петак, 22. април 2022.

ZA ČLANOVE EK "KIKINDA"

Poznato je na koji način je EK „Kikinda“ (nepravedno) isključen iz Enigmatskog saveza Srbije, a ovih dana stiču se uslovi za povratak u Savez. Nakon promene rukovodstva ESS stizali su nam signali da postoji želja da se EKK vrati u Sevez, ali način povratka za nas je bio sporan. Naime, poruke su glasile: „Samo napišite zahtev za učlanjenje i neće biti problema, odmah ćemo vas primiti“. Pošto smo nestatutarno isključeni ostali smo na čvrstom stavu da pisanje bilo kakvog zahteva, molbe i slično ne dolazi u obzir. To je stav principa jer ne želimo da aboliramo one koji su nam naneli štetu, prekršili Statut ESS, a usput su pogazili i mnoge moralne norme. Rukovodstvo ESS je najzad shvatilo da nećemo odustati od principijelnog stava, pa smo juče dobili zapisnik u kome stoji:

“Кикинда треба да се прими у чланство, без икаквих условљавања и отписивања чланарине за претходне године ако уплати чланарину бар за 3 члана и о томе обавести
ЕСС”

Kao što vidite, došlo je do bitnog pomaka, a poruka se može tumačiti: Uplatite članarinu i automatski ste u ESS. Predsedništvo EK “Kikinda” smatra da je to prihvatljivo.

Ovde samo treba malo rastumačiti ovu rečenicu iz zapisnika ESS. Mi u prepisci sa ESS nismo ništa uslovljavali, niti smo tražili bilo kakvo otpisivanje članarine. Napisali smo da treba da se ESS odredi prema odluci iz 2017. godine, da se kaže da je odluka ništava te da se smatra da je EKK u članstvu ESS, a da će se članstvo aktivirati momentom uplate članarine za 2022. godinu. Dakle, ne tražimo nikakvu sankciju ni za koga, ne tražimo nikakve privilegije u odnosu na druge, te je bilo dovoljno napisati “Kikindu treba da se primi u članstvo ako uplati članarinu za ovu godinu.”

Predsedništvo je prethodnih godina više puta razmatralo šta treba učiniti kada dođe ovaj momenat (najzad je došao). Pretpostavili smo da će ESS postupiti baš ovako jer ne žele da se podsećaju na prethodne godine koje Savezu nisu baš za ponos i diku, te da će kazati: “Idemo dalje, kao da se ništa nije desilo”. Dobro, spremni smo i na to. Nas trojica – Pupezin (predsednik), Tomašev (potpredsednik) i Bovan (sekretar) ćemo uplatiti članarinu za ESS, a svaki član (isto kao i pre 2017. godine) sam odlučuje da li će preko EKK biti član i ESS ili neće. Ova odluku Predsedništva EKK biće preispitana na Skupštini u septembru.

Sada je potrebno da se provede anketa među članstvom. Molimo članove da se izjasne koja se varijanta odnosi na njih:

1.EKK treba da bude član ESS, a želim da preko EKK budem u članstvu ESS.

2.EKK treba da bude član ESS, a svoje članstvo u ESS sam regulisao/regulisala kao član nekog drugog kluba.

3. EKK treba da bude član ESS, a ja ne želim da budem član ESS, odnosno hoću da budem član samo EKK.

4. EKK ne treba da bude član ESS, te tražim da se na Skupštini ukine odluka Predsedništva EKK o članstvu u ESS.

5. EKK ne treba da bude član ESS, te zbog odluke predsedništva EKK tražim brisanje iz članstva EKK.

Svoju odluku možete kazati javno kroz komentare, ili slanjem mejla u narednih sedam dana.

Kikinda, 20.04.2022.

Predsedništvo EK “Kikinda”

16 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Zasad:

1.EKK treba da bude član ESS, a želim da preko EKK budem u članstvu ESS. (4 GLASA)

2.EKK treba da bude član ESS, a svoje članstvo u ESS sam regulisao/regulisala kao član nekog drugog kluba. (0 GLASOVA, ALI BIĆE IH)

3. EKK treba da bude član ESS, a ja ne želim da budem član ESS, odnosno hoću da budem član samo EKK. (6 GLASOVA)

4. EKK ne treba da bude član ESS, te tražim da se na Skupštini ukine odluka Predsedništva EKK o članstvu u ESS. (0 GLASOVA)

5. EKK ne treba da bude član ESS, te zbog odluke predsedništva EKK tražim brisanje iz članstva EKK. (0 GLASOVA)

IlijaO је рекао...

