среда, 7. март 2018.

KVIZORAMA (1353)


Kvizorama 1353, 10.03.2018.

19 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam svima koji su osvojili bodove. Svaka čast!
(Ispratićemo objave)

Slavko Bovan је рекао...

Još jedan odličan anagram. Bravo za Nevenka.

Радоја Рацановић је рекао...


Najprije čestitam – na neviđeno – svim autorima sa vrha tabele, a posebno pobjedniku Ranku (Alaj, Nedići, koliko li vas ima!) i Draganu na dvjema visokim pozicijama.
Zatim čestitam – na viđeno – Nevenku na odličnom anagramu. Ponovio bih ono što sam napisao za pobjednički: genijalan, antologijski, izvrstan... Svaka čast, Nevenko!

Анониман је рекао...

Čestitke najuspješnijim autorima! Osobito nam je drago što je među prvih deset i istaknuti član našeg Zagonetačkog kluba Antun Jurić iz Adžamovaca kod Nove Gradiške koji sa suprugom Željkom živi i radi u njemačkom gradu Aachenu! Posebne čestitke i Nedjeljku Nedići, članu-prijatelju našeg kluba iz Ugljare u BiH!

Анониман је рекао...

Prethodni komentar zaboravio potpisati Vjeko Hudolin, predsjednik Zagonetačkog kluba Dragalić!

Zdenko је рекао...

Čestitam pobjedniku Ranku, kao i svima na listi, posebno mome sugrađaninu Antunu. Posebna čestitka i Nevenku na odličnoj premetaljci i na činjenici da se jedini u obje discipline uspio plasirati među prvih deset.

Branko је рекао...

Čestitka svima koji su osvojili bodove.

Marko Mihaljević је рекао...

Čestitam pobjedniku Ranku, svim natjecateljima s vrha ljestvice, a posebno majstoru Nevenku!

N. Petkovski је рекао...

Čestitam svima na uspehu u takmičenju, posebno mom zemljaku i sugrađaninu Draganu Ivanovskom na izvanrednom plasmanu i to sa dva rada. Čestitke i svim anagramistima.

Slavko Bovan је рекао...

Nevenko mi javlja da će biti u Mostaru nekog druženja i analiziranja ovog Memorijala.

Luka је рекао...

Čestitke svim učesnicima. Posebna čestitka Nevenku, vjerovatno pobjedniku ovogodišnjeg MPL-a, obzirom da jedini ima radove u top-ten.

Na popisu autora u obje discipline fali ime Zdenka Hana (ukoliko mu neki rad nije eliminiran).

Jutros, na pivcu s njime, velim mu:
Čestitam, na popisu krišaljkaša u Kvizorami našlo se i tvoje prezime. On mi začeno veli: Ma nije valjda?
Ja mu odgovaram: Da, ali ne Zdenko nego Vladičin!

IlijaO је рекао...

Vladice Milosavljević? Uf- samo jednom se ljubi....

Mandrak је рекао...

Vidi stvarno! Da Luka to nije snimio, ne bih ni obratio pažnju da mi je ime sa sve geografskom prikolicom zgužvano ispod liste. :P
Ni tome se nisam nadao, baš lepo. :)

Čestitam svima na poenima, a za ostalo bih morao da vidim radove (naročito me zanimaju neki visoko rangirani autori čije natprosečne sastave još nikad nisam video... ili sam propustio, ili su prvi put u životu napravili nešto ekskluzivno za ovaj Kvizoramin natječaj).

Nedjeljko Nedić је рекао...

Čestike pobjedniku, mojemu prezimenjaku, i svima inima. Šteta što na popisu nema i Jovana pa da nas Nedića bude trojica. Drago mi je što sam nakon premetaljki točno predvidio pobjednika.

Za mene je drugoplasirana premetaljka bolja od prve.

IlijaO је рекао...

Čekaj, Nediljko, skoncentriraj se i čekaj 4.!
A i tvoj omiljeni sastavljač je u " top ten"! čekam da vidim njegovu umotvorinu!

Slavko Bovan је рекао...

IlijaO, ne preskači. Sačekaćemo i treću. Čini mi se da ni ta nije rđava.
(Baš sam veseo kada vidim da na neki konkurs stigne dosta dobrih, odličnih, sastava).

Slavko Bovan је рекао...

Nisam uspio da se izborim sa manjkom vremena (obaveze!) pa da sastavim križaljku.
Kako mi budu stizale križaljke, tako ću ih objavljivati jer je svaka razmjena mišljenja o nagrađenim radovima dobrodošla. Očekujem konstruktivna zapažanja.

Анониман је рекао...

Hvala svima na čestitkama,a inače smatrao sam da će biti uspjeh ako se nađem među prvih deset.Lijepo je kad Čepinac pobijedi na natječaju u čast čepinskog glumca i zagonetačkog velemajstora Pavla Bogdanovića,naravno i Branka Lipanovića.Ovaj puta nisam išao na nekakve 'svemirske' bjeline već sam naprosto htio postići što veću prožetost baš onako kako to rade Kvizoramini urednici-enigmati ili npr.Valter Kvalić,Željko Bilankov,Željko Jandragić,Hajrudin Hodžić itd.Na kraju čestitam anagramnom pobjedniku Zdenku Capanu i svim ostalim visoko plasiranim enigmatama.RankoN

Анониман је рекао...

Čestitke svima, a posebno pobedniku, a nama ostalima više sreće drugi put.
I ja sam išao na prožetost, pošto centralna slika nije dozvoljavala neke egzibicije, ali... naravno, neko mora biti i na začelju.
Lozničanin