субота, 25. октобар 2014.

REBUSANJE (1144)


7 коментара:

Mirka је рекао...

Peri s kopna mahali

Slavko Bovan је рекао...

Upravo tako!

Slavko Bovan је рекао...

Mirka otklonila nedoumice koje smo imali Dejan i ja u konsultacijama povodom ovog rebusa. Dejan mi napisa da će se MAHALA teško prepoznati, a ja imak "rizikovah" i objavih.

Mirka је рекао...

Češće vidjamo mahalu nego periskop. :)

Slavko Bovan је рекао...

Dobro zboriš :)

Dejan Minić је рекао...

Očigledno potcenjujemo rešavače:)

Šteta je da dobra ideja propadne zbog toga što je pojam uopšten ili ga je teže prepoznati. Možda nekad ispod rebusa treba staviti napomenu ili asocijaciju na takav pojam.

Inače, dobar rebus.

Slavko Bovan је рекао...

Ovaj rebus mi je dao ideju za jednu kolekciju rebusa sa lokalizmima. Počeo sam da pripremam zbirku za neko naredno takmičenje.