четвртак, 22. август 2013.

1000 ZABAVNIKA

"POLITIKIN ZABAVNIK" broj 3211, koji nosi datum 23.08.2013. godine, jeste i JUBILARNI.
To je 1000. broj za koji pripremam dve strane enigmatike.
Prvi prilog, koji je objavljen daleke 1994. godine (27.05.) u crno-beloj tehnici . Zagonetke u tom broju bile su:
- Skandi asocijacije (4 male skandinavke - rešenje Rio de Žaneiro)
- Pomicaljka
- Rebus
- Konjićev skok
- Glavolomka (mozgalica)
- Razlike (slikovna zagonetka preuzeta iz nekog stranog časopisa)
- ABVG pitalice (10 pitalica)
- Osmosmerka (rešenje Popaj)
- Mozaička ukrštenica
- Ukrštenica 5x5
- Spojite par (10 naziva filmova)
(Kompjutersku pripremu za taj, i za narednih 150-200 brojeva uradio je Darko Bovan, moj brat od strica, jer je  tada za mene kompjuter bio misaona imenica)
U nekom od narednih nastavaka "Eroteke" napisaću ponešto o počecima saradnje sa Zabavnikom (Tomislav Munišić, ED "Natošević", saradnici, "Biltenak", razgovori sa Grasijem...)

9 коментара:

Анониман је рекао...

SVAKA CAST

Ilija Đurković је рекао...

Čestitke za jubilej!

Miroslav Cvetković је рекао...

Lep jubilej - čestitam!

Slavko Bovan је рекао...

Hvala, hvala!
I meni se čini da 1000 brojeva nije loše :)

Dejan Minić је рекао...

Zaboravih da ti...ČESTITAM! Malo li je hiljadarka.

Ja pripadam generacijama koje su odrastale uz "Politikin zabavnik", ali mogu da se kladim da nisam ni pogledao tih 1000 brojeva(:

Ustvari, kupiću najnoviji broj, možda je vreme da moj petogodišnji Petar (već godinu dana čita i ćirilicu i latinicu) počne da čita taj časopis.

Slavko Bovan је рекао...

Hvala Dejane.
Petru preporučujem "Zabavnik" (a i tebi, jer je to list za sve od 7 do 107 godina). Jedno vrijeme su stagnirali s kvalitetom priloga, ali zadnjih 3-4 godine su opet oni stari, dobri!

Slavko Bovan је рекао...

Nisam nabavio današnji broj, ali mi insajderi javljaju da su na enigmatskim stranama pomenuli da je to 1000. prilog TOG i TOG saradnika. Lijepo od njih!

Dejan Minić је рекао...

Evo kupio sam ga, pominju te sa sve slikom kad si imao neku godinu manje i prastari monitor:)

Cena solidna - 120 dinara, ali vidim da postoje ubičajne rubrike i dosta toga zanimljivog.

Mogu foto-aparatom da usnimim, pošto nemam skener i da ti pošaljem taj članak.

Slavko Bovan је рекао...

Dejane, bio bih ti zahvalan ako bi mi poslao fotografiju.