уторак, 27. август 2013.

REBUSANJE (478)


9 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

BUDI STAMEN I JAK (budista, meni, jak)

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Belirac је рекао...

Zašto postavka rebusa ne bi bila većih dimenzija tako da se prikazuje krupnije kad se na nju klikne?

Slavko Bovan је рекао...

Postoje nekakvi standardi, pa ne mogu da dobijem veći foramat a sa se ne poremete ova dva stupca sa strane. Ako bih sev proširio ne bi se vidio (kod pojednih kompjutera) CIJELI EKRAN PO ŠIRINI.

Kod mene ima još po 5 cm prostora za proširivanje, ali moram misliti na većinu. (pogotovo što je ta većina iz dana u dan, na moje zadovoljstvo, sve veća)

Slavko Bovan је рекао...

Da li je Dejan nekome posebno uputio poruku u rebusu ili je to poruka opšte prirode?

Dejan Minić је рекао...

Poruka je upućena gazdi bloga, razume se, kad bude postrojavao ove iz ESS-a:)

Slavko Bovan је рекао...

OndaK u redu. Već sam pojačao ishranu :)

Dejan Minić је рекао...

Mislim da Jovan misli na nešto drugo. Onaj ko pravi rebus može da napravi sliku u većem formatu, a da se ta veličina dobije klikom, bez obzira što je u manjem formatu prikazana na blogu.

Ja sam navikao da ih pravim nešto manje, često adekvatna slika nema dobru rezoluciju i kad se uveća postane mutna i to bude problem, ali potrudiću se, kad ispucam ove rebuse sa lagera, da budu znatno veći rebusi.

Belirac је рекао...

Upravo sam mislio na to što je napisao Dejan. Kad se klikne na neke rebuse, oni se ne povećaju dovoljno pa ponekad nije jasno što je na crtežu.