уторак, 28. јануар 2020.

REBUS ZA UVESELJAVANJE

2, 5, 5, 6
Dejan Minić

6 коментара:

Svetlana је рекао...

Da li je ovo rebus sa takmičenja ili treba neko drugo rešenje?

Dejan Minić је рекао...

To je taj sa takmičenja, samo mu je pridodata mala animacija.

Анониман је рекао...


Rešenje je:

MI NISMO MOMCI MATORI (Mini s Momom cima Tori)

Težak rebus. Bio sam blizu rešenja (našao sam Mini s Momom, ali se trebalo setiti reči CIMA i prepoznati TORI valjda SPELING). Mala falinka u rebusu je što Mini s Momom valjda CIMAJU ?! ali može se tolerisati i CIMA kako je dato u rešenju.

Vlašar

Бранислав Никић је рекао...

Pevačica je Tori Ejmos.

Dejan Minić је рекао...

Rebus je težak i prikladan takmičenju i nisam ga džabe čuvao pola godine. Čini mi se da Mini i Moma cimaju Tori, a da Mini s Momom cima Tori.

Najbitnije je da mi nismo momci matori:)

Svetlana је рекао...

Isključene su mi animacije, pa nisam videla.

I ja mislim da ovde cima treba u jednini, tj. da je sve u redu.