петак, 24. јануар 2020.

REBUSANJE (3929)

4, 6, 5, 4
Emilija Bunjac

7 коментара:

Dusan је рекао...

Uzde poniju ..... Rada!

Dusan је рекао...

hitne

IlijaO је рекао...

Uvažavam rebus, ali mi se ilustracija postavke nikako ne sviđa. Hitner,?šumski traktor, znate li za taj naziv? - pa k tome ada- je riječni otok?, dok strijelica pokazuje sprud ili nanos pijeska.

Luka је рекао...

Uz prema Wikici Hitner je naziv bjelovarske tvornica poljostrojeva, a ne tip šumskog traktora!!!

Slavko Bovan је рекао...

Pažljivo sam pogledao i čini mi se da nisam potvrdio da je tačno. Dakle, HITNER - NIKS!

Анониман је рекао...

Traži se naziv traktora specijalizovanog za rad u šumi. Karakteriše ga zglob na sredini trakora koji mu omogućava olakšano manevrisanje. Najpoznatiji proizvođači su Džon Dir, Katerpilar, Timberdžek pa i spomenuti Hitner.Što se tiče ilustracije možda bi bilo bolje bez strelice na zadnjoj slici.
Emilija

IlijaO је рекао...

Ma znam ja da je to SKIDER, ali, stava sam da treba izbjegavati takve, rijetko poznate pojmove, ma koliko rebus bio dobar!