субота, 1. јануар 2022.

ČESTITKA

 

11 коментара:

Božo је рекао...

Posle porodice kraj mene(četiri generacije),prvi je TIO.Svima koji prate ovaj blog,i koji su mi ulepšali ove dve godine,želim puno sreće i zdravlja u Novoj godini.

Анониман је рекао...



SRETNA NOVA GODINA !!!

SENAD

Анониман је рекао...


Анаграмни осврт - честитка

О, СНАГА ВЕР(Е) - ДАН И НОЋ
нека траје свима нама,
да нам да здравље и моћ
да се свака недаћа слама!

Решење: СРЕЋНА НОВА ГОДИНА (+ Е)

Влашар

Dejan Minić је рекао...

Dragim kolegama i njihovim porodicama želim srećnu i uspešnu Novu godinu!

Tonci M је рекао...

Dragi prijatelji, uspješnu 2022. žele vam Tonči, Stephanie i Roko!

Zdravko је рекао...

Svim dragim kolegama i njihovim porodicama želim sretnu novu 2022. godinu!

Luka је рекао...

Sretno i berićetno vama i vašim obiteljima!

Svetlana је рекао...

Svim enigmatama i onima koji prate ovaj blog, želim srećnu Novu godinu!

N. Petkovski је рекао...

Danas sam od moje venčane kume dobio vrlo kratku, ali nadasve sadržajnu čestitku: DA TE NIŠTA NE BOLI I DA TI NIKO NE FALI. Drugim rečima kratko i jasno: BUDITE ZDRAVI I ŽIVI.

Ovim rečima i ja svim kolegama posetiocima bloga čestitam Novu 2022 godinu.



N. Petkovski је рекао...

Osim novogodišnjih, srdačne ROĐENDANSKE čestitke šaljem Jovanu Nediću i Miroslavu Cvetkoviću

Драгослав Росић је рекао...

Са малим закашњењем, СРЕЋНА НОВА ГОДИНА!.... и два анаграма: Сви ВОЛЕ НАЋИ СЈАЈНЕ проводе! НИГДЕ ДОКОНО ВЕЧЕ