петак, 4. мај 2018.

IDE MILE...

Skandinavka koja nije objavljena danas


Objavljeno na blogu Srpska enigmatika“:
Poznato je da postoji jedan blog koji se hvali na sva zvona kako je upravo on taj koji objavljuje sve najvažnije informacije iz sveta enigmatike, a kako je poznato da ja na svom blogu objavljujem ISKLJUČIVO novosti iz enigmatike na ovim našim prostorima, ovde objavljujem današnje priloge iz dnevnog lista Politika, koji su manje vredni za objavljivanje na dotičnom blogu, mnogo je bitnije objaviti da li je neko bio u Beču, Subotici, tamo nekim banjama, slikao se u majicama koje su boje kao što ih nose zarobljenici ISISA koji su spremni za pogubljenje, ili da je neko dobio mufte stan od države, jer ovi prilozi, kao i obaveštenja o smrti poznatih enigmata nisu vredni pominjanja na izvesnom blogu.
U najnovijem broju Politike, skandinavku u dodatku TV REVIJA sada radi Mile Budić umesto izvesnog Slavka Bovana, a Mile Budić je preuzeo da radi i dnevnu ukrštenicu kao i skandinavku u nedeljnom dodatku MAGAZIN koju je do sada radio Stanko Žugić.

Odgovor:
Mile, po običaju, brine tuđe brige, kombinuje i izvlači  zaključke na osnovu nekih svojih pretpostavki, iznosi tvrdnje i “istine” kako mu padne na pamet, a sve u cilju da mu se sljedbenici dodatno dive. Ovu objavu ne bih ni vidio, da mi ne skrenuše pažnju, a da je ne pogledah ne bih ni znao da danas nije objavljena moja skandinavka u TV Reviji. Naime, kupio sam “Politiku”, samo pogledao sliku i složio novine jer sam danas imao drugih, prečih, stvari (briga). Pošto sam samo površno pogledao, a na slici je glumica koju sam ja uvrstio u skandinavku, do večeras nisam ni znao da su u “Politici” izvršili izmjenu saradnika. Uredno sam poslao skandinavku (vidi prilog, a vidim da je rađeno po mom primjeru), niko mi ništa nije otkazao ni napisao, a do sada su bili vrlo korektni u redakciji, pa mi ni na kraj pameti nije bilo da će se ovako nešto dogoditi. Dogodilo se! Ne mogu kazati da mi je svejedno. Nije jer sam ovu ukrštenicu radio svakog petka od 01.07.2005. godine. Nije mi prijatno da saznam na ovakav način, jer bi bilo korektnije da su mi javili iz redakcije a ne da mi “dobronamjerni” Mile Janković javi. Ali, eto…I to se događa. Doduše, redakcija “Polike” se, izgleda ponaša kao i svi ostali, a putokaz za Mileta Budića i kompaniju pokazao je njegov imenjak Janković. Rječito je pokazivao kako se otimaju ugovoreni poslovi, pa nije čudo da sada skoro svi traže one koji će im raditi enigmatiku skoro badava.
Ja nikome nikad nisam oteo nikakv posao. Svaki sam počeo da radim po pozivu (u TV Reviji na preporuku Dragana Nikolića). Dakle, jesam izgubio jedan posao (vjerovatno sam “kolateralna šteta” šireg dogovora kompanije i M.Budića), ali biće poslova, samo nek je zdravlja.
Što se tiče ostalog iz pamfleta M. Jankovića, dvoumim se da li da mu uopšte repliciram  jer na  toliku malicioznost i mržnju teško je odgovoriti smireno i racionalno, ali moram da bi bilo zapisano šta je ko rekao i kada je rekao.
Da, TIO prati sva svjetska enigmatska dešavanja i sve što je relevantno. Valjda je zbog toga i popularan i uvažavan. Napisao bih i ovo o širenju Budića na “Politikina” izdanja da me dobronamjerni Mile nije preduhitrio. Prošle sedmice sam se dogovorio sa Žugićem da objavim njegov osvrt na to što mu je Budić preoteo Magazin. Tada nije bio ni nagovještaja za TV Reviju, ali Stanko će posvjedočiti da sam mu kazao: “Sada slijedi TV Revija”. Dakle, nije neočekivano, samo nije ljudski. Vjerujem da ljudima u redakciji nije bilo prijatno da mi to jave, te ih razumijem.
Da, objavljujem razne priloge pa i javljanja kolega sa odmora. Vole ljudi da se jave, a ja obožavam da objavljujem pozitivne priloge, a to su svakako pozitivni prilozi koji prijaju svima, osim zavidnima, odnosno ljudima koji moraju da kupuju nečiju naklonost.
Mile i njegovi sljedbenici su alergični na narandžastu boju, te tu nema pomoći. Poređenje koje on iznosi je neumjesno i za svaku osudu, ne zbog mene, već zbog dragih kolega koji su članovi EKK, najboljeg enigmatskog kluba na Balkanu.  Suzdržavam se da Mileta poredim sa bilo kim i bilo čim.
Istina, na ovom blogu ne objavljujem in memoriame, ali svi znaju da to činim iz poštovanja prema dragim kolegama. Ne želim da uz nevesele objave ide neka “šega-zabava”, što je pretežni sadržaj ovog bloga. Za mene je neukusno, da jedno uz drugo ide vijest koja nas sve rastuži, a odmah zatim prilog vesele sadržine. Da Mile nije toliko zloban, znao bi (morao bi znati) da sam svakom preminulom kolegi naknadno odao dužno poštovanje kroz nekoliko objava, mnogo više nego što je to slučaj na Srpskoj enigmatici (Ne poredim se, niti želim da se poredim…Neka svi uređuju svoje blogove kako hoće, ali eto rekoh!)
Mile, ko je mufte dobio stan od države?! Zli čovječe, ako misliš na mene i početak gradnje zgrade u kojoj ću rješiti stambeni problem nakon 25 godine muka kroz koje prolazimo moja porodica i ja (a ne kukamo!),  kako te nije stid!? Da te obavijestim da ja nisam dobio NIŠTA mufte od države, već sam na osnovu programa Međunarodnog komiteta za izbjeglice (program je regionalnog karaktera!) konkurisao, ispunio sve potrebne uslove, sakupio gomilu papira i došao na spisak (Osmi sam od 25) i ja sam u ko zna kom ciklusu, najmanje dvadesetom, Stan neću dobiti badava, već na ovaj način (jedini mogući za mene i moju porodicu koja je odlučila da živi u Kikindi) mogu da dođem do svog krova nad glavom. Naravno, to valja i platiti, a kako ću…ne znam…vjerovatno na kredit, kao i svi koji živimo od svog rada i skromne plate. Da rezimiramo, nije država, nije mufte, ali jeste za mene važno.
Pisao bih još, jer još ima jedna važna stvar zbog koje će Mile likovati naredne sedmice, a koja me žestoko muči već mjesec-dva (Prijatelji znaju o čemu je riječ, a Mile i CO mogu malo i da se strpe da saznaju tu za njih radosnu vijest). Nije dobro da neprijatnosti koje doživljavam proslave odjednom.
Slavko Bovan

