четвртак, 26. март 2015.

BORIS O MLADENU

Kvizorama broj ?

10 коментара:

Rok Ban је рекао...

vJEROVATNO BROJ 1199 DATUM 28.3 2015

Ilija Đurković је рекао...

Čestitke Borisu za objavljivanje ovog teksta! Mladen je zaslužio da se njegovi tekstovi citiraju u svim ozbiljnim enigmatskim časopisima na ovim prostorima!

Slavko Bovan је рекао...

Svakako za pohvalu!

Dejan Minić је рекао...

Bravo i za Mladena i za Borisa!

Mandrakovo britko pero je itekako potrebno enigmatskoj sceni i nadam se da će i nadalje biti ovako oštar i da neće biti sklon kompromisima.

Mandrak је рекао...

Pa, eto, u svom selu je najteže biti pop, ali bar se našao neko ko je preveo moje propovedi i plasirao ih inostranoj publici. :) Čast mi je - ne zato što su se moje ime i adresa bloga pojavili u nekom časopisu - već zato što me je citirao neko koga vrlo poštujem kao enigmatu. Već sam se obratio Borisu, ne mogu da kažem: zahvalio, jer i on valjda ima neke koristi od toga (ako ništa drugo, ne mora da smišlja uvodnik :), ali sam izrazio zadovoljstvo.

Uzgred, u nekom našem ozbiljnom listu me ne bi citirali ni kad bih sutra umro, a dok sam živ, biću poželjan samo kao budala koja radi za dž ili za nešto što je još uvredljivije od dž (dž + masakr, dž + doplata, dž + skoro ništa itd). Zato sam vrlo ponosan na ovakve stvari.

Анониман је рекао...

Podrška u svakom smislu!

Branislav Modrić
Dragalić, Hrvatska

Анониман је рекао...

Ja sam prije par godina također pisao o ovom našem problemu s "lešinarima". Čestitao sam danas Borisu (Mladenu evo ovako!) i dobio dozvolu da ovaj tekst objavim i u Feniksu te da ka postavimo za sva vremena na stranice Hrvatskog zagonetačkog saveza. Pozdrav svima, Pero

Mandrak је рекао...

Imate moju dozvolu, naravno.
Uostalom, sve ono što je objavljeno na internetu, a nije zastićeno, jeste globalna javna svojina. Pošto ja nemam ni nameru, ni interes da ljubomorno čuvam svoje pisanije, bilo bi mi drago da ih pročita što veći broj ljudi, jer se tako povećavaju šanse za nekakve promene. Malo je verovatno da će na Enigmagiku doći neko ko ima medijsku moć, a ako i zaluta, sigurno neće sve iščitati i razumeti, pa ako već ne možemo da delujemo na one u čijim je rukama štampa, valjalo bi preduzeti nešto drugo: obavestiti publiku. Rešavači treba da znaju ko radi za njih, a ko protiv njih, ko šta nudi, ko koliko vredi, ko od njih pravi idiote itd. Pošto moj blog uglavnom čitaju kolege, a ne enigmatska publika, može se reći da bez distribucije ne mogu da doprem do ciljne grupe, odnosno, ako moje kritike (ili "kritike") čitaju samo oni koji sve to već znaju, onda ništa nisam uradio. Eto, recimo, u novogodišnjem postu je rečeno da se u pretrazi od svih enigmata najčeće pojavljuje Boris Nazansky. Tada mi nije bilo baš jasno zašto je tako, a sada shvatam da su to čitaoci Kvizorame (jer sam i ranije citiran). Ti ljudi nikada ne bi došli na blog da nije spomenut u novinama koje oni kupuju, a ako je bar neko od njih zahvaljujući meni uspeo da napravi razliku između dobre i loše enigmatske materije, onda smo svi na dobitku (tačnije: svi mi koji pokušavamo da se bavimo enigmatikom na normalan način).

Dakle, poštujem to što Pero traži dozvolu od mene, to je vrlo učtivo i blagouljudno, ali zaista nije neophodno: svako bez problema može objaviti sve ono što je publikovano na mom, ovom ili bilo kom drugom blogu (istina, ne bih voleo da se moji enigmatski radovi štampaju bez mog pristanka, ali ni u tom slučaju ne bih imao pokriće za neslaganje, jer sam ih, zapravo, dobrovoljno dao celom svetu na korišćenje).

Slavko Bovan је рекао...

Mladene, kada tvoji tekstovi zainteresuju (najmanje) dvojicu urednika, i to ne bilo kojih urednika, onda ima razloga da budeš veseo.

Hajro је рекао...

Pozdrav i veliko bravo za sve aktere. Ponovicu svoj stari prijedlog - osim predstavljanja vrhuskih radova trebalo bi na blogovima (steta sto nema aktivnog bloga u Hrvatskoj, Adnan je u BH odradio pionirski posao, nadam se da ce naci motiva i vremena da se vrati) predstaviti i sve ono sto nije na dobro za enigmatiku, objasniti zasto ne valja i ponekad i ismijati, zasto ne. Rjeshavachi ce biti na dobitku, a mozda ce neko od urednika neenigmatskih izdanja shvatiti da jeftino nije najpovoljnije za njih.