петак, 23. октобар 2020.

NEDJELJKOV LEKSIKON (24)




 

5 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Na ove tri strane veliki broj poznatih ljudi.

Cryptoman је рекао...

Urbana legenda govori da je u Širokom Brijegu postojao jedan čovjek koji se preziva Soldo a nije se bavio enigmatikom. Međutim, arheolog Nedjeljko nije uspio da iskopa dovoljno materijalnih dokaza koji bi ovo nedvosmisleno potvrdili. Tako da taj slučaj ostaje da živi samo kao legenda...

Анониман је рекао...

Veliki Ejub,učitelj moj,koji me bukvalno gonio da se usavršavam i da uspješno stavim sva slova abecede u križaljku,a to nimalo nije lako.

Milan Vuković

ESSA је рекао...

Milane, prijatelju moj! Javi se na moj mejl! Slavko će ti dati!
Veliki pozdrav! Ejub

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ima još jedna s prezimenom Soldo - Ružica u sljedećem nastavku.Meni se čini da je nekoliko radova objavio i Marinko Soldo, no to nisam mogao dokazati.