga od ovih: Ronaldo, Suarez, Neymar, Messi ili nekoga Spliću i pobjeda je vaša. Livadiće zaboravite.

Mandrak је рекао...

Ne bi li se ova objava vinula na vrh liste najčitanijih postova, evo i mene (vazda je bilo najpopularnije kad ja opletem :P). Bez namere da pravim besplatnu reklamu ovom konkursu, moram da napišem o čemu razmišljam.

Malo sam proučavao uratke sa ranijih prvenstava (citirane na ovom blogu). Gledam, razmišljam, upoređujem, zaključujem... i nikako da utvrdim šta se tamo traži, šta se ceni, šta pobeđuje... Video sam pobedničke radove sa ekstremno banalnom ili početnički predvidljivom strukturom, video sam neskladno raspoređena crna polja, vizuelni haos koji se kreće od "žurio sam na voz" do "jurio me bengalski tigar" i, razume se, dvoslove (od tri naviše).

Naročito sam se zadržao na Ćavarovoj kreaciji iz 2005. i iznova se zgranuh kad pročitah da je taj rad (bio) bolji od ostalih 213 (od 102 autora)! Sa izvesnim iskustvom u zagonetanju, ali i kao neko ko sada solidno poznaje mogućnosti kolega iz Hrvatske, mogu da zajamčim glavom da je to apsolutno nemoguće. Da li je nagrada dodeljena metodom bubnja ili tamo ipak postoje neki kriterijumi koji su nama smrtnicima nedokučivi, to već ne mogu da raščivijam. Ali svakako pozdravljam to što se za pobednike redovno biraju istaknuti ili bar perspektivni enigmati (po ključu ili ne, nije ni bitno, bitno je da ne štrče kad im se slika metne pored Kurpesove).

Slavko Bovan је рекао...

Mladne, hvala, ali i bez tvoje pomoći ova objava je, iz razumljivih razloga, vrlo čitana.
Učešće na svakom takmičenju je dobrovoljno, a samim tim pristajemo na odluke žirija ma kakve one bile (svidile se nama ili ne). Imam namjeru da pošaljem križaljku (ako stignem da je uradim).
Diskusija jeste poželjna zbog nekih budućih žiriranja.

Mandrak је рекао...

Ha, šta sam rekao: već je na listi najčitanijih! (a kada sam pisao komentar nije bila, samo da se zna :P). Šala, naravno.

Slavko, ja nijednom rečju nisam tvrdio da je učešće u takmičenju prinudno, niti sam zagovarao pristajanje ili nepristajanje na odluke žirija. Što se mene tiče, neka svi uzmu učešće.

Lično ne planiram, jer sam nakon razmatranja te opcije, zaključio da nisam deo ciljne grupe. To i dalje nema veze sa žirijem i žiriranjem, nego prosto sa mojom nesposobnošću da donesem bilo kakav zaključak o idealima koji tradicionalno važe u redakciji koja to organizuje. To konkretno znači da, i kad bih hteo, ne bih znao šta da sastavim. Niti kako. Niti zašto (osim da dobijem dvocifreni redni broj).

Slavko Bovan је рекао...

Da li je već neko napravio pobjedničku križaljku?

Slavko Bovan је рекао...

Danas mi je Zlatan Pupezin, u povjerenju, otkrio koji je slavni fudbaler njegov favorit. (Nemamo isti ukus. Mislim da je ovaj moj bolji, te da će u Rusiji biti znatno uspješniji).

Slavko Bovan је рекао...

I zadatak u drugom kolu je vrlo inspirativan.
Objava sutra u 6.00.

Slavko Bovan је рекао...

Juče sam završio dvije križaljke (mislim da su solidne) a saznajem da je jedan kolega napravio zaista pobjedničku (malo sam "zraknuo" kako izgleda). Takođe, moj drug Džems mi maloprije javlja da se u Hercegovini radi pounom parom, te da se već pakuju koferi za Zagreb (na dodjelu pehara).
Lijepo, samo neka se radi.