четвртак, 17. мај 2018.

NIJE ZA "KVISKOTEKU"

6, 8
Završio sam rad na rebusima za 6. kolo "Kvirkotekinog" prvenstva. Zadovoljan sam rezultatom, ali ne pišem vam zbog toga već da vam skrenem pažnju da dobro pregledate da li su vaše ideje već objavljene. Naknadnom kontrolom nađoh da sam sastavio čak četiri rebusa koja su već upisana u bazu objavljenih rebusa. Nainterestniji od ta četiri je OVAJ. Verovali ili ne, autor sam lično i personalno, objavljen je na ovom blogu, a na njega sam potpuno zaboravio, pa sam ga "ponovo sastavio" pre nekoliko dana. Dakle, oprez. Pamćenje zna da ponekad zakaže.

8 коментара:

Анониман је рекао...

Koliko je hiljada,čak tisuća objavljeno nije ni čudo da se dođe na istu ideju ,nema veze...i zagonetaštvo spada u umjetničku formu,a u umjetnosti je sve dozvoljeno,AKO NIJE NAMJERNO pođonjeno,a to samo autor ZNA...Tonći

IlijaO је рекао...

E, zato sam ja poslao nešto što nije još viđeno! Ni u postavci , ni u rješenju! Ima samo jedna kvaka: hoće li to ocjenjivački sud prepoznati? ;-))

Andon Koloski је рекао...

Ovo bi trebalo da je:LALINE ANASTAZE.

Slavko Bovan је рекао...

Tonći, potpuno sam saglasan. Ipak, pošto je u pitanju takmičenje, valja dodatno pregldati jer bi se moglo dogoditi da pobjedi neki rebus koji je već objavljen, a onda bi to mogla biti neprijatna situacija.
(Inače, imam pobjenički rebus, ali, kao što reče IlijaO, pitanje je da li će se složiti i žiri he-he).

Reješenje je LALINE AVANTURE (La linea van ture)

Milan Žarkovački је рекао...

Zašto o tome pisati? to je posao organizatora takmičenja.

Slavko Bovan је рекао...

Jeste posao organizatora, ali je i posao učesnika. Treba povesti računao o tome šta se šalje.

Анониман је рекао...

Gdje god kreneš sve same brige,dragi moj Slavkane....hahaha Tonći

Nedjeljko Nedić је рекао...

Mene samo brine da ne će opet pobijediti KAMENA GROMADA.