среда, 24. фебруар 2021.

SA FEJSBUKA

 DIVAN, ZA OSCARA JE!

Milica Šimić

7 коментара:

Luka је рекао...

Dara iz Jasenovca

Z.Tacić је рекао...

DRINO,SAVA ZAJECA!

Z.Tacić је рекао...

E,SADA CRNO ZAVIJA.

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je tačno, a meni se čini da je anagram odličan, posebno jer je film bio kandidat za Oskara.

Dejan Minić је рекао...

Ne znam za vas, ja nisam želeo (čitaj - nisam imao snage) da gledam ovaj film. Ista situacija je i sa filmom ˝Otac˝ u kojem glumi maestralni Goran Bogdan.

Zdravko је рекао...

Anagram je odličan!
Ni ja još nisam odgledao ovaj film. Nek počeka... Čini mi se da sam pročitao da je još uvijek u trci za Oskara.

Srećom niko iz mog kraja nije završio u Jasenovcu, i to zahvaljujući... Ne bih da povredim moje kolege enigmate...

Sve najbolje!

Zdravko је рекао...

Ovdje mislim na kolege enigmate koji imaju drugačije mišljenje od mog, odnosno ne slažu se sa mnom!

Sve najbolje!