7 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Sad gledam, pa i prošlog petka nije moja skandinavka. Opet je rađena na osnovu moje ideje, a utor je Mile Budić. Hm.

Cryptoman је рекао...

Slavko, drago mi je pročitati da je na vidiku rješavanje stambenog problema. Iskustvo od 20-ak tuđih, podstanarsko-izbjegličkih ratno-mirnodopskih stanova u kojima sam morao živjeti me naučilo da se ništa ne može porediti sa svojim krovom nad glavom.
Neka gradnja bude sa srećom, a useljenje što prije!

Slavko Bovan је рекао...

Hvala, Adnane. Umjereni sam optimista tim povodom. Naime, ovo rješenje sam dobio poodavno (2014/2015.) a useljenje je prvobitno bilo planirano sa jesen 2016. Gradnja je počela prije dva mjeseca, a planirano je useljenje u martu naredne godine. Drži palčeve da se rokovi ispoštuju.

Mandrak је рекао...

Mnogo je pametnije i humanije da preštampavaju dnevne i ostale ukrštenice od pre 20-30 godina, nego da plaćaju budića. Ja ne znam da li neko čita te novine (ne pratim situaciju od vremena kada im je dnevni tiraž bio niži od 5000... a kontrasta radi, seoske novine u većim selima teraju do 10 000), no rekao bi čovek: to je Politika, brend, tradicija, klasa... Zapravo, to je dno, mulj, glib novinsko-izdavačke delatnosti u Srbiji, i sasvim je logično što im se (opet) pridružio g. budić, najgori od svih najgorih proizvođača ponižavajuće rđave enigmatike, biće bez lica, nepoznatog porekla, bez ikakvih dodirnih tačaka sa enigmatskim zanatom, nekakav bunjištar, klošar, bogalj, šta li je, koji bez pauze obija pragove novinskih kuća pred stečajem i nudi svoj otpad za 50 dinara, za kiflu, za staro ćebe...
Mene je kao enigmatu iz Srbije stvarno blam od takvih pojava, naročito kad se o njima govori na internetu jer imam u vidu da su te informacije internacionalno dostupne. A na drugoj strani: kapiram da je sve na svom mestu, jer najgori i treba da sarađuju sa najgorima.
Takođe, pitam se zašto budić ne bi preuzeo i revijalnu enigmatsku štampu pod tom zastavom? Pa, on bi im pravio brojeve koji nisu ništa gori od smeća koje pakuju ludi nadripop i klenjski netopir, a koštao bi kompaniju bar 10 puta manje. :)

Анониман је рекао...

Može li mi itko reći tko je taj Mile Janković, predstavlja li on nešto u svijetu zagonetaštva? Zna li netko za njega, je li on čovjek ili stroj?

Mile (ali ne Budić, a ni Janković)

IlijaO је рекао...

Ova veleumna "usporedba" sa ISISOM i žrtvama istih je strašna i ispod svake razine, samim tim i za osudu! Zar tako ? Ne daj Bože da je pročitaju nizozemski nogometaši...
Sad mi je čak i drago što nisam član ESS-a!

Svetlana је рекао...

Slavko, držim ti palčeve da se što pre završi gradnja.