субота, 23. новембар 2013.

ENIGMATURE (18)

Autor: Mladen Mrčela
Večeras (pre 2 sata) zvoni mi telefon, a  "sa druge strane žice" prijatno iznenađenje. Javlja se Mladen Mrčela (autor gornje i još nekih enigmatura). Gospodin Mrčela mi reče da će za koji dan da pošalje neke svoje karikature i crteže u koloru. Kaže da mu je namera da uspostavi saradnju sa listovima i iz Srbije i BiH, jer odavno radi za inostranstvo ( nedavno je počeo sarađuje sa listom sa Novog Zelanda.)  Zainteresovani za karikature i slikovne zagonetke Mladena Mrčele, javite se!. Biće mi drago ako ovaj veseli blog pripomogne uspostavljanju kontakta sa redakcijama listova iz ovog dela Evrope.

1 коментар:

Slavko Bovan је рекао...

Mora da sam na početku razgovora djelovao smušeno. Naime bila mi je puna kuća gostiju, a ovaj telefonski poziv nisam očekivao (nikad ranije nisam razgovarao sa g. Mrčelom, niti ga znam lično). Kada sam se malo pribrao, i sve "povezao" shvatih da je ovo jedan od razgovora koji čovjeku uljepšaju dan.

Još jedan pozdrav za Mladena, ako ovo čita.