среда, 27. април 2022.

"KVIZORAMA" (1566)



 Kvizorama 1566, 30.04.2022.

9 коментара:

Milan S. је рекао...

VISINA (SOPRAN, KOŠARKAŠ, ORMAR, a sa dva poslednja pojma imam manjih problema ;)

UNESCO је рекао...

RAKETA
SIERRA

UNESCO је рекао...

KONJSKI REP
PLETENICA

Andon Koloski је рекао...

čahurni indirekt:
OLIMPIJAC - volim pijace

UNESCO је рекао...

... A FRIZERKA PSA

VREMENASTE PRIČE

Milan S. је рекао...

Do RAKETE sam došao i ja, ali ne vidim direktnu vezu sa visinom, pa sam mislio da možda nije u pitanju neki drugi pojam (moglo se tu uklopiti svašta), SOPRAN i KOŠARKAŠ su mi odlične asocijacije, pa sam mislio da će i ostale biti takve. Video sam TIERRA, ne i SIERRA (opet, veza je malo čudna, a ni SIERRA nije pojam koji se tek tako može javiti u ukrštenici, osim u značenju konkretne planine u Peruu ili Ekvadoru (a znamo koliko su takvi opisi popularni).

Анониман је рекао...


Odgonetke anagrama i zagonetke B. Nazanskog iz Uvodne riječi:

SVJETSKI DAN SUNCA:

SUNČASTA; SUNCE;

Vlašar

UNESCO је рекао...

Ima film Visoka Sierra.

Milan S. је рекао...

A mislio sam da se razumem u film-noir :) Hvala na odgovoru!