среда, 26. јануар 2022.

REBUSANJE (4481)


6 коментара:

UNESCO је рекао...

NEŠTO ME KOČI

MENE NEŠTO KOČI

Анониман је рекао...


Rešenje prvog rebusa: MENE NEŠTO KOČI (mene ne, štok, oči)

Rešenje rebusa slogoskoka: NEŠTO ME KOČI (mene, štok, oči)

Vlašar

IlijaO је рекао...

Ako je rebus slovoskok glupost- što je tek slogoskok?

Slavko Bovan је рекао...

Pažljivi posmatrač, ako baš pažljivo pogleda, zapaziće da su istovremeno objavljeni i rebus i slogoskok, sa skoro istim rješenje. Dakle, ovo je prilog raspravi, ali, avaj, kao što na prethodnom REBUSANJU pronicljivo zapazio anonimni mudrac - TIO ionako niko ne prati.

Rješenja su tačna.

IlijaO је рекао...

ŠTOK- jedan slog? Kako se onda ugura ME između "što" i "k"?

Бранислав Никић је рекао...

Kod slogoskoka se kao slog posmatra samo slog koji skače na neku poziciju između preostalih slova.