петак, 1. мај 2020.

DANKOV MAGIČNI LIK


2 коментара:

Gojko је рекао...

NERAD KUKOLJ,A RAD ŽITO

Praznik-ništa,nema rada
korona nam udar zada

Oko ovog svega hajka
ni parade,a ni štrajka

Ni roštilja na toj travi
svak se svojom brigom bavi

Ništa svirka,ništa pivo
pa kom pravo,a kom krivo

Ništa ćebe pored vode
u zaborav praznik ode

Eh,nekada pored vrela
okupljanja kao prela

Bio nekad taj uranak
o kojem se pis'o članak

Nema pjesme ni gitare
korona nas ova tare

Sunčeve nas zrake zovu
mi u kući k'o u rovu

Uz ekran smo il' računar
eh,dvorište,kakav bunar

Pa još tu i kakva klupa
u tanjiru topla supa

Da l' je nekad bilo sjaja
tog radničkog Prvog maja

Ulica mi Prvomajska
nekad bila bašta rajska

Niti rad se slavi,cijeni
sve je sada jasno meni

Praznik pa sam i ja prazan
k'o rakijski ljeti kazan

Maj je prvi sada zadnji
zaključan u nekoj radnji

Po pitanju toga rada
zbunjeni smo kao mlada

Prvi maj je i na presto
rad staviti-tu mu mjesto

Bez pameti i bez žulja
ne ide se već baulja

Nerad kukolj,a rad žito
tu sad treba novo sito

Danko је рекао...

BRAVO !