среда, 20. април 2022.

JOVANOV SLOGOVNI KVADRAT (338)

Prvi sastav

FI, JA, KA, KA, LI, LI, LU, LU, NA, NA, NO, NO, STI, STI, STRA, ZRAČ

Vodoravno i okomito: 1. Aerodrom, 2. Osobine onih koji su nastrani, 3. Mjesecoljubac (mn.), 4. Središnja pokrajina u Španiji, u kojoj je Madrid.

Drugi sastav

CA, ČA, JA, JA, MI, MI, NA, NA, NI, NI, RA, RA, ROD, STRU, STRU, ZRAČ

Vodoravno i okomito: 1. Vazduh koji se kreće određenom brzinom (ili na engleskom: air stream), 2. Nacija koja ne napada druge nacije, 3. Stanovnici nekadašnjeg peonskog Astraiona i rimskog Tiberiopolisa, 4. Dragana, voljena djevojka.

Autor: Jovan Nedić

2 коментара:

Nedjeljko Nedić је рекао...

ZRAČ NA LU KA
NA STRA NO STI
LU NO FI LI
KA STI LI JA

ZRAČ NA STRU JA
NA ROD MI RA
STRU MI ČA NI
JA RA NI CA

Belirac је рекао...

Tačna rješenje: zračna luka, nastranosti, lunofili, Kastilija - zračna struja, narod mira, Strumičani, jaranica