субота, 31. март 2018.

NEBOJŠA U FENIKSU



Proljetni Super Feniks 91, 22.03.2018.

5 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Grafički izgled ovih stranica mi se izuteno dopada. Već sam više puta kazao da su opisi u Feniksu za pet+ (i grafički). Ako bismo cjepidlačili, možda je trebalo zamijeniti strane (ona desna da bude lijevo i obrnuto).
O samom sadržaju Nebojšinih ukrštenica kazaće oni koji pažljivije analiziraju. Već sam nekoliko puta kazao da mi se radovi kolege Dragomirovića baš-baš dopadaju.

Slavko Bovan је рекао...

Kad već pišem, još jednom se zahvaljujem Peri i redakciji "Feniksa" koji mi šalju list. Ovaj Proljetni "debeljko" zaslužuje sve pohvale. Bravo.

Branko је рекао...

Mislim da je to Super Feniks....

Slavko Bovan је рекао...

Da, da. Hvala, ispravljeno.

Радоја Рацановић је рекао...


Da, Nebojša sastavlja vrlo kvalitetno, a ove četverougaone bjeline sa lakoćom i, reklo bi se, iz glave. A da zaista može sastaviti ovakvu bjelinu bez korištenja ikakvih pomagala, uz to u ograničenom vremenu, potvrdio je na takmičenjima uživo na Uni, gdje je jedini do sada, ako se dobro sjećam, uspio sastaviti rad sa bjelinom 6x6 i većom, i to svake godine, a 2016. je pobijedio sa izuzetnim radom koji je sadržavao bjelinu 7x6. Nebojšine bjeline i radovi u cjelini su, po pravilu, sadržajno veoma lijepi i pitki, čim se kompenziraju formalno-grafički nedostaci, gotovo neizbježni kod ovakvih radova, a koji su opet kod Nebojše zanemarivi ako se uporede sa većinom radova osnovu kojih čine ovakve bjeline.