уторак, 24. октобар 2017.

SA MODRIĆEVOG BLOGA

Piše Vjeko Hudolin
Tiho Podkonjak iz Cernika bio je odličan zagonetač mlađeg naraštaja o kome se do sada u hrvatskim zagonetačkim krugovima vrlo malo znalo. Barem se meni tako čini. 
Tihu sam upoznao kao odličnog grafičara. Sa suprugom Anđom osnovao sam 1992. godine izdavačku tvrtku List, kasnije smo ju preimenovali u NG revija. Izdavali smo istoimeni tromjesečnik (1992. - 2003.) i pripremili nekoliko knjiga. Tiho nam je radio neka grafička rješenja kolor-korica, a surađivao je i u pripremi općinskog Cerničkog lista (glavni i odgovorni urednik inž. Nikola Jugović, urednik Vjeko Hudolin). U tom glasilu Tiho je objavio nekoliko križaljki. Čudio sam se tada njihovoj kvaliteti, ne znajući da se kolega Podkonjak bavi zagonetaštvom. Nekoliko godina smo se povremeno družili na kreaciji grafičkih rješenja za izdanja kojima smo se bavili u NG reviji. Bio je uvijek potpuno predan poslu koji je volio. Zanimljivo, nikada mi ni jednom rječju ovaj vrijedan, skroman i izuzetno samozatajan čovjek nije spomenuo da sastavlja i objavljuje razne zagonetke u zagonetačkim listovima. Zapravo, pretpostavljam da je to nije znao nitko osim njegove supruge Sanje i urednika izdanja kojima je slao radove. 
OSTATAK TEKSTA OVDE!

2 коментара:

UNESCO је рекао...

KLAVIR

METROPOLA

Анониман је рекао...

Slavko, hvala na prenošenju teksta o Tihi Podkonjaku. Na tragu smo još nekih malo poznatih činjenica o stvaralaštvu ovog talentiranog, samozatajnog i do sada mnogim zagonetačima nepoznatog autora raznovrsnih zagonetaka.

Miloduh