среда, 30. март 2022.

"POŠTAR" STANKO


Javlja: Stanko Šarac

Danas su izostale moje obveze prema unučadi pa sam posjetio zagonetaonicu na Savskoj cesti!
Rekoše mi da je moj dugogodišnji  (da ne kažem stari!) jaran Šokac propustio uredno obavijestiti zagonetački puk o svojim namjerama, danas smo morali preotvoriti raspravu u izmijenjenom sastavu.
Moj mobitel je poslužio za dokumentaciju koju šaljem u prilogu! Društvo je odlučilo da ti ovo pošaljem, a Šokac iskoristio priliku da se posebno zahvali čestitarima!
Šokac i ja smo više puta bili cimeri na ondašnjim druženjima. Pola pije, pola Šarcu daje...
Čini mi se da je dobro održavati ovakve sastanke i porazgovarati o našim temama! Ja sam dugo izbivao pa sada pokušavam stići propušteno gradivo.
Nismo brojali, ali smo spominjali i unučad, a kao da smo još uvijek u cvijetu mladosti!

4 коментара:

Luka је рекао...

Splitski pozdrav veselom društvu!

Hajro је рекао...

Pozdrav veselom društvu, lijepo vas je vidjeti i čuti, evo ste mi uljepšali pauzu za ručak. Uživajte u unucima, druženjima, enigmatici, evo nam i proljeća...

IlijaO је рекао...

Pozdrav veselom društvu iz kišne Privlake!

zarptica.53 је рекао...

Pozdrav druzbi iz Berana!