среда, 31. мај 2023.

ENIGMATIKA ZA DECU


 Piše Mladen Marković

Odlučio sam da reaktiviram blog Enigmatika za decu, tako da će tokom narednih meseci tamo izlaziti moj sadržaj iz Nevena i Malog Nevena, iz Android aplikacije, iz jedinog broja e-časopisa EzD (2017), iz Enigme (2014), Almanaha br. 4 (2015) i svih drugih elektronskih i štampanih medija u kojima sam objavljivao, tj. objavljujem dečju enigmatiku. Biće i ranije neobjavljenih radova. 

Enigmatske strane iz Nevena i Malog Nevena često (ali ne i redovno) objavljujem na svom blogu Enigmagika i tu je prezentovano pola ili nešto manje od polovine dosadašnjeg štiva. Međutim, interesenti za ovakve zagonetke preko gugl pretraživača najčešće stižu do bloga Enigmatika za decu, koji je u hibernaciji od 2017. Iz toga proizilazi da skenirane stranice iz aktuelnih brojeva nudim na pogrešnom mestu i da ponuđena enigmatika često ne stiže do dece, osim kada mi se roditelji jave na mejl i zatraže pdf ili pitaju za pretplatu.

U junskom Nevenu ćemo objaviti pilot podlistak Nevenova enigmatika na 8 strana, a sve strane ćete moći da vidite na blogu EzD. Takođe, u julskom broju Malog Nevena će izaći prvi deo „feljtona“ Slonov rođendan  - priča u slici i zagonetkama u stihu, pa će i to moći da se prati na blogu EzD. Uzgred, neću povući postavljene stranice za decu sa bloga Enigmagika, ali novih neće biti. 

I naravno, ako neko želi može mi poslati skenirane stranice sa svojim ili tuđim radovima za decu (iz bilo kog časopisa), sve ću rado objaviti.

Нема коментара: