четвртак, 24. фебруар 2022.

"KVIZORAMA" (1557)


Kvizorama 1557, 26.02.2022.

6 коментара:

Andon Koloski је рекао...

Slogovni povratni indirekt:

tantijema - ...ti je Matan.

Andon Koloski је рекао...

Sredinom prve decenije ovog veka,
na HRT 1, emitovala se tv serija ,,Prosjaci i sinovi".
Tada sam sa velikim zadovoljstvom, putem kablovske televizije,gledao celu seriju.
HRT 1 je bila,tada, NAJGLEDANIJA televizija na ovim prostorima (prvi ciklus kviza ,, TKO želi biti milijunaš", zatim ,, Latinica", ,, Nedeljom u dva", ,, Petica" na drugom, i još ponešto sam uvek pratio.
A danas mislim da je HRT spao na niske grane u pogledu produkcije.
Džabe što imaju vrhunsku tehnologiju.

Slavko Bovan је рекао...

Već nekoliko godina radim enigmatiku za list jedne trgovačke kuće i imam dogovor s Najboljom Od Svih Žena da je honorar njen (plaćaju solidno svaka dva mjeseca). Obično to troši za "nešto što ja ne treba da znam". Svaku uplatu do sada predvao sam uz "ritual/ceremoniju". Dajem pare i pitam: "Čije je ovo?" Ispravan (stalni) odgovor je. "Tvoje moj Matane. Sve je tvoje, moj Matane". (Ko je gledao "Prosjake i sinove" zna o čemu se radi.)

Baš juče je bio najnoviji slučaj. Popodne me pitala: "Matene, kad će opet uplata?". Dakle, novac je vraćen u opticaj.

Andon Koloski је рекао...

,,E, moj Matane!":)

Luka је рекао...

Područje bez signala

Andon Koloski је рекао...

Spirala:
lokomobil- starisvat- romanizam- množiti se- autonomaš- analeptik- reciklaža

Povezane devetke:
Lisa Nemec - maratonka