уторак, 28. септембар 2021.

OGLASNIK (29)

Prodajem stotine starih brojeve nerješavanih enigmatskih časopisa: "FENIKS", "SKANDI FENIKS", "KVIZ", "KVISKOTEKA", "KVIZORAMA" ........ (ja sam suradnik tih enigmatskih časopisa, ja sklapam križaljke za te časopise, u njima izlaze moje križaljke (do sada je u tim enigmatskim časopisima objavljeno mojih 1500 i nešto križaljki), pa ja nisam rješavao križaljke u tim časopisima, nego sam samo otkidao te stranice iz časopisa na kojima su objavljene moje križaljke, a sve druge križaljke u časopisima su nerješavane).

tel.: 095 8196086
e-mail: tihomir.cindric@gmail.com

Oglas je objavljen OVDE

3 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Oglas je zapazio Jovan Nedić.

Belirac је рекао...

Možda je ovo prilika da kolekcionari enigmatskih časopisa nabave brojeve koji im nedostaju.

UNESCO је рекао...

Oglas je svojedobno bio i na Njuškalo.hr. Možda je još uvijek i tamo.