Za 1. Samo da ne bude : sjedi, jedan! Nikad nisam dvoumio... a sad očekujem ( ja i neki ) Koceljevu, da se vratimo na stare staze...

Slavko Bovan је рекао...

1. - 7 glasova
2. nula
3. 10 glasova
4. nula
5. nula

Dejan Minić је рекао...

Ja sam za neku varijaciju 3. Za članstvo u EKK, ne za ESS, a da li treba EKK da bude član saveza ne znam, ne interesuje me i ne tiče me se.

Slavko Bovan је рекао...

1. 8 glasova
2. nula
3. 17 glasova
4. nula
5. nula

Boris је рекао...

Kao noviji član EKK ne vidim drugi interes osim da budem član tog kluba.
Što se tiče drugog, mislim da EKK treba da bude dio članstva ESS.

Slavko Bovan је рекао...

1. 9 glasova (Z. Pupezin, V. Tomašev, S. Bovan, N. Nedić, I. Ozdanovac, G. Mandić, B. Miljević, D. Cetić i M. Ivanišević).
2. nula
3. 31 glasova
4. nula
5. nula

Radojica Jovičić је рекао...

EKK treba i mora da bude član Enigmatskog saveza Srbije.
Ja lično sam član Udruženja enigmata "Vuk Karadžić" a mogu da budem i član EKK.
Pozdrav...Radojica Jovičić

Slavko Bovan је рекао...

1. 9 glasova (Z. Pupezin, V. Tomašev, S. Bovan, N. Nedić, I. Ozdanovac, G. Mandić, B. Miljević, D. Cetić i M. Ivanišević).
2. jedan
3. 33 glasa
4. nula
5. nula

Krsta је рекао...

Svakako da je EKK član ESS, samo treba da posle kolateralne pauze da aktivira članstvo, bez ikakvog uslovljavanja-piskaranja sa obe strane. Ja sam član više klubova, EK "Bor" do 31.marta 2022 i EK "Nova zagonetka", u oba kluba sa uplaćenom članarinom, ranije i u EU "Vuk Karadžić", dok kod EK "Srem", EK "Niš" i EK "Kikinda" samo sam pridruženi član. Od 01. aprila 2022. sam samostalni član Enigmatskog saveza Srbije, sa plaćenom članarinom od 1000 din.
Svako dobro svima.

Slavko Bovan је рекао...

1. 10 glasova (Z. Pupezin, V. Tomašev, S. Bovan, N. Nedić, I. Ozdanovac, G. Mandić, B. Miljević, D. Cetić, M. Ivanišević i N. Dragomirović).
2. dva
3. 34 glasa
4. nula
5. nula

Slavko Bovan је рекао...

1. 12 glasova (Z. Pupezin, V. Tomašev, S. Bovan, N. Nedić, I. Ozdanovac, G. Mandić, B. Miljević, D. Cetić, M. Ivanišević, N. Dragomirović, Zvezdana i Nataša Štimac).
2. tri
3. 36 glasova
4. nula
5. nula

N. Petkovski је рекао...

I ja sam za pod brojem 1, pa makar bio 13-ti

Slavko Bovan је рекао...

Nikola,čini da si ti već član ESS preko "Vuka Karadžića", sto kao i Jovan Nedić. Dakle, ti možeš biti pod brojem 2.
(Svakako te računamo kao člana EKK).

N. Petkovski је рекао...

Slavko, vrlo verovatno, ali ne znam da li je EU "Vuk Karadžić" uplatio članarinu za mene. Kako i da je, ako oba kluba uplate članarinu za mene, onda ću biti dvostruki član ESS i imaću pravo na dva glasa u budućem odlučivanju. Jednom je jedan eminentni enigmata (koji, nažalost nije više među živima) za mene rekao da vredim za dvojicu, pa eto sad bi mu se ispunile reči. Inače, ja sam redovni i počasni član "Vuka", a usput i član prijatelj EKK, Nova zagonetka, Bor, Niš, ZAKOS, VAZAK, Božidar Vranicki ...

Slavko Bovan је рекао...

1. 13 glasova (Z. Pupezin, V. Tomašev, S. Bovan, N. Nedić, I. Ozdanovac, G. Mandić, B. Miljević, D. Cetić, M. Ivanišević, N. Dragomirović, Zvezdana i Nataša Štimac i Milan Žarkovački).
2. tri
3. 36 glasova
4. nula
5. nula